۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷
کد خبر: 55454602

خرید کتاب از لذت‌بخش‌ترین کارهای ممکن است از این رو با ما همراه باشید و درباره بهترین سایت های خرید کتاب با تخفیف بدانید.

بهترین سایت های خرید کتاب با تخفیف

سلام نو _ سرویس عمومی: فروشگاه های آنلاین به فضای فیزیکی محدود نمی شوند و تعداد بسیار زیاد کتاب ها را با تنوع بالا می توانید در سایت های فروش آنلاین پیدا و خریداری کنید، حتی ممکن است که به دنبال کتابی باشید که تا به الان نتوانستید آن را به صورت حضوری تهیه کنید، ولی در فروشگاه های آنلاین کتاب آن را پیدا خواهید کرد. یکی دیگر از مزیت های خوب فروش آنلاین کتاب، قیمت های پایین فروش کتاب ها است، این موضوع با توجه به گرانی کاغذ و کتاب ها خیلی به صرفه خریداران است.

سایت‎های جالب برای خرید کتاب

دیجی کالا

دیجی کالا که معروف‌ترین فروشگاه آنلاین ایران محسوب می‌شود، از فروشگاه اینترنتی کتاب نیز غافل نشده و این بخش را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

کاربران با مراجعه به سایت دیجی کالا و بخش دسته بندی کتاب و مجله می‌توانند کتاب موردنظر خود را جست‌وجو کرده و به سبد خرید اضافه کنند. از مزایای خرید کتاب از دیجی کالا بررسی نظرات دیگر کاربران درباره کتاب و به اشتراک گذاری دیدگاه شخصی با دیگر کاربران اشاره کرد.

بهترین سایت های خرید کتاب با تخفیف

دیجی کالا مانند دیگر کالاهای خود، تخفیفات زیادی را نیز برای بخش خرید کتاب آنلاین نیز در نظر گرفته است و می‌توانید پس از انتخاب کتاب‌های موردنظر خود، آن‌ها را از نظر امکان ارسال توسط فروشنده یا ارسال فوری تفکیک کنید. همچنین این سایت امکان جست‌وجوی کتاب از طریق انتشارات را نیز برای کاربران خود فراهم کرده است.

اُ کتاب

یکی دیگر از سایت‌های خرید اینترنتی کتاب ، اُ کتاب است. این سایت منابع معتبری را در زمینه زبان انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، عربی و اسپانیایی فراهم کرده و از معدود سایت‌هایی است که به طور حرفه‌ای کتاب‌های آموزش زبان و عناوین مربوط به آزمون‌های آیلتس، تافل، و GRE در اختیار کاربرانش قرار داده است.

سایت اُ کتاب در فروشگاه اینترنتی کتاب خود عناوین زبان خارجی خود را با ۲۰ الی ۳۰ درصد تخفیف عرضه می‌کند و برای پکیج‌های آموزشی خود تخفیفی ۵۰ درصدی در نظر گرفته است. فروشگاه حضوری این سایت در خیابان انقلاب تهران واقع شده و امکان خرید حضوری نیز مهیاست. خرید بالای ۴۰۰ هزار تومن از این سایت، ارسال رایگان دارد.

بهترین سایت های خرید کتاب با تخفیف

ایران کتاب

ایران کتاب، یکی دیگر از معتبرترین سایت‌های خرید کتاب آنلاین است. این سایت علاوه بر دسته‌بندی کتاب‌ها در زمینه‌های داستانی، تاریخ، روانشناسی، سیاسی و غیره، کتاب‌ها را براساس جوایز ادبی که گرفته‌اند نیز دسته‌بندی کرده است.

این جوایز ادبی شامل نوبل ادبیات، بوکر، پولیتزر و سایر جوایز مهم است. این سایت همچنین بخشی نیز تحت عنوان کتاب‌های برگزیده دارد که شامل ۱۰۰۱ رمانی که قبل از مرگ باید خواند، پرفروش‌های نیویورک تایمز، برترین کتاب‌های خودپروری، صد کتاب قرن لوموند، برترین‌های گاردین، صد رمان مدرن لایبرری، برترین‌های انجمن کتاب نروژ و برترین‌ رمان‌های ادبیات نوجوان است.

یکی از ارزشمندترین ویژگی‌های سایت این است که کتاب‌ ها را براساس مکاتب ادبیشان مانند کلاسیک، اقتباسی، رئالیسم جادویی، گوتیک و سورئالیسم نیز دسته‌بندی کرده است و دسته‌بندی کتاب‌های داستانی این سایت نیز براساس ژانر کتاب‌هاست.

سایت ایران کتاب، ادبیات ملل مختلفی مانند آمریکا، روسیه، انگلیس، فرانسه، ژاپن، آلمان و کانادا را نیز دسته‌بندی کرده است و دسترسی به این ادبیات برای مخاطبان سایت بسیار آسان است.

بهترین سایت های خرید کتاب با تخفیف

هزینه ارسال از سایت ایران کتاب، برای تمامی سفارش‌های بیش از ۱۰۰ هزار تومان به روش «پست سفارشی» به سراسر ایران رایگان و همچنین هزینه ارسال به روش «پست پیشتاز» برای سفارش‌های بیش از ۲۰۰ هزار تومان نیز رایگان است.

همچنین این سایت از تخفیف‌های دائمی خوبی برخوردار است و در کنار این تخفیف‌ها، هر هفته ۸۰ عنوان کتاب نیز در جشنواره فروش هفتگی سایت ایران کتاب با ۲۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود.

سایت‌های بهتر برای کتاب‌های تخفیف دار

کتابچی

یکی دیگر از سایت های برتر فروش کتاب، کتابچی است که با بیش از ۱۴۰ هزار عنوان کتاب، به عنوان مرجعی کامل از فروشگاه های آنلاین کتاب در زمینه زبان های خارجی، کتاب های کمک درسی و … محسوب می شود.

خدمات این فروشگاه شامل موارد زیر است:

ضمانت بازگشت: امکان بازگشت کالا تا یک هفته در صورت عدم رضایت از خرید برای مشتریان فراهم شده.

ارسال سریع کتاب: این فروشگاه محصولات در زمان کوتاهی به دست مشتریان می رساند؛ سفارش های استان تهران تا دو روز کاری و سفارش سایر شهر ها تا چهار روز کاری ارسال می شود.

بهترین سایت های خرید کتاب با تخفیف

تخفیف های دائمی: فروش کتاب در این فروشگاه همیشه با تخفیف بین ۱۰ الی ۲۵ درصد همراه است تا مشتریان یک خرید به صرفه را تجربه کنند.

پشتیبانی: برای راحتی در خرید، تیم پشتیبانی این سایت در طول هفته به صورت ۲۴ ساعت برای کمک به مشتریان در دسترس هستند.

کتاب سراج

فروشگاه کتاب سراج بوک از سال ۹۶ به صورت حرفه ای در زمینه فروش کتاب به صورت آنلاین کار می کند و در راستای رضایت مشتری از خرید کتاب و سهولت و آسانی، بهترین کتاب های روانشناسی و رمان ، بهترین کتاب های کودک ، جدیدترین کتاب های عمومی را در بانک کتاب خود تهیه کرده است.

در این فروشگاه خرید کتاب با تخفیف انجام می شود و کلیه کتاب ها تا سقف ۵۰% تخفیف ویژه و دائمی دارند.

از مزایای خوب این فروشگاه ارائه لیست های معروف ترین کتاب های دنیا است برای دسترسی راحت تر در خرید، همچنین علاوه بر تخفیف های بسیار خوب این فروشگاه، ارسال کتاب ها در کتاب سراج رایگان می باشد.

بهترین سایت های خرید کتاب با تخفیف

از دیگر ویژگی های این فروشگاه، بررسی و نقد انواع کتاب ها است و کتاب های خوب را به کاربران خود برای خرید معرفی می کند. تنوع محصولات در این فروشگاه بسیار بالاست و شما می توانید در هر سبکی از کتابی که می خواهید را از این فروشگاه تهیه کنید.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید