معاملات در دنیای کریپتو برای بسیاری جذاب است از این رو با ما همراه باشید و درباره بهترین صرافی های ارز دیجیتال خارجی بدانید.

بهترین صرافی های ارز دیجیتال خارجی

سلام نو _ سرویس اقتصادی: شاید برای کسی که مدت‌هاست در حوزه‌ی رمزارزها فعالیت می‌کند و با فوت و فن این بازار آشنا است، شناسایی صرافی‌های خوب از صرافی‌های نامعتبر و کلاه‌بردار راحت باشد.

اما برای افرادی که تازه‌وارد هستند و هیچ‌ تجربه‌ای در این زمینه ندارند، انتخاب یک صرافی خارجی خوب کاری پردردسر خواهد بود.

لازم نیست نگران باشید! در این بخش می‌خواهیم لیستی از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال بین‌المللی را برایتان معرفی کنیم تا بهتر بتوانید از بین آن‌ها یکی را انتخاب کرده و ماجراجویی خود را در بازار بی‌انتهای ارزهای دیجیتال شروع کنید.

فراموش نکنید که صرافی‌های خارجی اشاره شده در این بخش صرفاً جهت معرفی لیست شده‌اند و تمام مسئولیت فعالیت در آن‌ها برعهده‌ی خودتان است.

چند صرافی پرطرفدار ارز دیجیتال خارجی

در دنیای کریپتو بالغ بر ۴۰۰ صرافی رمزارز متمرکز در نقاط مختلف جهان فعالیت می‌کنند که قطعا نام برخی از آنها برای شما شناخته شده است. در ادامه لیست بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی را مرور می‌کنیم.

صرافی بایننس (Binance)

صرافی بایننس که این روزها به عنوان بهترین صرافی ارزهای دیجیتال شناخته شده و نسبت به صرافی‌های دیگر از تعداد کاربران بیشتری برخوردار است، در سال ۲۰۱۷ میلادی تاسیس شد.

بهترین صرافی های ارز دیجیتال خارجی

این صرافی از همان ابتدا تمرکز خود را روی کارمزد کم و پشتیبانی از رمزارزهای مختلف گذاشت و برای همین خیلی زود در بین معامله‌گران به محبوبیت رسید.

هم‌اکنون بیش از ۹۰ میلیون کاربر برای خریدوفروش «بیت کوین» (Bitcoin)، «اتریوم» (Ethereum) و سایر ارزهای دیجیتال از صرافی بایننس استفاده می‌کنند.

همین موضوع باعث شده تا در بین همه‌ی صرافی‌های خارجی ارز دیجیتال، بیشترین حجم معاملات روزانه نیز به بایننس برسد.

در بایننس امکان معامله‌ی بیش از ۳۵۰ رمزارز مختلف وجود دارد که رفته‌رفته به تعداد آن‌ها نیز افزوده می‌شود. محبوبیت بایننس به‌قدری زیاد است که معمولاً وقتی خبر اضافه شدن یک رمزارز جدید به بایننس به بیرون درز پیدا می‌کند، باعث افزایش شدید قیمت آن می‌شود.

صرافی کوکوین (Kucoin)

یکی از صرافی‌هایی که بعد از اجباری شدن احراز هویت در بایننس، مورد استقبال کاربران ایرانی قرار گرفت صرافی کوکوین بود.

از دلایل مهم این موضوع آزاد بودن فعالیت کاربران ایرانی در این صرافی و عدم تبعیت از تحریم‌های صورت گرفته علیه کشورمان است. همچنین پشتیبانی از خریدوفروش بیش از ۷۰۰ رمزارز مختلف و رابط کاربری چشم‌نواز از دیگر دلایل مقبولیت کوکوین در بین کاربران ایرانی است.

بهترین صرافی های ارز دیجیتال خارجی

صرافی کوکوین بیش از ۲۰ میلیون کاربر از ۲۰۰ کشور مختلف دارد و طبق ادعای سایت رسمی این صرافی، از هر چهار معامله‌گر ارزهای دیجیتال یکی از آن‌ها در کوکوین فعالیت می‌کند.

صرافی کوینکس (CoinEx)

صرافی کوینکس نیز از جمله صرافی‌هایی بود که سهم زیادی از کاربران ایرانی بایننس را به خود جلب کرد. ممنوع نبودن فعالیت کاربران ایرانی در این صرافی باعث شد تا در زمان‌هایی درصد بسیاری زیادی از کاربران آن را ایرانی‌ها تشکیل دهند.

حتی کار به جایی رسید که زبان فارسی نیز به صورت رسمی به این صرافی اضافه شد و هم‌اکنون کاربران می‌توانند به راحتی با زبان فارسی اقدام به معامله کنند.

علاوه بر این، کوینکس نسخه‌ی فارسی کانال‌ها و صفحات مجازی خود در شبکه‌های اجتماعی را نیز راه‌اندازی کرده و مطالب بلاگ رسمی خود را هم به این زبان ارائه می‌کند.

اما نکته‌ی جالب این است که افراد دیگر مناطق جهان تمایل چندانی به استفاده از این صرافی نشان نمی‌دهند و اگر نگاهی به لیست برترین صرافی‌های ارز دیجیتال در سایت‌های مختلف بیندازیم به سختی می‌توان اسمی از کوینکس پیدا کرد.

بهترین صرافی های ارز دیجیتال خارجی

راحت‌ترین صرافی های ارز دیجیتال خارجی

صرافی بای بیت (Bybit)

صرافی بای بیت از جمله صرافی‌هایی است که بیشتر توسط علاقه‌مندان بازار فیوچرز استفاده می‌شود. برای همین افرادی که به دنبال باز کردن موقعیت‌های معاملاتی «لانگ» (Long) و «شورت» (Short) هستند و می‌خواهند از ریزش بازار نیز کسب سود کنند، می‌توانند از صرافی بای بیت استفاده کنند.

البته خریدوفروش عادی رمزارزها در بازار اسپات نیز توسط بای بیت پشتیبانی می‌شود ولی نسبت به دیگر صرافی‌های معرفی شده تعداد آن‌ها چندان زیاد نیست. علاوه بر این، امکان معامله در بخش مارجین، سپرده‌گذاری و بخش‌های دیگر نیز در بای بیت وجود دارد.

صرافی بلاک‌فای (BlockFi)

صرافی خارجی ارز دیجیتال بلاک‌فای به‌عنوان بهترین صرافی ارز دیجیتال برای کسب سود شناخته می‌شود که به کاربران اجازه می‌دهد از رمزارز خود سود دریافت کنند و با وثیقه کردن بیت کوین خود وام بگیرند.

نکته برجسته این crypto exchange بهره آن است که تا ۹/۵ درصد سود سالیانه (APY) را به‌عنوان سود ترکیبی ماهانه به سرمایه‌گذاران اهدا می‌کند. بلاک فای علاوه بر محصولات مالی جدید خود، دارای ساختار کارمزدی مقرون‌به‌صرفه و زیرساخت امنیت سایبری قوی است.

بهترین صرافی های ارز دیجیتال خارجی

این crypto exchange تنها برای برداشت و ارسال ارز کارمزد دریافت می‌کند و معاملات رمزارزها در این پلتفرم مشمول کارمزد نیست. بلاک فای برای حفظ امنیت داده‌های شما، از ابزارهایی مانند احراز هویت دو مرحله‌ای و لیست مجاز استفاده می‌کند که به کاربران امکان محدود کردن برداشت‌ها صرفاً به آدرس‌های از پیش تعیین شده را می‌دهد.

صرافی جمینی (Gemini)

صرافی جمینی یکی دیگر از پلتفرم‌هایی است که می‌توان در لیست بهترین صرافی های ارز دیجیتال قرار بگیرد. این صرافی توسط دوقلوهای Winklevoss در سال ۲۰۱۴ تاسیس شد، خود را به‌عنوان یکی از نام‌های معتبر در حوزه رمزارزها معرفی کرده است. جمینی بهترین صرافی ارز دیجیتال از نظر توجه به فاکتورهای امنیتی است. در حال حاضر این crypto exchange از معامله بیش از ۵۰ رمزارز، از جمله استیبل کوین جمینی (GUSD)، پشتیبانی می‌کند.

جمینی همچون یک صندوق امانی است و توسط شرکت سپرده فدرال بیمه شده است. این crypto exchange دارای الزامات امنیتی زیادی‌ست و کلیه ارزهای دیجیتالی که به صورت آنلاین در کیف پول جمینی نگهداری می‌شوند، بیمه هستند. همچنین سایر ارزها همواره در کیف پول سرد نگهداری می‌شوند.

بهترین صرافی های ارز دیجیتال خارجی

صرافی کوین بیس (Coinbase)

اگر با فضای کریپتو آشنایی دارید، بدون شک قبلاً نام کوین بیس را شنیده‌اید. این crypto exchange یکی از بزرگ‌ترین و بهترین صرافی بیت کوین در ایالات‌متحده است که با عرضه عمومی سهام خود در سال گذشته به دنبال مشروعیت بخشیدن به بازار رمزارزها بود. این صرافی به دلیل رابط کاربری آسان و تمرکز ویژه بر ارائه مطالب آموزشی (از بلاکچین گرفته تا نوسانات بازار) یکی از بهترین صرافی های ارز دیجیتال خارجی برای مبتدیان است.

پلتفرم کوین بیس با فرایند ورود ساده کاربران برای معاملات، موانع ورود به رمزارزها را کاهش می‌دهد. همچنین این صرافی دارای انواع مختلف موارد آموزشی است و با تشویق کاربران خود به آموزش نحوه معامله ارزهای دیجیتال، به آنها پاداش رمزارزی می‌دهد.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید