برای اینکه بدانیم از رشت تا ماسوله چند کیلومتر است، باید به خوبی در مورد جزئیات و ویژگی های مسیر اطلاعات بیشتری به دست آوریم.

از رشت تا ماسوله چند کیلومتر است ؟

سلام نو-سرویس گردشگری: هر یک از افرادی که می خواهند مسافرت نمایند، به مسیری که نیاز است طی کنند توجه می نمایند. شما باید به خوبی بدانید از رشت تا ماسوله چند کیلومتر است و سپس سفرتان را آغاز کنید. علاوه بر اینکه کیلومتر مسیر را باید در نظر بگیرید، نیاز ایت ویژگی ها و امکاناتی که در جاده وجود دارد را هم بررسی نمایید. در این صورت می توانید سفری آگاهانه داشته باشید و از تمامی ویژگی ها و امکانات جاده استفاده کنید. دقت داشته باشید که زمان طی کردن این مسیر باید فصلی که می خواهید سفر کنید را در نظر بگیرید. زمانی که در فصل زمستان سفرتان را آغاز می کنید باید تمامی تجهیزات رانندگی در زمستان را همراه خود ببرید.

بررسی فاصله شهر رشت تا ماسوله

مسافت رشت تا ماسوله، ۶۲ کیلومتر می باشد. به دلیل کم بودن این مسافت شما می توانید در کمترین بازه زمانی به مقصد برسید. سرعت و نوع ماشینی که می خواهید با آن سفر کنید، روی مدت زمان رسیدن تان به مقصد تاثیر زیادی دارند. اگر سرعت شما ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت باشد حدود ۵۰ دقیقه در مسیر خواهید بود. اما اگر سرعت شما ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت باشد می توانید در عرض ۳۵ یا ۴۰ دقیقه به مقصد برسید. در صورتی که بخواهید در مسیر توقف داشته باشید مدت زمان رسیدن تان به مقصد طولانی تر می گردد. بنابراین این مسئله را باید به خوبی در نظر بگیرید و سپس بازه زمانی رسیدن تان به مقصد را تخمین بزنید.

از رشت تا ماسوله چند کیلومتر است و چه شهر و روستاهایی در مسیر قرار دارند ؟

اکنون که به خوبی متوجه شدید از رشت تا ماسوله چند کیلومتر است، باید شهرها و روستاهای بین مسیر را بشناسید. در صورتی که شهرها و روستاهای بین مسیر را بشناسید می توانید با آگاهی بیشتری مسیر را طی کنید. تابلوی هر یک از شهرها و روستاها را در مسیر مشاهده می کنید که باید به خوبی آنها را بررسی نمایید تا در مورد زمان رسیدن تان به مقصد اطلاعات بیشتری به دست آورید. شما زمانی که از رشت خارج می شوید می توانید روستاهای زیادی را مشاهده کنید. از طریق بلوار افتخاری باید رشت را به سمت ماسوله ترک کنید.

در مسیر رشت تا ماسوله می توانید روستاهای ماشوتک، کسار، ملاسرا، آقا سید یعقوب، گوراب لیشاوندان، کلاشم بالا، زیمسار و کلاشم پایین را مشاهده نمایید. بعد از اینکه روستاهای نامبرده را رد کردید به رجغل می رسید. در مرجغل می توانید از رودخانه شادیران بازدید کنید. از طریق جاده فومن، رشت مسیرتان را ادامه می دهید تا به مقصد بروید. در این مسیر می توانید روستاهای زیادی مانند خطیب گوراب، مالوان، لاسر، گیگاسر، حلقه سرا و ... را مشاهده کنید. پس از رد کردن این روستاها وارد شهر فومن می شوید.

در مسیر رشت تا ماسوله می توانید در شهر فومن توقف نمایید و از جاذبه های گردشگری این شهر بازدید کنید. از طریق جاده فومن، ماسوله باید از این شهر خارج شوید تا به مقصد برسید. در مسیری که طی می کنید می توانید روستای شلکه بانان؛ خلیل سرا، وزمنا، چپول، وقفی، خالصان، کوره و ... را مشاهده کنید. پس از رد کردن این روستاهای سرسبز وارد شهر ماسوله می گردید. روستاهایی که قبل از ماسوله هستند، دیدنی و جذاب می باشند چرا که سرسبزتر از دیگر روستاها می باشند. در مسیرتان می توانید از امکانات جاده ای استفاده کنید تا سفری آسوده داشته باشید.

از رشت تا ماسوله چند کیلومتر است ؟

کیلومتر شهر رشت تا ماسوله

امکانات جاده رشت تا ماسوله

بسیاری از افراد بعد از اینکه متوجه می شوند از رشت تا ماسوله چند کیلومتر است، به امکانات جاده ای که می خواهند طی کنند توجه می نمایند. شما باید به خوبی در مورد این مسئله که چه امکاناتی در جاده وجود دارد اطلاعات بیشتری کسب کنید تا با آگاهی کافی سفرتان را آغاز نمایید. شما می توانید در مسیرتان از پمپ بنزین برای پر کردن باک بنزین استفاده کنید. همچنین در مسیرتان چندین دکه اغذیه فروشی قرار گرفته است. شما می توانید از سوپرمارکت ها و دکه های اغذیه فروشی، هر خوراکی که نیاز دارید را بخرید. رستوران ها و کافی شاپ های متنوعی در مسیر شما قرار دارند. می توانید در این مکان ها توقف نمایید و چند ساعتی را استراحت نمایید. بسیاری از افراد به دلیل زیبایی مسیر رشت تا ماسال در جاده توقف می کنند تا اوقات خوشی با خانواده داشته باشند.

از رشت تا ماسوله چند کیلومتر است ؟

فاصله شهر رشت تا ماسوله

با ماشین یا اتوبوس از رشت تا ماسوله چند کیلومتر است ؟

برای اینکه مسیر رشت تا ماسوله را طی نمایید باید نوع ماشین خود را به خوبی بشناسید. اگر با ماشین شخصی سفر می کنید می توانید سریعتر به مقصد برسید. چرا که شما اختیار ماشین خودتان را دارید و سرعت تان را خودتان کنترل می کنید. همچنین می توانید در مورد توقف کردن یا نکردن در جاده تصمیم گیری نمایید. اما اگر با اتوبوس ها و ون های گردشگری بخواهید این مسیر را طی کنید شاید مدت زمان بیشتری در مسیر باشید. چرا که ون ها و اتوبوس ها بدون شک در مسیر توقف می کنند و شما باید طبق میل تمامی مسافرین سفرتان را انجام دهید. بسیاری از افرادی که به تورهای گردشگری علاقه دارند با اتوبوس ها و ون ها سفر می کنند.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید