شما می‌توانید برای انتخاب و خرید درب ورودی ساختمان به وب‌سایت فروشگاه دژ مراجعه کنید و با کارشناسان این فروشگاه اینترنتی مشاوره رایگان پیش از خرید داشته باشید.

آشنایی با درب ورودی ساختمان + مزایای استفاده و انواع آن

بدون شک یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر ساختمان، درب ورودی آن می‌باشد اما چرا؟ زیرا همه افراد برای ورود به ساختمان و آپارتمان شما باید از این درب عبور کنند. به نوعی می‌توان گفت که این محصول، مانعی برای ورود افراد متفرقه و سارقین به محل شما خواهد بود. درب ورودی ساختمان محصولی است که در تمامی اماکن اداری، مسکونی، تجاری و... نصب خواهد شد و در واقع راه اصلی برای وارد شدن به این اماکن می‌باشد. از طرف دیگر این محصول در دکوراسیون خارجی محل شما نیز نقش بسزایی را ایفا خواهد کرد. یعنی درب ورودی ساختمان در زیباسازی دکوراسیون خارجی و نمای ساختمان شما نقش خواهد داشت. فروشگاه دژ که تولید کننده و عرضه کننده انواع درب در کشور است، در ادامه در مورد این محصول توضیحات بیشتری را ارائه خواهد داد.

انواع درب ورودی ساختمان

در حالت کلی این محصول دارای دو نوع معمولی و ضد سرقت است. احتمالاً درب‌های ورودی قدیمی را به خاطر دارید. این درب‌ها معمولی هستند و هنوز هم استفاده می‌شوند. این نوع معمولاً به صورت تمام فلز، فلزی که در آن شیشه به کار رفته باشد و یا فلز با تزیین فرفورژه تولید و عرضه می‌شود. روی این نوع درب قفل‌های معمولی به کار می‌رود و شما در آن شاهد قفل‌های بسیار قوی و مستحکم برای امنیت بیشتر نخواهید بود. این مدل که درب معمولی به شمار می‌آید، در طرح‌های بسیار متنوعی تولید می‌شود. رنگ آن می‌تواند با توجه به نظر طراح، الکترواستاتیک و یا هر نوع دیگری باشد. نکته دیگری که باید در مورد این محصول ذکر کرد، ابعاد آن است. این محصول در نوع تک لنگه معمولاً در عرض ۸۰ سانتی‌متر تا ۱۲۵ سانتی‌متر تولید خواهد شد.

نوع دیگر درب ورودی ساختمان که هم جدیدتر است و هم طرفداران بسیار زیادی دارد، درب ضد سرقت ورودی ساختمان می‌باشد. این محصول می‌تواند از جنس‌های مختلفی ساخته شود. از نام آن مشخص است که امنیت بسیار بالایی به ساختمان شما خواهد داد و هر شخصی نمی‌تواند به راحتی وارد محل شما شود. این یعنی سارقین نمی‌توانند از این درب عبور کنند و وارد ساختمان شما شوند.

آشنایی با درب ورودی ساختمان + مزایای استفاده و انواع آن

ویژگی‌های درب ورودی ساختمان ضد سرقت

مهم‌ترین ویژگی این محصول این است که امنیت بسیار بالایی به ساختمان شما خواهد داد و مانع از ورود سارقین به آپارتمان شما خواهد شد. از ویژگی‌های دیگر آن می‌توان به قفل‌های مستحکمی که روی آن به کار می‌رود اشاره کرد. نوع تک لنگه درب ورودی ضد سرقت ساختمان غالباً با عرض ۱۱۰ سانتی‌متر ساخته می‌شود.

این مدل دارای طرح‌های بسیار متنوعی نیست اما در همین طرح‌های محدود، بسیار شیک و زیبا ساخته خواهد شد. از آنجا که این محصول با بیرون ارتباط دارد و در بیرون از منزل به کار می‌رود، باید از جنس‌هایی تولید شود که در برابر شرایط آب و هوایی مختلف یعنی بارش برف و باران، رطوبت زیاد، تابش شدید نور خورشید و... مقاومت بالایی از خود نشان دهد. محدودیت ابعاد در برخی از جنس‌ها برای تولید درب ورودی ساختمان از نوع ضد سرقت وجود نخواهد داشت. مدل‌های رویه ترمو و پلیمری از جمله این جنس‌های بسیار مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی مختلف هستند که محدودیت ابعاد برای آنها وجود ندارد.

مزایای استفاده از درب ورودی ساختمان چیست؟

هنگام خرید هر نوع محصولی باید به مزایای استفاده از آن فکر کنیم. این مورد، درباره درب ورودی ساختمان نیز صدق می‌کند. این محصول از هر نوعی که باشد، اگر زیبا و شیک ساخته شود ظاهر بسیار خاص و زیبایی به ساختمان شما خواهد داد؛ پس هنگام سفارش‌سازی این محصول به ظاهر آن نیز توجه کنید. از دیگر مزایای آن می‌توان به مقاومت بالای آن در برابر شرایط مختلف آب و هوایی اشاره کرد. از بحث مقاومت در برابر برف و باران و آفتاب که بگذریم، باید به مناطق مرطوب مانند شمال کشور فکر کنیم. مقاومت این محصول باید آنقدر بالا باشد که در رطوبت شدید نیز از بین نرود و خراب نشود.

یکی دیگر از مزیت‌های درب ورودی ساختمان، تعمیر راحت آن است. یعنی اگر به هر دلیلی این محصول آسیب ببیند و خراب شود، به راحتی تعمیر خواهد شد. درب ضد سرقت ورودی، می‌تواند از ورود سارقین به ساختمان شما جلوگیری کنند و این مزیت بسیار عالی برای شما محسوب خواهد شد. هنگامی که یک درب ضد سرقت ساخته شود در برابر تخریب ضربه فشار و اهرم کردن مقاومت بسیار بالایی خواهد داشت و امنیت زیادی را برای ساکنین آپارتمان فراهم خواهد کرد.

آشنایی با درب ورودی ساختمان + مزایای استفاده و انواع آن

قیمت درب ورودی ساختمان

عوامل مختلفی هستند که روی نرخ این محصول تأثیرگذار می‌باشند. ابعاد درب ورودی ساختمان، جنس و نوع آن، وزنی که دارد، تعداد لنگه‌ها، کیفیت و نوع یراق آلات، سبک و طرح آن، نوع لولا و... عواملی هستند که روی قیمت این محصول تأثیر می‌گذارند. در حالت کلی هر چقدر که جنس بهتر و متریال بیشتری برای درب ورودی ساختمان استفاده شود، قیمت آن نیز بالا خواهد بود. البته این مورد را نیز در نظر بگیرید که معمولاً قیمت محصولات سفارشی کمی بیشتر از محصولات آماده خواهد بود.

شرکت دژ یکی از برترین و بزرگ‌ترین تولیدکنندگان درب ورودی ساختمان در سراسر کشور و تهران محسوب می‌شود که این محصول را سفارش‌سازی نیز می‌کند. یعنی شما می‌توانید برای انتخاب و خرید درب ورودی ساختمان به وب‌سایت فروشگاه دژ مراجعه کنید و با کارشناسان این فروشگاه اینترنتی مشاوره رایگان پیش از خرید داشته باشید. در صورتی که نیاز به دربی با ابعاد متفاوت و یا طرح و جنس دلخواه خود دارید، آن محصول را به دژ سفارش دهید تا برای شما و با سلیقه شما ساخته شود.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید