۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
کد خبر: 55420347

با توجه به سیر صعودی دلار، قیمت آندره آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی چند برابر شد.

صعود عجیب قیمت استراماچونی

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی، آندره آ استراماچونی سرمربی استقلال در سال ۱۳۹۸ در حالی که با باشگاه قرارداد دو ساله داشت به صورت یکطرفه فسخ کرد و برای همیشه از ایران رفت. طلب او از باشگاه استقلال همچنان پابرجاست و به کمیته انضباطی فیفا کشید. کمیته تعیین وضعیت فیفا هم حکم داد که باشگاه استقلال باید مبلغ ۲ ساله قرارداد این مربی پرداخت شود. درحالی که قرارداد استراماچونی ۳ سال قبل یک و نیم میلیون دلار بود، مدیران باشگاه استقلال نتوانستند طلب وی را پرداخت کنند.

جالب است بدانید در آن مقطع که استراماچونی از ایران رفت، دلار حدود ۱۲هزار تومان بود و طلب مربی ایتالیایی به ۲۰ میلیارد تومان هم نمی‌رسید اما با روند صعودی عجیب دلار در ایران طلب این مربی به بالای ۷۵ میلیارد تومان رسیده است. البته باید علاوه بر این مبلغ جریمه دیرکرد هم اضافه کرد که حدوداً بالای ۸۰ میلیارد تومان می شود.

این در شرایطی است که آبی‌پوشان برای پرداخت این بدهی فقط تا تاریخ ۱۱ فروردین سال آینده زمان دارند و در صورتی که نتوانند تا این تاریخ بدهی به سرمربی ایتالیایی و سایر بدهی‌های خود را تعیین تکلیف کنند، برای دومین سال متوالی از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم خواهند شد و شاید استقلال نیز با حکم فیفا با کسر امتیاز نیز مواجه شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید