۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۱
کد خبر: 55416652

یکی از چالش های اصلی افراد به خصوص در خانه تکانی عید شستن فرش ها و پیدا کردن بهترین قالیشویی بوده است. در تهران تعداد زیادی قالیشویی وجود دارد که انتخاب بهترین قالیشویی را سخت می کند. در این مطلب به معرفی بهترین قالیشویی تهران پرداخته ایم که در ادامه خواهید خواند.

معرفی بهترین قالیشویی تهران

 شستشوی فرش ها و یافتن بهترین قالیشویی تهران همیشه یکی از چالش های عمده و معضلات اصلی افراد در تمیزی خانه بوده است. کثیف و لکه دار بودن قالی های خانه می تواند سبب بی نظم به چشم آمدن خانه باشد. در این صورت ضروری است هر چند وقت یکبار به تمیزی فرش های منزل توجه نمایید.

شما می توانید جهت شستشوی فرش افزون بر رجوع به قالیشویی های مجاز در تهران، روش های متفاوت دیگری را امتحان نمایید. می توانید قالی را در خانه خود شستشو نمایید، یا اینکه به شیوه قدیمی در حیاط فرش را بشویید، ولی آسان ترین راه جهت شستشوی فرش رجوع به قالیشویی های مجاز تهران می باشد. این طور خیال شما در خصوص صحت و پاکیزه بودن فرش راحت خواهد بود. افزون بر این مسائل و مشکلاتی نظیر کمر درد و دست درد برای شما پیش نخواهد آمد.

معرفی بهترین قالیشویی تهران

انتخاب بهترین قالیشویی تهران

در خصوص قالیشویی بایستی به نکات ویژه ای توجه داشته باشید که عبارتند از:

  • این مسئله را در نظر داشته باشید که موسسات و کمپانی های قدیمی فرش شویی، همواره سعی می کنند اعتبار و محبوبیت خود را حفظ نمایند. در این صورت انتخاب یک فرش شویی قدیمی از این لحاظ کاملا عاقلانه است.
  • از سویی، عرضه دهندگان خدمات شستشوی فرش و موکت که اخیرا کار خود را آغاز نموده اند هم در پی جذب مخاطب هستند. این موسسات قالیشویی می دانند که بایستی به سطح کیفی و وقت شناسی توجه کنند. حتی امکان دارد حداقل هزینه را دریافت کنند.

قیمت بهترین قالیشویی تهران 

نرخ گذاری مطلوب و روشن در عرضه خدمات قالیشویی را می توان یکی از خصوصیات مراکز مطمئن و با کیفیت دانست. همانگونه که می دانید امکان دارد بتوانید در اقسام قالیشویی هایی که در این استان مشغول به کار هستند، قیمت و هزینه های شستن فرش مشابهی را بیابید. این در صورتی است که شیوه تخمین تعرفه قالیشویی در میان آنها بایستی برابر باشد. چرا که با توجه به ضوابط انجمن فرش تهران، هزینه های اخذ شده کلیه زیرمجموعه ها بایستی مطابق قیمت های مشخص شده باشد. ولی بهتر است بدانید تا بحال خیلی از کاربران از شیوه محاسبه این قیمت اطلاعات ندارند؛ اما بهتر است بدانید که بعضی فاکتور ها می توانند در تعیین قیمت قالیشویی در تهران اثر گذار باشند. بعضی از این عوامل عبارتند از:

  • تفاوت نرخ شستن فرش دستباف با فرش ماشینی
  • تفاوت قیمت شستشوی معمولی فرش با اعلاشویی
  • نرخ گذاری متمایز شستن در محل و حمل و نقل به کارخانه
  • هزینه لکه برداری از روی فرش
  • شستن فرش های گرانبها و عتیقه
  • تفاوت قیمت قالیشویی در تهران مطابق ابعاد و سایز

معرفی بهترین قالیشویی تهران

ویژگی های بهترین قالیشویی در تهران

دارای کادر مجرب و متخصص

کارکنان قالیشویی باید بدانند که چطور فرش را از شما تحویل بگیرند و آن را به قالیشویی منتقل کنند در حالی که به فرش آسیبی وارد نشود. همچنین بدانند که هر نوع فرشی را از فرش دست بافت گرفته تا ماشینی چگونه و با چه موادی شستشو دهند تا هیچ آسیبی به بافت فرش وارد نشود.

استفاده از مواد شوینده استاندارد

یکی دیگر از ویژگی‌های یک قالیشویی خوب استفاده از مواد شوینده مناسب و استاندارد فرش است. این موضوع بسیار حائز اهمیت است که مواد شوینده‌ای که برای شستشوی فرش شما استفاده می‌شود برای سلامتی کودکان، حیوانات خانگی و دیگر اعضای خانواده شما مضر نباشد. به همین دلیل قبل از سپردن فرش‌هایتان به قالیشویی از نوع مواد شوینده و داشتن تجهیزات لازم برای از بین بردن میکروب‌های فرش اطمینان حاصل کنید.

رفتار محترمانه کادر قالیشویی

بدون شک برایتان مهم است که افرادی که وارد خانه شما می‌شوند تا فرش‌های شما را بسته بندی کرده و به قالیشویی منتقل کنند، رفتار درستی داشته باشند. خصوصا اگر فرزند و همسر شما هنگام تحویل فرش‌ها در خانه تنها باشند. داشتن رفتار محترمانه کادر یک قالیشویی یکی از مواردی است که هر قالیشویی برای رضایت مشتریان خود باید به آن توجه کند.

معرفی بهترین قالیشویی تهران

داشتن رسید و فاکتور دقیق

برخی از قالیشویی‌ها بعد از انجام فرآیند شستشوی فرش قیمتی بالاتر از قیمت توافق شده به مشتری اعلام می‌کنند. اما بهترین قالیشویی تهران از همان ابتدا فاکتور و رسید معتبر و دقیقی در اختیار مشتری قرار می‌دهند و  براساس همان فاکتور بعد از اتمام کار با مشتری خود تسویه حساب می‌کنند.

سابقه خدمت

سابقه خدمت به مشتریان و کسب رضایت آن‌ها یکی دیگر از مواردی است که می‌تواند خیال ما را از سپردن فرش‌هایمان به یک قالیشویی راحت‌تر کند. تجربیات مثبت مشتریان وفادار یک سازمان همیشه مهر تاییدی بر کیفیت خدمات آن سازمان است و می‌تواند تصمیم‌گیری را برای ما آسان‌تر کند.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید