به کرمانشاه خوش اومدین! بریم که ببینیم تو یک سفر ۳ روزه چطور می‌شه کرمانشاه رو درست و حسابی گشت. اینجا ایرانه و ما در سلام نو هم‌سفر شما هستیم

بهترین برنامه سفر سه روزه به کرمانشاه

بهترین غذاها و رستوران های کرمانشاه :

کرمانشاهه و دنده کباب و خورشت خلالش! دو تای غذایی که به تنهایی دلیلی برای سفر به کرمانشاه هستن. به جز این دو غذای مشهور حتما غذاهایی مثل آش عباسعلی، آش ترخینه، هلو کباب، دُلمه و کلانه رو هم امتحان کنید.

برای خوردن خوراکی‌های با کیفیت حتما رستوران های سوری ، حیدری ، پاییزان و اسلامی رو مد نظر داشته باشید. عمارت بامگاه هم یک رستوران درجه یکه که همزمان جاذبه تاریخی قاجاری هم به حساب میاد.

محبوبترین جاذبه ها و دیدنی های کرمانشاه

بدون شک مقصد اول در روز اول سفر به کرمانشاه محوطه تاریخی بیستونه. جایی که یادآور یکی از درام‌ترین داستان‌های عاشقانه ایرانیه. مجسمه هرکول، سراب بیستون و کتیبه داریوش سه جاذبه گردشگری این محوطه هستند. مقصد بعدی طاق بستانه، یکی دیگه از مشهورترین نقاط دیدنی کرمانشاه.

پیشنهاد سلام نو اینه که روز دوم رو به دیدن طبیعت کرمانشاه اختصاص بدید. اول به سایت پروازی ویس قرنی برید و بعد هم سری به غار قوری قلا بزنید .برای شب هم پیشنهاد ما پرسه زدن تو پارک کوهستانه. اگر حوصله دور شدن از شهر رو دارید آرامگاه ویس قرنی هم چشم انداز و آسمون دلپذیری داره.

روز سوم رو با تکیه بیگلر بیگی و تکیه معاون الملک شروع کنید و بعد هم به دیدن تکیه و حمام شهباز و مسجد شافعی برید. دستِ آخر هم سراغ بازار تاریکه کرمانشاه رو بگیرید که فاله و تماشا.

پیشنهادها برای اقامت

هتل ‌های پنج ستاره لاله بیستون و پارسیان بهترین هتل‌های کرمانشاه هستند. هتل جمشید و هتل آزادگان که هر کدون چهار ستاره دارن هم گزینه‌های جذابی برای اقامت به حساب میان.

برای بومگردی در محدوده شهری کرمانشاه ۴ گزینه عالی وجود داره: اقامتگاه بوم گردی عمارت بامگاه، بومگردی ریوار، مدرسه طبیعت و اقامتگاه بوم گردی کیکم و بوتیک هتل آریو.

این ویدیو رو ذخیره کن و بری همسفرات هم ارسالش کن .

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید