۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰
کد خبر: 55419306

پلی استیشن این روزها طرفداران زیادی دارد. با خرید گیفت کارت پلی استیشن می توان بازی های متفاوتی را دریافت کرد. همچنین گیفت کارت پلی استیشن مزایا و کاربردهای مختلفی دارد که دراین مطلب به آن پرداخته ایم.

گیفت کارت پلی استیشن چیست؟

گیفت کارت های پلی استیشن، نوعی کارت اعتباری یا کارت های هدیه هستند که با استفاده از آن ها می توان در شبکه ی پلی استیشن نتورک محصولات کنسول های پلی استیشن 4 یا پلی استیشن 5 را خریداری کرده و اکانت خود را به مقدار معینی شارژ کنید.  شما با خرید گیفت کارت پلی استیشن، می توانید به انبوهی از  موارد مختلفی که در ادامه به آن اشاره کرده ایم دسترسی پیدا کنید و آن ها را خریداری کنید. مواردی مانند:

  1. خرید قانونی بازی های جدید و قدیم برای کنسول های شرکت سونی
  2. خرید بازی های تخفیف دار
  3. بسته های الحاقی و DLC های مختلف
  4. آواتار های ویژه برای اکانت PSN
  5. تم های ویژه برای کنسول های پلی استینش 4 و پلی استیشن 5
  6. خرید اشتراک پلی استیشن پلاس
  7. خرید اشتراک پلی استیشن نو
  8. خرید اشتراک EA Access برای پلی استیشن

با خرید قانونی بازی‌ها می توانید از مزیت اصلی آن‌ که استفاده از بخش آنلاین آن است، استفاده کنید. علاوه بر این موارد شما می توانید با استفاده از گیفت کارت های پلی استیشن، برای خرید پلی استیشن پلاس که جز دیگر سرویس های ویژه و  اشتراکی سونی هستند به صورت ماهیانه یا سالانه استفاده و آن ها را روی اکانت خود فعال کنید.

پس از خرید گیفت کارت پلی استیشن، یک کد 12 رقمی برای شما ارسال می گردد که با استفاده از آن می توانید اعتبار خریداری شده را به حساب PSN خود منتقل کنید.

گیفت کارت پلی استیشن چیست؟

گیفت کارت پلی استیشن رایگان

متاسفانه طی سال های اخیر، شاهد موارد مختلفی از انواع کلاه برداری ها با ارائه گیفت کارت های رایگان یا ارزان قیمت پلی استیشن بوده ایم که باید خاطر نشان کرد که گیفت کارت پلی استیشن رایگان وجود ندارد.

خرید گیفت کارت پلی استیشن

گیفت کارت پلی استیشن یا همان گیفت کارت PSN یک کارت اعتباری است که از طریق آن می‌توان اقدام به شارژ اکانت PSN و دیگر خدماتی که در فروشگاه پلی استیشن ارائه می‌شوند کرد. از این کارت گاهی به عنوان کارت شبکه پلی‌اسیتشن یا Playstation Network Card هم یاد می‌شود. اگر از آن‌دسته طرفداران پر و پا قرص پلی استیشن هستید که به خرید بازی پلی استیشن علاقه دارید می‌توانید از طریق این کارت اعتباری هرکاری که دلتان می‌خواهد را بکنید. 

ویژگی‌های بهترین سایت خرید گیفت کارت پلی استیشن 

  • گیفت کارت به محض ثبت خرید به صورت لحظه‌ای و آنی به شما تحویل داده می‌شود.
  • برای فعال سازی و شارژ حساب شما پسورد اکانت‌تان را دریافت نمی‌کند و هیچ خطری برای شما ندارد.  
  •  مجهز به پشتیبانی آنلاین باشد تا همه جوره و در هر زمانی به سرعت پاسخ‌گوی سوالات شما باشد.
  • گیفت کارهای اورجینال ارائه دهد 
  •  مبالغ گیفت کارت‌های پلی استیشن متناسب با نیازهای مختلف در بسته‌های متنوعی ارائه شوند. 
  • از هر کارت بانکی ایرانی‌ای  پشتیبانی کند و پرداخت آن به صورت ریالی، امن و کاملا قانونی باشد .

 یرخی از سایت ها اپلیکیشن نیز دارند . در اپلیکیشن برای شما یک فضای کاربری خصوصی در نظر گرفته شده که می‌توانید خریدهای خود را مدیریت کنید. یعنی مثلا اگر چندین و چند گیفت کارت خریده‌اید و یا ارز رایج درون بازی‌ها را دریافت کرده‌اید، با مراجعه به این فضا می‌توانید اطلاعات محصول خود را در اختیار داشته باشید. 

 شما می‌توانید در آن به راحتی میان بازی‌ها و گیفت کارت‌های مختلف بگردید و نحوه خرید یا فعال‌سازی و هر آموزش دیگری که نیاز دارید را هم در آن ببینید. 

گیفت کارت پلی استیشن چیست؟

مزایای گیفت کارت پلی استیشن 

اصلی ترین برتری این گیفت کارت یا PSN (PlayStation Network Card) برخورداری از تمامی خدمات و بازی هایی است که بوسیله فروشگاه پلی استیشن در اختیار کاربران و گیمرها قرار گرفته است. چنانچه به این بازی علاقمند هستید، می توانید با داشتن گیفت کارت پلی استیشن این بازی را خرید کنید . خرید با گیفت کارت می تواند شما از استفاده از کارت اعتباری مثل مستر کارت، ویزا کارت و ... بی نیاز نماید.
بیشتر بازیکن ها و کاربران کنسول بازی پلی استیشن چهار به خوبی دریافته اند که به منظور اجرای بازی های متنوع می بایست حتما به صورت آنلاین به خرید بازی بپردازند. این خرید بوسیله PlayStation Network انجام می گیرد وحتما باید گیف کارت psn در اختیار داشته باشند. این گیفت کارت را می توان روی پلی استیشن چهار تنظیم و ردیم کرده و بعد از امکانات و توانایی های این بازی مهیج برخوردار شوند.
گیفت‌کارت پلی استیشن psn دارای یک شناسه دوازده رقمی PSN می‌باشد که ویژه شارژ حساب سونی است . این گیفت‌کارت با این مشخصات در اختیار کاربران و بازیکن‌ها قرار می‌گیرد. آنها با در اختیار داشتن گیفت‌کارت پلی استیشن خواهند توانست به میزان اعتباری که در حساب پلی استیشن خود دارند، اقدام به خرید نمایند. با اعتباری که در نزد این کارتها موجود است، کاربر می‌تواند از فروشگاه پلی استیشن خرید داشته باشد.
با نظر به این که توانایی بهره مندی از کارت‌های اعتباری بین المللی مانند ویزا کارت و مستر کارت برای ایرانیان مقرون به صرفه نیست، خریداری گیفت‌کارت پی اس ان می‌تواند جایگزین بسیار خوبی برای این نوع کارت‌ها باشد. کاربران ایرانی می‌توانند با تهیه این گیفت کارت‌ها از PlayStation Network خرید نمایند. از طرفی این کارت‌ها به خوبی هویت آنها را مشخص کرده و به خرید امنیت بالایی می‌بخشد. این مساله مرهون شناسه چند رقمی است که کاربر می‌تواند اکانت پلی استیشن خود را با اعتباری که تهیه کرده است، تمدید نماید.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید