گیفت کارت پلی استیشن برای دست یابی به دنیای بازی ها نیاز است. در این مطلب طرز استفاده از گیفت کارت پلی استیشن را به شما آموزش داده ایم.

طرز استفاده از گیف کارت پلی استیشن

چرا باید از گیفت ‌کارت استفاده کنیم؟

با اینکه گیفت کارت ها در سایر کشورهای خارجی به‌عنوان یک هدیه استفاده می‌شود؛ اما در ایران استفاده از گیفت کارت، اصلی‌ترین راه خرید بازی و دیگر محصولات دیجیتالی از فروشگاه پلی‌استیشن است. برای خرید محصولات دیجیتالی پلی‌استیشن که شامل بازی نیز می‌شود، نیازمند کارت اعتباری بین‌المللی مثل مستر کارت و ویزا کارت هستید؛ گیفت کارت ها بهترین راه جایگزین مستر کارت و ویزا کارت است.

خرید بازی های پلی استیشن در ایران، به دو روش انجام میگیرد؛ در روش اول شما می توانید بازی ها را به صورت دیسک خریداری کرده و از آنجایی که دیسک های بازی به دلیل محدودیت های واردات، عدم ثبات قیمتی و محدودیت ها ارسالی و خرابی ها همواره با چالش های متنوعی روبرو هستند. در روش دوم، شما می توانید بازی های جدید پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 را به صورت آنلاین و مستقیم از فروشگاه سونی (PSN) خریداری کنید. قیمت خرید بازی ها در روش دوم معمولا دارای ثبات قیمتی بوده و یکی از ویژگی هایی که خرید شما را جذاب می کند؛ ایجاد پیشنهادات ویژه و تخفیف های فصلی و مناسبتی است که قیمت خرید بازی ها را  به شدت کاهش داده و خرید آن ها را جذاب تر می کند.

برای خرید بازی های فوق در روش دوم و استفاده از گیفت کارت پلی  استیشن، مبلغ معینی به حساب پلی‌استیشن شما اضافه خواهد شد که از طریق آن می‌توانید بازی‌ها را به‌صورت قانونی خریداری کنید. خرید قانونی بازی‌ها مزیت‌های بی‌شماری دارد که بزرگ‌ترین آن‌ها استفاده از بخش آنلاین بازی است.

نحوه استفاده از گیفت کارت پلی استیشن

پس از خرید گیفت کارت پلی استیشن، برای فعال سازی آن ها وارد حساب کاربری پلی استیشن خود شوید.  سپس به فروشگاه پلی استیشن یا PlayStation Store مراجعه کنید.

در این بخش روی پروفایل خود کلیک کرده و گزینه Redeem Codes را انتخاب کنید.

حال کد گیفت کارت دریافت شده را  به صورت صحیح وارد کرده و روی گزینه Next کلیک کنید. در این بخش، اطلاعات شارژ  گیفت کارت و مبلغی که به حساب شده اضافه خواهد شد مشخص می شود؛ در صورتی که همه چیز مورد تایید شماست، گزینه Finish را اکانت شما شارژ گردد.

حتما توجه کنید که هنگام فعال سازی و شارژ اکانت خود، از نرم افزار های تغییر IP ریجن اکانتتان استفاده کنید تا مشکلی برای اکانت شما پیش نیاید.

طرز استفاده از گیف کارت پلی استیشن

مراحل فعال سازی گیفت کارت پلی استیشن سونی

  1. گیفت کارت پلی استیشن که قبلا خریداری کرده باشید.
  2. اکانت کشور ی که گیفت کارت خود را خریداری کردید در سایت سونی.

مرحله ۱. مرورگر خود را باز کنید!

مرورگر خود را باز کنید و به سایت سونی به آدرس http://www.SonyEntertainmentNetwork.com بروید.

بعد از انتخاب کشور به طور مثال امریکا این صفحه باز خواهد شد، روی Sign in کلیک کنید و سپس ایمیل و پسوردتان را وارد کرده و برروی Sign in کلیک کنید. (برای استفاده از کارت PSN حتما باید اکانت سونی داشته باشید، اگر اکانت ندارید ابتدا یک اکانت ایجاد کنید و توجه داشته باشید، کشوری که انتخاب میکنید باید آمریکا باشد.)

مرحله ۲. به بخش ردیم کارت بروید

بعد از اینکه وارد اکانت خود، در صفحه جدید روی آیکون آدمک خندان کلیک کنید و در منو بازشده روی گزینه Redeem Codes کلیک کنید.

طرز استفاده از گیف کارت پلی استیشن

مرحله ۳. کد گیفت کارت PS4 را ردیم کنید!

در این صفحه شما باید با احتیاط کد ۱۲ رقمی گیفت کارتی که از گیفتک خریده اید را در قسمتی که در عکس مشخص شده است وارد کنید.

طرز استفاده از گیف کارت پلی استیشن

مرحله ۴. از گیفت کارت خود لذت ببرید

بعد از وارد کردن کد و کلیک بر روی دکمه ادامه، هنگامی که از شما پرسیده میشود که آیا قوانین را قبول دارید؛ روی دکمه YES کلیک کنید و چند لحظه بعد مقدار دلاری گیفت کارت به حساب شما اضافه خواهد شد.

استفاده از گیفت کارت PSN  روی چه پلتفرم هایی امکان پذیر است ؟

استفاده از گیفت کارت PSN تنها برای کنسول های مختلف سونی امکان پذیر  است؛ بدین منظور شما می توانید با استفاده از گیفت کارت پلی استیشن، برای کنسول های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 بازی ها و موارد مختلفی را خریداری کنید. استفاده از گیفت کارت پلی استیشن روی پلتفرم های شرکت سونی هیچ گونه محدودیتی نداشته و شما به راحتی می توانید با استفاده از آن ها برای کنسول های بازی خود محصولات مرتبطی را خریداری کنید.

گیفت کارت برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4

با توجه به مطالبی که قبلا به آن ها اشاره کردیم، گیفت کارت های مخصوص پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 تفاوتی با سایر گیفت کارت ها نداشته، شما می توانید با استفاده از گیفت کارت پلی استیشن، برای کنسول های سونی محصولات مرتبط را خریداری نمایید. توجه کنید قبل از خرید گیفت کارت برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 تنها باید به ریجن اکانت خود دقت کنید و ریجن کنسول بازی شما مشکلی در محصول خریداری شده ایجاد نخواهد کرد.

مزایای خرید گیفت کارت پلی استیشن 

  • تجربه آنلاین بازی
  • خرید و اجرای تم‌های بازی
  • عدم محدودیت زمانی و تاریخ انقضا
  • خرید موزیک از کمپانی بزرگ سونی
  • دسترسی به فایل‌های چندرسانه‌ای
  • قابلیت خرید موزیک از کمپانی سونی
  • دسترسی به فضای ذخیره سازی ابری
  • مقرون به صرفه و امکان استفاده از تخفیف بازی‌ها

سخن پایانی 

مطمئنن خرید گیفت کارت پلی استیشن در ایران، ارزان ترین روش خرید بازی و محصولات مختلف از شبکه PSN خواهد بود و در صورتی که کنسول هایی نظیر پلی استیشن 4 یا پلی استیشن 5 دارید؛ گیفت کارت ها بهترین روش برای خرید ارزان و بدون محدودیت از فروشگاه سونی خواهد بود.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید