برای شروع معاملات رمزارزها خوب است که از صرافی‌های داخل کشور اطلاعاتی داشته باشیم، از این رو با ما همراه باشید و درباره لیست صرافی های ارز دیجیتال ایرانی را ببینید.

لیست صرافی های ارز دیجیتال ایرانی

سلام نو _ سرویس اقتصادی: انتخاب صرافی خوب در میان لیست صرافی های ارز دیجیتال ایرانی کار ساده‌ای نیست چرا که پیش از انتخاب بایستی از ویژگی‌های مهم در صرافی ارز دیجیتال اطلاع کسب و به معیارهایی برای برگزیدن گزینه مطلوب خود دست پیدا کنیم به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم در ادامه با ما همراه باشید و بعد از دانستن درباره چند ویژگی ساختاری مهم درباره این نوع صرافی‌ها، به تعدادی از صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی که دارای این توصیفات هستند توجه داشته باشید.

معیارهایی برای انتخاب صرافی های ارز دیجیتال ایرانی

پیش از پرداختن به لیست صرافی های ارز دیجیتال ایرانی در نظر داشته باشیم که خرید و فروش آنلاین رمز ارزها در فضای صرافی ارز دیجیتال صورت می‌گیرد و انتخاب این صرافی در راستای انجام معاملات برای بسیاری از افراد نه تنها مهم که دغدغه است. ویژگی‌های امنیت، شفافیت، میزان کارمزد، نحوه پاسخگویی، رتبه الکسا و اعتبار از جمله دقیق‌ترین مواردی است که قبل از انتخاب صرافی با توجه به نیاز معامله‌گر بایستی به آن ها توجه شود.

لیست صرافی های ارز دیجیتال ایرانی

امنیت

یک صرافی ارز دیجیتال با امنیت بالا امکان هک و سرقت‌های اینترنتی را بر بستر وبسایت و اپلیکیشن خود نزدیک به صفر می‌کند و شما پیش از انتخاب صرافی می‌توانید سابقه این مورد را درباره صرافی بررسی کنید. نکته حائز اهمیت درباره وجود امنیت در صرافی ارز دیجیتال نحوه جبران خسارت در زمان بروز مشکل است.

شفافیت

در لیست صرافی های ارز دیجیتال ایرانی شفافیت یکی از اساسی‌ترین ویژگی‌های ممکن است. یک صرافی که در آن شفافیت وجود دارد اطلاعاتی نظیر مجوز، نشانی و شماره تماس‌های ثابت دفتر فیزیکی و گروه توسعه‌دهنده را در وبسایت خود قرار می‌دهد تا افراد با اعتماد بر این شفافیت بتوانند معاملات خود را پیش بگیرند.

میزان کارمزد

هر صرافی ارز دیجیتال ایرانی یا خارجی در ازای فضایی که برای معامله امن و راحت به کاربران خود ارائه می‌دهد مبلغی را به عنوان کارمزد دریافت می‌کند. میزان کارمزد هر صرافی برای معاملات مشخص است، بنابراین بهتر است پیش از انتخاب صرافی و احراز هویت در آن از مقدار کارمزد اطلاع کسب شود.

لیست صرافی های ارز دیجیتال ایرانی

نحوه پاسخگویی

یکی از رکن‌های اصلی برای انتخاب یک صرافی نحوه پاسخگویی و پشتیبانی آن است، اینکه پشتیبانی به صورت رباتی یا انسانی انجام شود برای بسیاری از کاربران اهمیت دارد. هنگام بروز مشکل یک صرافی ارز دیجیتال حرفه‌ای به کمک کاربر خود می‌آید و تا زمانی که مسئله مرتفع شود او را همراهی می‌کند.

رتبه الکسا

ممکن است رتبه الکسای صرافی ارز دیجیتال انتخابی شما در کل سایت‌ها بالا نباشد اما بایستی به نسبت دیگر صرافی‌ها دارای رتبه قابل قبولی باشد. لازم به ذکر است که تعداد بیشتر کاربران یک صرافی نیز خبر خوبی از این بابت است.

اعتبار

برای سنجش اعتبار صرافی ارز دیجیتال لازم است به نظرات کارشناسان و کاربران درباره آن صرافی توجه داشته باشیم و میزان فعالیت صرافی در وبسایت، نرم‌افزار و شبکه‌های اجتماعی را در نظر بگیریم.

صرافی های ارز دیجیتال ایرانی در یک لیست

  1. صرافی آبان تتر: یک صرافی فروشگاهی که احراز هویت در آن یک روز طول می‌کشد و برای معاملات، ۰.۲% کارمزد منظور می‌کند. آبان تتر اپلیکیشن موبایل و پشتیبانی چت آنلاین دارد و در آن حداقل خرید ۱۳ تتر است.

لیست صرافی های ارز دیجیتال ایرانی

۲) سایت رمزینکس: فرایند احراز هویت در این بازار معاملاتی ۱ تا ۲ روز انجام می‌شود و کارمزد معاملات در آن بین ۰.۱۲% تا ۰.۳۲% است. حداقل خرید با مبلغ ۱۰۰ هزار تومان صورت می‌گیرد و اتفاق خوب در این صرافی ارز دیجیتال وجود برنامه درآمدزایی، اپلیکیشن موبایل، پشتیبانی چت آنلاین و کیف پول اختصاصی است.

۳) سایت نوبیتکس: نوع این صرافی نیز بازار معاملاتی است و ۲ تا ۵ روز احراز هویت در آن طول می‌کشد. کارمزد معاملات در نوبیتکس بین ۰.۲ تا ۰.۳۵ درصد است و حداقل خرید در آن با ۳۰۰ هزار تومان انجام می‌شود. برنامه درآمدزایی، اپلیکیشن موبایل، پشتیبانی چت آنلاین و کیف پول اختصاصی را در این صرافی شاهد هستیم.

۴) سایت والکس: در این بازار معاملاتی ۱تا ۲ روز زمان احراز هویت طول می‌کشد و میزان کارمزد معاملات در آن از ۰.۲% تا ۰.۴% است و تنها با ۱۰۰ هزار تومان می‌توان خرید را انجام داد. والکس اپلیکیشن موبایل قابل قبولی دارد و در آن می‌توان برنامه درآمدزایی، پشتیبانی چت آنلاین و کیف پول اختصاصی را مشاهده کرد.

لیست صرافی های ارز دیجیتال ایرانی

۵) صرافی رابکس

۶) صرافی زرین دکس

۷) سایت او ام پی فینکس

۸) صرافی تبدیل

۹) صرافی اوکی اکسچینج

۱۰) صرافی بیتستان

۱۱) صرافی تاپ کنز

۱۲) صرافی رمزاکس

۱۳) صرافی کیف پول من

۱۴) صرافی تترلند

۱۵) صرافی سرمایکس (ارزجو)

۱۶) سایت بیت پین

۱۷) صرافی اکسبیتو

۱۸) صرافی ارزیپتو

۱۹) صرافی فینیکس

۲۰) صرافی اکسفور آی‌آر

۲۱) صرافی اکسکوینو

۲۲) صرافی مزدکس

۲۳) صرافی کافه ارز

۲۴) صرافی موربیت

۲۵) صرافی رمزپلاس

۲۶) صرافی اتراکس

۲۷) صرافی کیوسک

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید