۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵
کد خبر: 55437765

گشت‌وگرد در آکواریوم‌ها و بازدید از انواع ماهی‌ها و خزندگان از جذاب‌ترین کارها در سفر است از این رو با ما همراه باشید و درباره تفریحات مهیج‌تر در آکواریوم انزلی بدانید.

تفریحات مهیج‌تر در آکواریوم انزلی

سلام نو _ سرویس گردشگری: آکواریوم انزلی یکی از جذابیت های شهر انزلی است. در یک تفریح مناسب در کنار خانواده یا دوستان باید تمام سلیقه ها را در نظر گرفت. ممکن است شما از دیدن جنگل یا قدم زدن در ساحل لذت ببرید و دوست شما از خرید کردن و گشت و گذار در سطح شهر و مراکز تجاری لذت ببرد. البته باید سلیقه کودکان را نیز اگر در جمع شما هستند در نظر بگیرید. آکواریوم ها و موزه ها از آن دسته جذابیت های گردشگری هستند که اغلب مردم از تماشای آن ها لذت می برند، حتی بی حوصله ترین افراد.

آکواریوم انزلی؛ خاص و تماشایی

آکواریوم بندر انزلی با نام «آکواریوم فانتستیک» (Funtastic Aquarium) در پنجم تیر سال ۱۳۹۷ با سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیون یورویی خارجی افتتاح شد و علاوه بر ۲۰۰ گونه مختلف آبزیان، بیش از ۵۰۰۰ هزار خزنده، آبزی و پرنده را در خود جای داده است و از همین رو جامع‌ترین کلکسیون گونه‌های آبزیان را می‌توان در آن مشاهده کرد.

تفریحات مهیج‌تر در آکواریوم انزلی

این مجموعه که از جاهای دیدنی بندر انزلی محسوب می‌شود، شامل آکواریوم‌های معمولی، آکواریوم‌های روباز، مینی آکواریوم و آکواریوم تونلی است که به‌لحاظ تنوع آبزیان و مساحت، جایگاه نخست برترین آکواریوم ایران را از آن خود می‌کند و پس از آکواریوم اصفهان و کیش، به‌عنوان مدرن‌ترین و جدیدترین آکواریوم کشور شناخته می‌شود.

آکواریوم ۱۰ هزار متر مربعی انزلی در دو طبقه ساخته شده است که آکواریوم‌های حوضچه‌ای، دیواری و استوانه‌ای آن به‌صورت کاملا هوشمند طراحی شده‌اند و اطلاعات مربوط به آبزیان و حیوانات این مجموعه از طریق چند رسانه‌ای در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد. فیلترهای به‌کاررفته در آن، از مهم‌ترین بخش‌های آکواریوم هستند که برای تصفیه آب و گرفتن سختی آب و املاح استفاده می‌شود.

در کنار تماشای آکواریوم، امکان استفاده از شهربازی سرپوشیده گیم لند با بازی‌های مدرن، لونا پارک و بولینگ استاندارد با هشت لاین نیز وجود دارد. رستوران و کافی‌شاپ گرندشف از بخش‌های جذاب و خوشمزه آکواریوم انزلی است که اوقات خوشی را برای بازدیدکنندگان رقم می‌زند.

تفریحات مهیج‌تر در آکواریوم انزلی

تا قبل از تعطیل‌شدن آکواریوم می‌توانید در سالن‌های مختلف بگردید و از هر دو طبقه استفاده کنید؛ اما در صورت عبور از گیت و رفتن به فروشگاه یا گیم لند؛ دیگر نمی‌توانید وارد بخش آکواریوم شوید. اگر به‌دنبال خرید بلیط ارزان آکواریوم انزلی هستید، می‌توانید یک روز قبل اقدام به خرید بلیط از سایت‌های تخفیف کنید.

در اکثر نقاط آکواریوم می‌توانید عکاسی کنید؛ به‌جز برخی بخش‌ها که به‌خاطر ضرر فلش دوربین برای آبزیان، اجازه عکاسی ندارید. نور فلش دوربین می‌تواند آسیب‌های جدی به حس تشخیص جهت و بینایی جانوران وارد کند.

هیجان‌انگیز بودن تفریحات آکواریوم انزلی

آکواریوم انزلی تنها مکانی برای نمایش آبزیان و دنیای شگفت انگیز آنان نیست. این مجموعه که به یکی از جذابیت های گردشگری انزلی تبدیل شده، امکانات و تفریحات فراوانی را برای تمام گردشگران و بازدیدکنندگان خود ارائه کرده است. یکی از تفریحات موجود در آکواریوم انزلی که پیشنهاد می کنیم حتما آن را تجربه کنید، سینمای واقعیت مجازی است. مکان تفریحی و جذاب بعدی لونا پارک است که در کنار این اکواریوم با مساحت تقریبی ۱۳۰۰ متر مربع جانمایی شده و یک فضای تفریحی و سرگرم کننده برای تمام افراد به حساب می آید.

تفریحات مهیج‌تر در آکواریوم انزلی

در طبقه فوقانی مجموعه آکواریوم انزلی، گیم لند قرار دارد که مجهز به جدیدترین و بروزترین تفریحات و بازی های دنیا مانند باکس گیم، نبرد با تروریست ها، ماشین مسابقه ای و غیره می باشد.

سالن بولینگ مستقر شده در مجموعه آکواریوم انزلی یکی از یکی از مدرن ترین سالن ها در این گیلان محسوب می شود که توصیه می کنیم حتما آن را امتحان کنید. در بخش عکاسی با دیوار کروماکی یا همان حقه پرده سبز روبرو هستید که می توانید به راحتی انواع و اقسام عکس ها با ژست های مختلف و تخیلی را گرفته و چاپ کنید.

کافه ماگ مجموعه آکواریوم انزلی با نوشیدنی های خود همیشه پذیرای شماست و کافه رستوران گرند شف در طبقه دوم با آشپز هایی از کشور ترکیه و منویی لذیذ و باکیفیت، آماده پذیرای از شما می باشد. بهترین زمان برای دیدار آکواریوم انزلی در فصل بهار و تابستان است. البته این آکواریوم سرپوشیده بوده و محدودیتی برای بازدید از آن نخواهید داشت. البته در فصل های پاییز و زمستان خلوت تر بوده و با آرامش بیشتری می توانید از آکواریوم دیدن کنید.

تفریحات مهیج‌تر در آکواریوم انزلی

اینکه بتوانیم با استفاده از امکانات موجود در منطقه و شهر خود، مجموعه هایی مانند آکواریوم انزلی را طراحی کرده و توسعه بدهیم، گامی موثر در جذب گردشگر و کسب درآمد برداشته ایم که فقط نیازمند کمی خلاقیت و صرف زمان خواهد بود. هدف ما آشنا کردن شما با این مجموعه بشدت خاص این بود که سعی کنیم با تشریح دقیق این آکواریوم برای شما توضیح دهیم که دنیای زیر آب چقدر می تواند عجیب، جذاب و در عین حال ترسناک باشد که هر بیننده ای را مشتاق کرده تا آن را از نزدیک تجربه کند.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید