ارومیه مقصدی با فضاهای اقامتی مناسب است، با ما همراه باشید و در بهترین هتل‌های ۴ و ۵ ستاره ارومیه اقامت کنید.

در بهترین هتل‌های ۴ و ۵ ستاره ارومیه اقامت کنید!

سلام نو _ سرویس گردشگری: ارومیه یکی از شهرهای تاریخی ایران با قدمتی سه هزار ساله است که در استان آدذربایجان غربی قرار دارد. این شهر در هر فصل زیبایی‌های خاص خود را دارد و با جاذبه های طبیعی و تاریخی فراوانی که دارد یکی از مقصدهای دلنشین برای سفر است. یکی از دغدغه های همیشگی مسافران مسئله اقامت در سفر است. در ارمیه هتل های بسیاری با امکانات مناسب برای اقامت مسافران در نظر گرفته شده اند که مسافران می توانند پیش از سفر با تحقیق و پرس و جو بهترین هتل های ارومیه را پیدا کرده و از بین آن ها مناسب ترین گزینه را انتخاب کنند.

هتل‌های پنج ستاره و خوب ارومیه

هتل آنا

یکی دیگر از بهترین هتل های ارومیه، هتل آنا است. این هتل یکی از هتل های بین المللی این شهر بوده و از نظر کیفیت خدمات ارائه شده جزء بهترین هتل های ارومیه به شمار می رود. آنا در سال ۱۳۹۴ افتتاح شده و در طراحی آن به خوبی می توان سبک معماری مدرن را مشاهده کرد.

در بهترین هتل‌های ۴ و ۵ ستاره ارومیه اقامت کنید!

انواع و اقسام خدمات در حوزه اقامت، تشریفات و ورزش در این هتل برای مسافرین فراهم شده است تا روزهایی که در آن اقامت دارند جزء بهترین ساعات عمرشان به شمار رود.

هتل آنا ۱۹۶ اتاق و سوئیت مجلل و لاکچری دارد و در کنار آن نیز فضاهایی مناسب برای برگزاری جلسات، تالارهای چند منظوره نیز در نظر گرفته شده است و افراد بر اساس نیازی که دارند از آنها استفاده می کنند. علاوه بر اینها امکانات ورزشی که در هتل آنا در نظر گرفته شده است نیز در خور توجه می باشد.

استخر و سونای سرپوشیده شرایط خوبی را برای کسانی که عاشق ورزش های آبی و شنا هستند فراهم کرده است. سالن بدنسازی، ماساژ و حمام ترکی را نیز به خدمات بسیار عالی و فوق العاده این هتل اضافه کنید.

از دیگر نقاط قوت این هتل می توان به قرار گیری آن در خارج از شهر ارومیه اشاره کرد. این موقعیت مکانی برای آن گروه از مسافرین که دوست دارند در تمام مدت اقامت خود در این شهر در محلی ساکت و آرام استراحت کنند بسیار مناسب و ایده آل به نظر می رسد.

در بهترین هتل‌های ۴ و ۵ ستاره ارومیه اقامت کنید!

این هتل با فرودگاه ارومیه حدود ۲۰ کیلومتر فاصله دارد. هتل آنا در خیابان شهید بهشتی، خیابان جام جم قرار گرفته و با داشتن پرسنلی مجرب و حرفه ای به شما قول یک اقامت به یادماندنی و خاطره انگیز را خواهد داد.

هتل دنیز (باری)

هتل دنیز (باری) هتلی پنج ستاره و لوکس در شهر ارومیه است که در مجتمع گردشگری باری در ساحل زیبا و کم‌نظیر دریاچه زیبای ارومیه بنا شده است. تمام اتاق‌های این هتل بسیار شیک، تمیز و مجهز به تمامی امکانات رفاهی مطابق با استانداردهای بین‌المللی دنیا است. شما می‌توانید در اوقات فراغت خود در هتل، از امکانات ویژه این مجموعه نظیر سوارکاری، استخر آب شور و شیرین، باشگاه بیلیارد، دوچرخه‌سواری و تیراندازی استفاده کنید. رستوران هتل نیز یکی از امتیازات ویژه آن است که انواع غذاهای بین‌المللی و ایرانی خوش‌طعم را سرو می‌کند.

امکانات هتل: سوارکاری، استخر آب شور، استخر آب شیرین، باشگاه بیلیارد، دوچرخه‌سواری، تیراندازی، فضای بازی کودکان، جکوزی، کافی‌شاپ، رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت، پارکینگ، چایخانه سنتی، خشکشویی، سالن کنفرانس، نمازخانه، اعلام حریق، تاکسی سرویس

آدرس: ارومیه، جاده قدیم ارومیه، سلماس کیلومتر ۵۷

در بهترین هتل‌های ۴ و ۵ ستاره ارومیه اقامت کنید!

هتل‌های چهار ستاره و باکیفیت ارومیه

هتل جهانگردی

هتل ۴ ستاره جهانگردی کی از باسابقه ترین هتل های ارومیه می باشد که در سال ۱۳۵۴ افتتاح شده است. این هتل در جهت ارتقا سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۳ مورد بازسازی قرار گرفت و امکانات رفاهی و تجهیزات استاندارد و کاملی برای آن در نظر گرفته شد.

هتل جهانگردی به عنوان یکی از بهترین هتل های شهر ارومیه دارای ۶ طبقه و ۷۴ اتاق و سوئیت شیک و تمیز است. برای رفاه حال بیشتر مسافران امکانات و خدماتی نظیر رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، اینترنت، صندوق امانات داخل اتاق، سیستم پیشرفته اعلام و اطفاء حریق، سالن ورزشی و … در این هتل فراهم شده است.

از مزیت های این هتل می توان به قرار گرفتن در منطقه ای خوش آب و هوا و همچنین دسترسی به جاهای دیدنی و جاذبه ها و مراکز مهم شهر ارومیه اشاره نمود.

آدرس: ارومیه، خیابان کاشانی، مقابل بانک ملت.

در بهترین هتل‌های ۴ و ۵ ستاره ارومیه اقامت کنید!

هتل ساحل

اگر به دنبال بهترین هتل تو ارومیه هستید هتل ۴ ستاره ساحل را جزو انتخاب های خود در نظر بگیرید. این هتل ۶ طبقه در سال ۱۳۷۵ افتتاح و در سال ۱۳۸۵ بازسازی شده است. هتل ساحل دارای ۶۱ باب واحد اقامتی شیک و متنوع مانند اتاق یک تخته، دو تخته، سه تخته، کانکت چهار نفره و پنج نفره، سوئیت دو خوابه چهار نفره و سوئیت یک خوابه دو نفره می باشد.

موقعیت خوب هتل ساحل دسترسی مناسبی به اماکن مهم و جاهای دیدنی ارومیه را برای مسافران فراهم کرده است. با اقامت در این هتل ۴ ستاره می توانید به راحتی به بازار، برج سه گنبد، پارک جنگلی شیخ تپه، مسجد جامع و … دسترسی داشته باشید.

هتل ساحل که یکی از بهترین هتل های ارومیه است، امکانات و خدمات رفاهی کاملی همچون رستوران، کافی شاپ، استخر، پارکینگ، اینترنت، صندوق امانات، سالن ورزشی و … را در اختیار مهمانان قرار می دهد. با انتخاب این هتل می توانید اقامتی دلنشین و خاطره انگیز را در ارومیه تجربه کنید.

در بهترین هتل‌های ۴ و ۵ ستاره ارومیه اقامت کنید!

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید