اگر می‌خواهید هتل مناسب و خوبی را برای اقامت خود در یزد بیابید، مطمئنا لیست تهیه‌شده از هتل‌های ۴ستاره یزد به شما کمک خواهدکرد. سایت booking.ir به‌عنوان یکی از معتبرترین سایت‌های رزرو و بوکینگ هتل، به شما این امکان را می‌دهد که بهترین هتل‌های ۴ستاره یزد را بشناسید و باتوجه به امکانات و معیارهای ذکرشده درباره آنان، دست به انتخاب بزنید.

اتاق‌های هتل مشیرالممالک

هتل‌های ۴ستاره یزد با ارائه خدماتی به میزان بالا و استانداردهای بین‌المللی، به مسافرانی که به دنبال اقامتی لوکس و راحت در شهر یزد هستند، پاسخگو هستند. این هتل‌ها با داشتن امکاناتی نظیر اتاق‌های فراوان و مجهز، رستوران‌های با منوی گسترده و متنوع، سالن‌های کنفرانس و تجهیزات صوتی و تصویری حرفه‌ای، استخر، سونا و جکوزی، سالن ورزشی و سرویس اتاق ۲۴ ساعته، تلاش می‌کنند تا نیازهای مسافران را در طول اقامت برآورده کنند. با موقعیت‌های مکانی عالی، این هتل‌ها به مسافران امکان دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری معروف یزد را نیز می‌دهند.

در ادامه نام برخی از بهترین و معروف‌ترین هتل های ۴ ستاره یزد را برایتان آورده‌ایم؛ می توانید هرزمان که خواستید جهت آشنایی با هتل‌های ۴ستاره یزد، به این لیست مراجعه نمایید. سایت booking.ir، یکی از معتبرترین سایت‌های بوکینگ و رزرو هتل در ایران به‌شمار می‌رود. جهت رزرو هتل یزد می‌توانید به‌راحتی و ازطریق سایت booking.ir نسبت به بوکینگ هتل ۴ستاره در یزد اقدام نمایید. لیست چندتا از بهترین هتل‌های ۴ستاره یزد در زیر آمده است.

هتل مشیرالممالک

هتل مشیرالممالک یزد  یک هتل‌باغ زیبا و مجلل مربوط به دوره قاجاریه می باشد که در لیست بهترین هتل‌های ۴ستاره یزد قرار دارد، می‌تواند اقامتی به‎یادماندنی را در یزد برایتان رقم بزند. کیفیت این اقامتگاه نسبت به قیمت آن که از شبی ۱۵۰۰۰۰۰تا۸۵۰۰۰۰۰تومان متغیر است، برای کسانی که به‌دنبال هتلی درجه‌یک برای اقامت در یزد می‌گردند بسیار مناسب است. کیفیت وعده‌های غذایی و پذیرایی این هتل، یکی از مهم‌ترین معیارهایی است که مدنظر مسافران قرار می‌گیرد. به لحاظ موقعیت مکانی و دسترسی نیز، بهترین شرایط را برای شما فراهم می‌آورد؛ چراکه می‌توانید اماکن تاریخی و تفریحی یزد را به‌راحتی سیاحت نمایید.

معمولا اولین چیزی که بعد از نمای بیرونی هتل و طراحی کلاسیک فضای داخلی هتل مشیرالممالک به‌چشم می‌خورد، رفتار و برخورد کارکنان هتل است. خوش‌برخوردی و خوش‌رویی کارکنان و خدمات پشتیبانی ۲۴ساعته روم سرویس هتل، باعث می‌شود که بتوانید مشکلاتتان را به‌راحتی حل نمایید. امکانات رفاهی که این هتل برای شما فراهم می‌آورد، باعث شده است که اکثر افراد این هتل را از میان هتل‌های ۴ستاره یزد، برای اقامت انتخاب نمایند.

هتل ارگ یزد

 اگر می‌خواهید در فضایی خوش آب‌وهوا و زیبا در یزد ساکن شوید، این هتل انتخابی بسیار مناسب به‌حساب می‌آید. هتل ارگ یزد، مزایای چشم‌گیری نسبت به سایر هتل‌های ۴ستاره یزد دارد. نظافت و پاکیزگی اتاق‌ها و فضای هتل، کیفیت نسبت به قیمت رزرو، خوش‌رویی کارکنان و رفتار حرفه‌ای آنان هنگام رفع مشکلات مهمانان و ... امتیاز بسیار خوبی را از مسافران دریافت کرده است. امکانات این اقامتگاه باعث شده است که افراد زیادی جهت آسایش و راحتی خیال خود و خانواده‌شان، این هتل را برای اقامت در یزد انتخاب نمایند. این هتل اینترنت رایگان در لابی را نیز به شما ارائه می‌دهد تا به کارهایتان رسیدگی نمایید. قیمت اقامت در این هتل به نسبت خدمات رفاهی و امکاناتی که ارائه می‌دهد، مقداری بالا است. قیمت از شبی ۱۹۰۰۰۰۰تومان تا ۸۰۰۰۰۰۰تومان متغیر است که می‌توانید باتوجه به توقعاتی که از محل اقامتتان دارید، اتاق مدنظرتان را رزرو نمایید.

آشنایی با هتل‌های ۴ستاره یزد برای یک سفر به شهر تاریخی ایران
نمای بیرونی هتل ۴ستاره ارگ در یزد

هتل آواسا یزد

 این هتل نسبت به دو هتل قبلی که خدمتتان معرفی شد، امتیاز نسبتا متوسطی از سوی مسافران دریافت کرده است. قیمت اقامت در این هتل ۴ستاره از شبی ۷۰۰۰۰۰تا۲۰۰۰۰۰۰تومان متغیر خواهد بود. شما می‌توانید بسته به اینکه چقدر می‌توانید هزینه کنید و چه امکاناتی را می‌خواهید، اتاقی را انتخاب کنید. می‌توان گفت در میان هتل‌های ۴ستاره یزد، مقرون به‌صرفه‌ترین و اقتصادی‌ترین هتلی که می‌توانید پیدا کنید، آواسا خواهد بود. این هتل در منطقه‌ای واقع شده است که شما می‌توانید به‌راحتی و در هرزمان که بخواهید، یزد را بگردید. این هتل معمولی‎ترین و کاربردی‌ترین امکانات را در بهترین حالت ممکن برای شما فراهم می‌آورد تا بتوانید بودجه‎تان را برای کارهای دیگر ذخیره نمایید. این هتل با ۲۸اتاق در ۲طبقه، فضایی مناسب را جهت اقامت مسافران به یزد، ایجاد کرده است.

هتل ملک‌التجار یزد

 این هتل قدیمی و آنتیک با معماری خاص و زیبایی که دارد، یکی از محبوب‌ترین هتل‌های ۴ستاره یزد به‌شمار می‌رود. هتل ملک‌التجار نیز در رتبه متوسطی نسبت به سایر هتل‌های ۴ستاره قرار دارد؛ بااین‌وجود نسبت به قیمتی که دارد، امکانات خوبی را ارائه می‌دهد. این هتل درواقع با بازسازی و مرمت یکی از خانه‌های قدیمی یزد، ساخته شده است. باتوجه به قدمت و معماری کلاسیک، این هتل ۴ستاره فضایی گرم و صمیمی برای شما می‌سازد. قدمت هتل ملک‌التجار به دوران قاجار می‌رسد و این موضوع در حال‌وهوای این خانه و تمامی اجزای آن به‌چشم می‌خورد. یکی از مزایای این هتل این است که درصورت تمایل، می‌توانید از چای‌خانه سنتی آن نیز بهره‌مند شوید و اوقات خوشی را با همسفرانتان بسازید. قیمت بوکینگ از شبی ۱۸۰۰۰۰۰تا ۶۵۰۰۰۰۰تومان متغیر است.

طراحی زیبا و سنتی اتاق‌های هتل ملک‌التجار یزد
طراحی زیبا و سنتی اتاق‌های هتل ملک‌التجار یزد

امکانات مشترک هتل‌های ۴ستاره یزد

برخی امکانات رفاهی هستند که هتل‌های ۴ستاره یزد و به‌طورکلی هتل‌های حرفه‌ای ارائه می‌دهند و می‌توان گفت درمیان آن‌ها مشترک است. برخی از این امکانات و مزایا در زیر آمده است:

* وجود سالن کنفرانس و جلسه برای قرارملاقات‌های کاری

* وجود نمازخانه برای انجام فرایض دینی

* آسانسور در هتل‌هایی با طبقات زیاد

* سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در اتاق‌ها و راهروی هتل

* کافی‌شاپ و رستوران غذاهای ایرانی و خارجی

* وجود کپسول آتش نشانی در راهرو

* سیستم اطفای حریق در مواقع لزوم

* تاکسی‌سرویس تلفنی و اینترنتی هتل

* وجود ویلچر برای افراد مسن و معلول

* روم سرویس و پشتیبانی ۲۴ساعته

* خدمات خشکشویی لباس و لاندری

* اینترنت رایگان و نامحدود در لابی هتل

* وجود صندوق امانات در برخی اتاق‌ها

* سالن ورزشی غیررایگان در برخی هتل‌های ۴ستاره یزد

* خدمات ماساژ و فیشال غیررایگان درصورتی که هتل در رتبه‌بندی بالاتری قرار داشته باشد.

* اتاق چمدان

ردیف

نام هتل‌های۴ستاره یزد

آدرس هتل

شماره تلفن هتل

۱

مشیرالممالک

خیابان انقلاب، بلوار مشیر

۰۳۵۳۵۲۳۹۷۶۳

۲

ارگ

خیابان صفائیه، بلوار شهیدان اشرف، جنب بوستان مهرآوران، روبروی دخمه زرتشتیان

۰۳۵۳۸۲۸۵۰۰۰

۳

آواسا

خیابان مهدی، جنب پارک وحشی بافقی

۰۹۱۳۳۵۷۸۳۲۲

۴

زنبق

بلوار جمهوری، کوچه نیروگاه زنبق

۰۳۵۳۵۲۶۰۹۱۹

۵

ملک‌التجار

خیابان قیام، کوچه بازارچه پنجه علی

۰۳۵۳۶۳۰۳۰۳۰

آدرس و شماره تلفن هتل‌های ۴ستاره یزد

انتخاب نهایی میان هتل‌های ۴ستاره یزد

اگر می‌خواهید هتل مناسب و خوبی را برای اقامت خود در یزد بیابید، مطمئنا لیست تهیه‌شده از هتل‌های ۴ستاره یزد به شما کمک خواهدکرد. سایت booking.ir به‌عنوان یکی از معتبرترین سایت‌های رزرو و بوکینگ هتل، به شما این امکان را می‌دهد که بهترین هتل‌های ۴ستاره یزد را بشناسید و باتوجه به امکانات و معیارهای ذکرشده درباره آنان، دست به انتخاب بزنید. درنظر داشته باشید که نظرات کاربران و مهمانان قبلی هتل‌های ۴ستاره یزد، کمک زیادی به تصمیم‌گیری نهایی شما می‌کند. یکی از مواردی که نه‌تنها در نمای بیرونی هتل‌های ۴ستاره یزد به‌چشم می‌خورد، بلکه در طراحی داخلی اتاق‌های هتل نیز به‌کاررفته است، معماری ایرانی-یزدی است. پایبندی به اصول معماری کهن ایرانی، حال‌وهوای گرم و صمیمی به فضای هتل‌های ۴ستاره یزد داده است. درصورت تمایل می‌توانید با استفاده از شماره‌تماس هتل‌های ۴ستاره یزد که در مطالب بالا به آن‌ها اشاره شد، جهت رزرو اتاق با پذیرش این هتل‌ها ارتباط بگیرید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید