فیلمی از سالار عقیلی پس از ۵۰ کیلو کاهش وزن مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

تغییر شوکه کننده چهره سالار عقیلی بعد از ۵۰ کیلو کاهش وزن + فیلم

به گزارش سلام نو،  سالار عقیلی خواننده معروف موسیقی سنتی ایرانی متولد یازدهم آذر ماه سال هزار و سیصد و شصت و شش در شهر تهران از پدری اهل کردکوی و مادری آذربایجانی متولد شد.

خانواده سالار عقیلی

برادر و مادرش علاقه مند به موسیقی و مشوق او بودند و پدرش که وکیل دادگستری بود بیش تر متمایل به پیشرفت تحصیلی او بود. او به هنرستان موسیقی رفت و از همان جا تصمیم به یادگیری آواز گرفت. او در طی بیش از ۵ سال نزد صدیق تعریف به فراگیری آواز پرداخت.

گروه راز و نیاز سالار عقیلی

هم اکنون عقیلی افزون بر اجرا و ضبط آثار موسیقی به تدریس موسیقی در آموزشگاه خود و در هنرستان موسیقی مشغول است. او همچنین گروه راز و نیاز را تشکیل داد. اعضای این گروه عبارتند از سالار عقیلی، حریر شریعت زاده، حامد فکوری، مهدی باقری، آرش فرهنگ فر و شهرام غلامی. او به همراه این گروه کنسرت های بسیاری در داخل و خارج از کشور اجرا کرده است.

رکورد کنسرت سالار عقیلی و همسرش در آمریکا و کانادا

سالار عقیلی با ۲۱ کنسرت در تور آمریکا و کانادا رکورد اجرای تور کنسرت را شکست.

ازدواج سالار عقیلی

در جشنوارهٔ موسیقی فجر سال ۱۳۷۵، سالار عقیلی جوانی ۱۸–۱۷ ساله، برای نخستین بار به روی صحنه آمد و موجب حیرت تماشاچیان شد. حریر شریعت زاده نیز در آن کنسرت حاضر بوده است و به سبب تسلط بر آوازهای ایرانی، با شنیدن صدای سالار عقیلی به استعداد وی پی می برد. پس از اتمام برنامه در رابطه با آوازهای ایرانی به صحبت می نشینند و همین امر موجب همکاری های بعدی و در نهایت ازدواج این دو هنرمند منجر می شود. حاصل این ازدواج پسری به نام ماهور میباشد.

همسر سالار عریقی 

حریر شریعت زاده متولد خرداد ۱۳۵۶، تهران نوازنده ایرانی ست. او همسر سالار عقیلی است. سازهای تخصصی او، پیانو و دف هستند.

حریر شریعت زاده در باره خودش می گوید:"از پنج سالگی پیانو را شروع کردم. از کلاس اول راهنمایی تا دوم دبیرستان با جواد معروفی بعد با خانم جواهری و دیرتر با خانم فخری ملک پور آموزش دیدم. سبک استاد محجوبی را فرا گرفتم و از آن پس با این سبک کار می کنم. از خانم پریسا ردیف های آوازی را یاد گرفتم." او در دانشگاه سراسری رشته تغذیه خوانده است و در دانشگاه، تحصیلات موسیقی را هم پشت سر گذاشته است.

کاهش وزن سالار عقیلی

سالار عقیلی توانست ۵۰ کیلو از وزن خود را کاهش دهد. لاغری او با عمل اسلیو معده انجام شد.


 

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید