خرید کتاب به صورت اینترنتی بسیار محبوب است از این رو با ما همراه باشید و درباره بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید کتاب بدانید.

بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید کتاب

سلام نو پلاس: راه های مختلفی برای خرید کتاب وجود دارد؛ امروزه با توجه به گستردگی اینترنت بیشتر افراد برای خرید کتاب از روش آنلاین استفاده می کنند، سایت های فروش آنلاین کتاب یکی از بهترین راه ها برای خرید کتاب و رمان های مختلف در هر سبکی است.

مزایای خرید آنلاین کتاب از خرید کتاب به صورت حضوری بسیار بالاتر است! در خرید آنلاین شما می توانید با یک کلیک کتاب خود را خریداری کنید و از وقت خود بهینه استفاده کنید.

فروشگاه های آنلاین به فضای فیزیکی محدود نمی شوند و تعداد بسیار زیاد کتاب ها را با تنوع بالا می توانید در سایت های فروش آنلاین پیدا و خریداری کنید، حتی ممکن است که به دنبال کتابی باشید که تا به الان نتوانستید آن را به صورت حضوری تهیه کنید، ولی در فروشگاه های آنلاین کتاب آن را پیدا خواهید کرد!

یکی دیگر از مزیت های خوب فروش آنلاین کتاب، قیمت های پایین فروش کتاب ها است، این موضوع با توجه به گرانی کاغذ و کتاب ها خیلی به صرفه خریداران است.

بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید کتاب

همینطور برخی از فروشگاه های آنلاین فروش کتاب قسمتی از هر کتاب را به صورت رایگان قبل از خرید آن در دسترس شما قرار می دهند و شما به راحتی می توانید خلاصه کتاب را ابتدا خوانده و سپس تصمیم به خرید کتاب بگیرید.

فیدیبو؛ از بهترین سایت‌های خرید کتاب

همانطور که بسیاری از شما کتابخوان های عزیز می دانید، فروشگاه کتاب فیدیبو یکی از سایت های زیر مجموعه دیجی کالا است، دیجی کالا با تجربیاتی که از فروش آنلاین به دست آورده سعی می کند در حوزه های مختلف فروش آنلاین به صورت تخصصی حضور پیدا کند، بعید نیست که تا چند سال دیگر دیجی کالا انواع سایت های تخصصی فروش محصولات مختلف را راه اندازی کند تا در کنار مارکت پلیس دیجی کالا، در هر یک از حوزه های فروش آنلاین حضوری تخصصی هم داشته باشد.

فیدیبو در در دسته بندی های: کتاب های انگلیسی، کتاب های رایگان فارسی، مجلات، میکروبوک، داستان و رمان، شعر، تبلیغات و بازاریابی، روانشناسی، مدیریت و … کتاب های خود را عرضه می کند.

بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید کتاب

کتاب فروشی آنلاین فیدیبو علاوه بر کتاب های چاپی، کتاب های صوتی جالب و جذابی را هم با قیمت های مناسب عرضه می کند، بنابراین اگر وقت نمی کنید که کتاب های چاپی را مطالعه کنید، کتاب صوتی برای شما جایگزین خوبی است چون می توانید نسخه های صوتی کتاب ها را در موبایل خود داشته باشید و هر زمان که تایم آزادی داشتید کتاب های صوتی را گوش کنید و به علم خود اضافه کنید.

مزایای خرید اینترنتی کتاب از فیدیبو

  • سایت با طراحی خوب و دسترسی ساده
  • دارای قابلیت جالب کتابخانه آنلاین در حساب کاربری
  • خرید از معتبرترین فروشگاه آنلاین کشور (دیجی کالا)
  • دسترسی آنلاین به بیش از ۵۰ هزار کتاب، رمان و مجله
  • خرید کتاب با تخفیف های جذاب (گاهی تا ۷۰ درصد تخفیف)
  • دارای اپلیکیشن های موبایل برای دسترسی ساده تر به کتاب ها
  • امکان هدیه دادن کارت خرید آنلاین کتاب (گیف کارت خرید کتاب)

بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید کتاب

فروشگاه اینترنتی شهر کتاب آنلاین؛ گزینه‌ای مطلوب برای خرید کتاب

اگر همین الان کلمه خرید آنلاین کتاب را در موتور جستجوگر گوگل سرچ کنید، اولین سایتی که مشاهده می کنید شهر کتاب آنلاین می باشد، سایت شهر کتاب آنلاین رتبه الکسای ۵۴۹ در ایران و رتبه الکسای ۲۰۸۱۸ در جهان دارد و این یعنی اینکه این سایت یکی از بهترین سایت ها برای خرید اینترنتی کتاب می باشد.

سایت شهر کتاب آنلاین در دسته بندی های مختلفی کتاب‌های خود را عرضه می کند، این دسته بندی ها عبارتند از: کتاب های عمومی، کتاب های فرهنگی، کتب خارجی، کتاب های دانشگاهی، کتاب های کمک آموزشی، کتاب های آموزش زبان خارجی، کتب مخصوص کودک و نوجوان و غیره.

همچنین شما در این فروشگاه اینترنتی کتاب می توانید انواع کتاب های که نیاز دارید را به صورت آنلاین تهیه کنید فرقی نمی کند که دانش آموز باشید یا دانشجو پیر باشید یا جوان خانم باشید یا آقا در هر صورت اگر کتاب خوان باشید می توانید کتاب های مورد علاقه خود را از این فروشگاه آنلاین کتاب تهیه کنید.

بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید کتاب

یک نکته جالب درباره سایت شهر کتاب آنلاین وجود دارد و آن هم این است که وقتی به سایت آن مراجعه می کنید در قسمت موارد مثبت آن آمده است که شما در هر نقطه از جهان که باشید می توانید از این سایت کتاب تهیه کنید و در منزل خود آن را دریافت کنید.

علاوه بر آن یکی دیگر از نکات مثبت سایت شهر کتاب آنلاین این است که کتاب های جدید و مختلف را در قسمت وبلاگ خود معرفی می کند، همچنین اگر محصل باشید یا فرزندی در حال تحصیل در خانه داشته باشید می توانید، در همین سایت علاوه بر کتاب های مورد نیازتان نوشت افزار های مورد نیاز خود را نیز تهیه کنید.

مزایای شهر کتاب آنلاین

  • تحویل پستی کتاب به تمام نقاط در دنیا
  • بیش از ۳۲۰ هزار اعضای سایت شهر کتاب
  • بیش از ۲۵۰ هزار کتاب و محصولات فرهنگی
  • یکی از معتبر ترین سایت ها برای خرید آنلاین کتاب در ایران
  • ارسال رایگان برای شهر تهران برای سفارشات بالای ۲۰۰ هزار تومان

بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید کتاب

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید