۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳
کد خبر: 55419738

تهران دیدنی‌های جذاب فراوانی دارد که شما را شگفت‌زده خواهد کرد، در این میان با ما همراه باشید و درباره جاذبه‌های مهیج‌تر تهران بیشتر بدانید.

جاذبه‌های مهیج‌تر تهران

سلام نو _ سرویس گردشگری: تهران فضایی بسیاری برای گردش و تفریح دارد که به نوعی درخورتوجه و هیجان‌انگیز هستند، به همین جهت بر آن شدیم تا به تعدادی از این جاذبه‌های مهیج تهران بپردازیم.

شهر بازی‌های تهران؛ جذاب و شادی‌بخش

شهربازی‌ها از بهترین و مفرح‌ترین مکان‌های تفریحی در هر شهری به شمار می‌روند؛ مکان‌هایی که مجهز به انواع دستگاه‌ها و وسایل بازی هیجان‌انگیز مخصوص سنین مختلف هستند و با فراهم کردن محیطی شاد و البته پرسروصدا برای کودکان و حتی بزرگسالان، روزی به‌یادماندنی برای آن‌ها می‌سازند.

در شهر تهران شهربازی های سرپوشیده و روباز متعددی در مراکز خرید و محوطه‌های مجزا وجود دارند که برخی در سال‌های اخیر افتتاح شده‌اند و برخی قدیمی‌تر هستند. در میان مشهورترین شهربازی های روباز پایتخت می‌توان به شهربازی پارک ارم به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین شهربازی‌ های تهران با سه شهربازی روباز با نام‌های لونا یک، دو و سه و بیش از ۷۰ نوع بازی و سرگرمی در هشت هکتار وسعت، شهربازی بیلینو و شهربازی سرزمین شگفت‌انگیز در بوستان نهج البلاغه، شهربازی پارک پرواز و شهربازی بعثت اشاره کرد.

جاذبه‌های مهیج‌تر تهران

شهربازی ژوپیتر (یکی از مدرن‌ترین شهربازی های تهران) در مجتمع تجاری و فرهنگی کوروش، شهربازی مگامال، ایران مال، شهربازی فان تایم ارگ تجریش، شهربازی فان تایم پالادیوم، شهربازی سرزمین عجایب (واندرلند) در مرکز خرید تیراژه، شهربازی صبا مال و شهربازی قلعه سحرآمیز پارک ارم با چهار هزار متر مربع مساحت و بیش از ۱۲۰ نوع بازی و سرگرمی از جمله شهربازی های سرپوشیده تهران هستند.

اتاق های فرار؛ تجربه‌ای ماجراجویانه و مهیج

اتاق فرار، یک بازی فیزیکی و ماجراجویانه و از جدیدترین سرگرمی‌های سال‌های اخیر در جهان است که به‌تازگی در ایران نیز طرفداران بسیاری پیدا کرده است و تمام گروه‌های سنی به‌خصوص جوانان و نوجوانان را به‌سمت خود می‌کشاند. در این سرگرمی متفاوت شما به‌همراه تیم خود در قالب گروه‌های چند نفره در یک محیط بسته، عجیب و گاهی ترسناک زندانی می‌شوید و درب پشت سر شما قفل می‌شود.

شما در اتاق فرار باید با هم‌فکری، کار گروهی، حل کردن معماها و باز کردن قفل‌ها در زمانی مشخص خودتان را از اتاق نجات دهید. تیم شما می‌تواند جمعی از دوستان، اعضای خانواده، همکاران یا هم‌کلاسی‌های شما باشد.

جاذبه‌های مهیج‌تر تهران

در محیط اتاق فرار با معماهای سخت، آسان و سرنخ‌های عجیب روبه‌رو خواهید شد که هریک از آن‌ها خلاقیت، هوش، ریزبینی و دقت تک تک اعضای گروه را به چالش می‌کشد. برای یک خروج موفق باید مهارت، سرعت عمل، تمرکز، متفاوت دیدن، گشتن جاهای غیر معمول و فکر کردن به سناریو را در خود تقویت کنید و حواستان به نکاتی باشد که اپراتور بازی به شما گفته است.

تا به امروز بیش از ۱۰۰ اتاق فرار با ژانرهای مختلف معمایی، کارآگاهی، ترسناک، دلهره‌آور و تئاتر تعاملی در شرق، غرب، مرکز، جنوب و شمال تهران افتتاح شده‌اند که در میان مشهورترین اتاق فرار های تهران می‌توان به مجموعه اسکیپ روم دات‌آی‌آر، انیگما برج میلاد، مجموعه اسکیپ می، مجموعه اسکیپ کیوب و مجموعه اسکیپ مستر اشاره کرد.

جالب است بدانید که در حال حاضر برخی از این مجموعه‌ها، اتاق فرارهای آنلاین نیز به علاقه‌مندان ارائه می‌کنند تا بتوانند در خانه نیز این تفریح هیجان‌انگیز را تجربه کنند. به‌علاوه مجموعه اسکیپ روم دات‌آی‌آر به‌تازگی اولین اسکیپ باکس، یک بوردگیم اتاق فرار، را راهی بازار کرده است که امکان یک تجربه‌ هیجان‌انگیز اسکیپ روم یا اتاق فرار در خانه، محل کار یا کافه بازی را برای شما فراهم می‌کند.

جاذبه‌های مهیج‌تر تهران

بام لند؛ فضایی با تفریحات هیجان‌انگیز

بام لند تنها یک مرکز خرید لوکس نیست. این مجموعه با سرگرمی ها و تفریحات مختلف در مدت کمی طرفداران بسیاری پیدا کرده است و بسیاری از تهرانی ها اوقات فراغت خود را در بام لند می گذرانند. تفریحاتی که در بام لند می توانید به سراغ شان بروید، عبارتند از:

بخش تفریحی وی آر لند

وی آر لند مجموعه تفریحی بام لند یکی از بخش های هیجان انگیز آن محسوب می شود که جلوه متفاوتی به این مرکز تفریحی-تجاری داده است. این بخش درست در محوطه بام لند (شرق دریاچه) قرار گرفته و تنها با استفاده از عینک های دیجیتال شما را به دنیایی پر از شگفتی می برد. اینجا زمانی که عینک به چشم دارید همه تصاویر فوق العاده با کیفیت می شوند و محیطی ۳۶۰ درجه در برابر چشمان شما قرار می گیرد.

با استفاده از بخش وی آر لند، می توانید به بالای قله های برفی بروید و مشغول اسکی سواری شوید و اگر هم دل تان قایق سواری می خواهد، باز هم وی آر لند برای شما مناسب است.

جاذبه‌های مهیج‌تر تهران

البته هیجان در این بخش تنها به این عینک های دیجیتال محدود نمی شود، بازی در هزارتویی جذاب به نام ماژول میز (Mudule Maze) از دیگر تفریح هایی است که انتظار شما را می کشند.

ماهیگیری در چیتگر

از تفریحات جذاب اسکله بام لند و دریاچه چیتگر، ماهیگیری در این پهنه آبی در داخل شهر تهران است. در کنار مرکز خرید، یک کلوپ ماهیگیری وجود دارد که با استفاده از خدمات و امکانات آن می توانید در دریاچه چیتگر ماهی بگیرید و تفریحی متفاوت را در پایتخت تجربه کنید. انواع لوازم و وسایل مورد نیاز برای ماهیگیری در این کلوپ به شما اجاره داده می شود. البته اگر از علاقه مندان به ماهیگیری هستید می توانید با عضویت در این کلوپ، در هزینه های خود صرفه جویی کرده و از امکانات به خصوص آن بهره مند شوید. خوب است بدانید در این کلوپ ۳۲ جایگاه ماهیگیری وجود دارد که اولویت استفاده با افرادی است که رزرو کرده اند.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید