۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۵
کد خبر: 55417378

همدان یکی از مقاصد جذاب ایران است که رستوران‌گردی در آن حسابی لذت‌بخش توصیف می‌شود، همراه باشید و از محبوب‌ترین رستوران‌های همدان بدانید.

محبوب‌ترین رستوران‌های همدان

سلام نو _ سرویس گردشگری: همدان به عنوان یکی از کلانشهرهای ایران در دامنه کوه الوند قرار گرفته است. شهر همدان از شهرهای تاریخی و باستانی ایران است که در فصول مختلفی از سال درهای خود را به روی تمام مسافران و گردشگران داخلی و خارجی می‌گشاید. همدان با آثار تاریخی و باستانی بی‌شمار خود، به عنوان پنجمین استان تاریخی ایران شناخته می‌شود و لقب پایتخت فرهنگ و تمدن ایران را به خود اختصاص داده است. مسافران زیادی برای بازدید از آثار تاریخی و تفریحی این استان به همدان سفر می‌کنند. صرف غذا و رفع خستگی در رستوران، یکی از بخش‌های جالب و لذت‌بخش هر مسافرت است، در همین جهت در ادامه به تعدادی از رستوران‌های محبوب همدان می‌پردازیم.

رستوران‌های محبوب در همدان

رستوران پارسه

رستوران پارسه رستوران اصلی هتل پارسیان همدان است. این رستوران فضایی چندان لوکس ندارد؛ اما با این حال جزو بهترین رستوران های همدان به حساب می‌آید. رستوران پارسه در طبقه همکف هتل واقع شده است. پس لازم نیست نگران پله و امثال آن باشید. این رستوران کیفیت غذاهای مناسبی دارد. همچنین می‌توانید از منوی صبحانه آن نیز استفاده کنید.

آدرس: همدان، عباس‌آباد، بلوار ارم، هتل پارسیان

محبوب‌ترین رستوران‌های همدان

رستوران شاندیز حاجی

اصلاً هر جای ایران هم که بروید، نام شاندیز در بین رستوران‌ها به چشم می‌خورد! رستوران شاندیز حاجی نیز یکی از بهترین رستوران های همدان به حساب می‌آید. این رستوران را به‌صورت کامل به شکل سنتی طراحی کرده‌اند. در فضای رستوران شاندیز حاجی به جای میز از تخت‌های سنتی با بالش‌های نرم و راحت استفاده کرده‌اند. البته لازم نیست تا برای میل کردن غذا چهارزانو بنشینید و روی سفره خودتان را خم کنید. بلکه روبه‌روی هر تخت یک میز قرار داده شده تا هم از راحتی تخت‌های سنتی لذت ببرید و هم برای میل کردن غذا دچار مشکل نشوید. در ضمن کباب‌های این رستوران بسیار مشهور هستند و حتماً باید طعم آن‌ها را بچشید.

آدرس: همدان، منطقه دو شهرداری، کوچه آخوند

باغ رستوران ساحل

خم همان طور که می‌دانید، همدان کلاً دریا ندارد که بخواهد ساحل داشته باشد! بیشتر در شهرهای شمالی کشور شاهد رستوران‌هایی با نام ساحل و امثال آن هستیم. پس چرا در همدان رستورانی را با این اسم نام‌گذاری کرده‌اند؟ در اصل باید بدانید که در این رستوران انواع غذاهای دریایی سرو می‌شود.

محبوب‌ترین رستوران‌های همدان

به همین خاطر هم نام آن را باغ رستوران ساحل قرار داده‌اند. این باغ رستوران دارای فضای باز بسیار زیبا همراه با آلاچیق‌های با صفا است که حضور در آن‌ها لذت میل کردن غذا را دو چندان می‌کند.

آدرس: همدان، عباس‌آباد، ابتدای جاده گنج نامه

آشکده عبدی

آشکده عبدی یکی از سفره‌خانه‌های سنتی حمدان است. این آشکده فضایی سنتی دارد و اصلاً مدرن و شیک نیست. سادگی در فضای این آشکده به چشم می‌خورد؛ اما کیفیت غذاهای آن در سطح بسیار بالایی قرار دارند. این رستوران به دو بخش مختلف روباز و سرپوشیده تقسیم می‌شود. در بخش روباز آلاچیق‌هایی بسیار زیبا تعبیه کرده‌اند. آخ که در فصل سرما آن هم در همدان داخل آلاچیق نشستن و میل کردن آش داغ چقدر مزه می‌دهد. آلاچیق‌ها بسیار تمیز هستند و دیوارهای شیشه‌ای دارند. در این رستوران غذاهای سنتی نیز سرو می‌شود؛ اما طبیعتاً آشکده عبدی به آش‌های خود معروف است.

آدرس: همدان، خیابان بوعلی

چند رستوران محبوب‌تر همدان

رستوران میسان

تپه‌های عباس‌آباد همدان بین مسافران بسیار محبوب و پرطرفدار است. بعد از تفریح در این منطقه می‌توانید برای غذا خوردن به رستوران میسان سر بزنید.

محبوب‌ترین رستوران‌های همدان

این رستوران در کنار دریاچه قرار دارد و از آنجا می‌توانید تمام شهر را ببینید. غذاهای لذیذ با کیفیت عالی در این رستوران سرو می‌شود. در این رستوران خبری از پیتزا و ساندویچ و فست فود نیست. غذاهای ایرانی مثل انواع کباب و خوراک سبزیجات در منوی این رستوران دیده می‌شود.

آدرس: همدان، تپه توریستی تفریحی عباس‌آباد، رستوران شیشه‌ای، مجموعه غذایی میسان

رستوران ته چین

رستوران ته چین، یک رستوران ایرانی است که بهترین غذاهای سنتی را با بهترین مواد غذایی و برنج صد در صد ایرانی سرو می‌کند. محیط این رستوران بسیار آرام و دنج است و پرسنل آن به بهترین شکل ممکن از مهمانان پذیرایی می‌کنند. منوی این رستوران بسیار متنوع است و با توجه به کیفیت بالای غذاها، قیمت آن بسیار مناسب است. بشقاب ویژه‌ی این رستوران را به هیچ عنوان از دست ندهید که شامل انواع کباب و ته چین و مخلفات و دورچین است. از ویژگی‌های این رستوران می‌توان به ارائه‌ی غذاهای ایرانی، انواع کباب، انواع ته چین، غذای فرنگی، بوفه سلف سرویس و فضا و محیط بزرگ و شیک اشاره کرد.

آدرس: همدان، چهارراه پژوهش، پایین‌تر از پمپ بنزین

محبوب‌ترین رستوران‌های همدان

موزه حمام قلعه

موزه حمام قلعه یک موزه‌ی مردم‌شناسی است که در سال ۱۳۸۷ شمسی در خیابان شریعتی، کوچه مهر، جنب حمام قلعه در شهر همدان افتتاح شده‌ است. ساعات کار این موزه از ۸ صبح تا ۱۰ شب است. مجموعه‌ی فرهنگی تاریخی حمام قلعه، به‌جز موزه، سفره‌خانه هم دارد که می‌توانید بعد از بازدید از این مکان تاریخی، در «سفره خانه سنتی حمام قلعه» بهترین غذاهای سنتی را نوش جان کنید.

آدرس :همدان، خیابان شریعتی، کوچه مهر

رستوران ایتالیایی چوبین

رستوران چوبین یکی از چند رستوران ایتالیایی شهر است که پاستاهای خوبی دارد. سرویس‌دهی در این رستوران بسیار عالی است و مطمئنا از غذا خوردن در محیط دوست‌داشتنی آن لذت می‌برید.

آدرس :همدان، بلوار اعتمادیه

رستوران آریاییان

رستوران آریاییان یکی از بهترین رستوران‌های شهر برای خوردن دیزی است. این دیزی‌سرا فضای بسیار دلنشینی دارد. بعد از غذا می‌توانید چای و نبات سفارش دهید و تفریح خود را کامل کنید. همان طور که اسم آن پیدا است، اینجا فقط می‌توانید دیزی بخورید. غذای این دیزی‌سرا با تازه‌ترین و بهترین گوشت تهیه می‌شود و آن را با نان سنگک تازه، دوغ، ترشی و سبزی خوردن سرو می‌کنند.

آدرس:استان همدان، همدان، خیابان بوعلی جنوبی

محبوب‌ترین رستوران‌های همدان

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید