معامله ارز دیجیتال یکی از محبوب‌ترین کارها در بازارهای مالی است به همین جهت با ما همراه باشید و درباره بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی بدانید.

بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

سلام نو _ سرویس اقتصادی: اگر شما هم به دنبال پیدا کردن بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی هستید پیشنهاد می کنم این مقاله را تا پایان مطالعه کنید در این مقاله می توانید با ویژگی های بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی آشنا شوید و لیست ده صرافی برتر ارز دیجیتال در ایران را مشاهده نمایید.

معیارهای بهترین صرافی ارز دیجیتال

امنیت

مهم‌ترین ویژگی در یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال امنیت آن است. ابتدا باید اطلاعات شخصی شما، حساب‌های شخصی شما و کیف پول دیجیتال شما به خوبی نگهداری و حفظ شود. چون برای احراز هویت در بهترین صرافی ارز دیجیتال که افراد نیاز به گذرنامه یا شناسنامه شخصی هستند، امنیت اطلاعات شخصی اهمیت زیادی دارد.

همچنین باید وب‌سایت و نرم ‌افزارها یا اپلیکیشن‌های گوشی تلفن همراه صرافی آنلاین ارز دیجیتال هم امنیت بالایی داشته باشد. در یک صرافی ارز دیجیتال معتبر قابلیت هک یا وجود ندارد و یا بسیار به ندرت رخ می‌دهد. اگر به هر دلیلی سرقت اینترنتی رخ دهد، صرافی ارز دیجیتال با تعهدی که به مشتریان خود دارد می‌تواند خسارت شما را جبران کند. باید توجه داشت جبران خسارت در صورتی پرداخت می‌شود که از ناحیه صرافی آنلاین ارز دیجیتال رخ داده باشد.

بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

اعتبار

بهترین صرافی ارز دیجیتال به خاطر اینکه تعداد زیادی از کاربران ایرانی و خارجی از آن استفاده می‌کنند، اعتبار بالایی دارد. همچنین نظراتی که بین کاربران و کارشناسان در مورد آن وجود دارد، اغلب مثبت است. یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال باید فعالیت زیادی در شبکه‌های اجتماعی، نرم‌افزارها و وب‌سایت‌های خود داشته باشد. همه این‌ها کمک می‌کند که اعتبار یک صرافی در میان مردم بالا برود.

پشتیبانی و پاسخگویی

یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین صرافی ارز دیجیتال، پشتیبانی و پاسخگویی به ‌صورت آنلاین است. اگر هر لحظه شما در صرافی آنلاین ارز دیجیتال با مشکلی روبرو شدید، صرافی به صورت پشتیبان انسانی یا ربات پاسخگوی شما خواهد بود. مهم‌ترین رکن صرافی‌های آنلاین پشتیبانی حرفه‌ای و به صورت ۲۴ ساعت شبانه ‌روزی است. در یک صرافی ارز دیجیتال خوب شما حتی در روزهای تعطیل هم می‌توانید در قسمت گفتگوی این صرافی آنلاین ارز دیجیتال پرسش‌های خود را مطرح نمایید.

میزان کارمزد

میزان کارمزدی که یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال از هر معامله ارز دیجیتال می‌گیرد، اهمیت زیادی دارد. همه ما دوست داریم که میزان کارمزد دریافتی منصفانه و با قیمت مناسب محاسبه شود. همچنین بهترین صرافی ارز دیجیتال در صورتی که شما از کد معرف یا زیرمجموعه دیگران وارد آن شده‌اید کارمزد شما را کاهش می‌دهد.

بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

البته نکته مهم این است که گاهی کارمزد پایین در برخی از صرافی‌ها همیشه نشان از قیمت مناسب کارمزد نیست. دلیل آن هم قیمت‌گذاری بسیار بالاتر از بازار توسط این گونه صرافان است. باید توجه کرد که بهترین صرافی آنلاین ارز دیجیتال کارمزد منصفانه در کنار قیمت واقعی رمزارز را به شما ارائه می‌دهد.

ده صرافی برتر ارز دیجیتال در ایران

  1. نوبیتکس

نوبیتکس خود را اولین بستر دانش‌بنیان تبادل رمز ارزها با تاییدیه معاونت فناوری ریاست جمهوری معرفی می کند. یکی از مزایای این صرافی پشتیبانی از حداقل ۵۲ ارز برتر است که انتخاب شما را برای خرید و فروش آزاد میکند. این صرافی هر هفته مسابقه های متنوعی در شبکه های اجتماعی برگزار میکند. موجودی نقدینگی این صرافی بسیار بالاست و میتواند در صورتی که حسابتان از بانک سپه باشد، مبالغ بالا را هم مبادله کنید.

  1. آبان تتر

آبان تتر یکی از بهترین صرافی های ایرانی است که حدود ۴ سال مشغول به کار است. در برخورد اول احراز هویت زیر ۳۰ دقیقه ای این صرافی هر کاربر تازه واردی را شوکه میکند! همچنین پشتیبانی از صرافی بر خلاف صرافی های دیگر ایرانی ، به صورت ۲۴ ساعته و در تمام روز های کاری است؛ همین الان میتوانید خودتان امتحان کنید!

بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

  1. اریترون

صرافی اریترون یک صرافی تازه تاسیس با حدود ۷۰۰ ارز دیجیتال است که در هفته های اخیر رشد زیادی کرده است. این صرافی امکان معاملات رمزارز ها را بدون احراز هویت ممکن می سازد و اگر قصد معامله با ریال داشته باشید هم احراز هویت شما در کسری از ثانیه و به صورت خودکار انجام می شود. سطوح کاربری اریترون ۴ سطح است که بدون احراز هویت امکان برداشت ۲۰۰۰ هزار دلار رمز ارز را می دهد.

  1. اکسبیتو

صرافی اکسبیتو یکی از استارت آپ های جدید است که با رابط کاربری زیبا و ساده خود از دیگر صرافی ها متمایز شده. این صرافی در حال حاضر حدود ۲۸ ارز قابل معامله دارد و به زودی حدود ۲۰ ارز دیگر را هم به صرافی خود اضافه میکند. فرآیند احرازهویت و تیکت پشتیبانی این صرافی با سرعتی باورنکردنی در حال انجام است و شما می توانید در اولین معاملات خود کمتر از ۰.۰۲ درصد کارمزد پرداخت کنید.

  1. والکس

صرافی والکس کار تیمی از دانشجویان دانشگاه شریف و تهران است که در سال های اخیر در زمینه ارزهای دیجیتال فعالیت داشته اند.

بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

به ادعای این سایت حدود ۸۶ هزار کاربر در آن مشغول به ترید ارز های دیجیتال هستند. والکس هدف سایت خود را ایجاد بستری امن برای انجام معاملات و حفظ دارایی مشتریان می‌داند.این سایت هم از ورود دو مرحله ای استفاده می کند و در حال توسعه اپلیکیشن موبایلش است.

  1. اوکی اکسچنج

صرافی اوکی اکسچنج که یک پلتفرم دانش بنیان است از بهترین صرافی های ایرانی به شمار می آید. احتمالا تاکنون محیط کاربری جذاب و پلن های درآمد زایی این پلتفرم را دیده اید. اگر ندیده اید پیشنهاد میکنم فرصت استفاده از این پلتفرم را از دست ندهید. علی رقم احراز هویت در ساعت ۱۱ شب اپراتور های ایران صرافی در کمتر از ده دقیقه مراحل احرازهویت ما را کامل کردند و ما توانستیم به محیط جذاب اوکی اکسچنج دسترسی پیدا کنیم.

  1. بیت پین

صرافی بیت پین یکی از صرافی های جدید و بروز است که تقریبا خود را برای رقابت با بزرگترین صرافی ها آماده کرده! این صرافی تقریبا هر هفته ارزهای دیجیتال ترند و بروز را به لیست خود اضافه میکند و از شبکه های بلاک چین مختلفی پشتیبانی میکند.

بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

  1. تبدیل

صرافی تبدیل یکی از بهترین صرافی‌های ایرانی برای خریدوفروش ارزهای دیجیتال است. این صرافی از یک تیم حرفه‌ای برخوردار است که در تمام طول روز و به صورت ۲۴ ساعته آماده پشتیبانی و خدمات‌رسانی به مشتریان هستند. این صرافی برای مدیریت ریسک در معاملات، از ابزارهایی مانند stop loss استفاده می‌کند. پروسه احراز هویت در این صرافی برای ایجاد فضایی ایمن و پیشگیری از حملات هکر ها طراحی شده‌است.

  1. بیتستان

صرافی آنلاین بیتستان توسط شرکت ویرا ارتباط گستر امین با شماره ثبت ۵۵۴۵۰۷ ایجاد شده و امکان معامله حدود ۶۰ ارز دیجیتال برتر را دارد. این صرافی در معاملات خود کارمزد ۱.۵% میگیرد که می توان گفت بالاترین نرخ کارمزد در بین صرافی های ایرانی است. این صرافی کیف پول ندارد و زمانی که شما خرید میکنید باید مستقیما آدرس کیف پول خود را وارد نمایید.

  1. ارز پایا

صرافی ارزپایا که از سال ۱۳۹۷ مشغول به کار شد یکی از صرافی های جدید و بروز است که قابلیت های متعددی را برای کاربران ایجاد کرده.

بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

این صرافی از کیف پول های اختصاصی ترکیبی سرد و گرم استفاده میکند تا امنیت دارایی کاربران خود را تامین کند. این صرافی ارزهای بروزی را مانند مانا ، سند باکس ، اکسی اینفینیتی و متیک را لیست کرده که شما میتوانید از ترند های روز هم استفاده کنید.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید