امروزه استفاده از خدمات آنلاین بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. در شلوغی خانه تکانی عید می توانید سفارش شست شوی فرش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید. و پیگیری های لازم را نیز به صورت آنلاین انجام دهید. در این مطلب به معرفی بهترین قالیشویی آنلاین پرداخته ایم که در ادامه خواهید خواند.

بهترین قالیشویی آنلاین کدام است؟

قالیشویی آنلاین با عرضه خدمات آنلاین به کاربران خود همزمان سطح کیفی، راحتی و سرعت را به مشتری های خود ارائه می دهد. در قدیم عرضه خدمات بدین صورت، امری غیر مرسوم در همه زمینه ها بود. ولی حال حاضر با پروسه آنلاین شدن تمامی خدمات نظیر قالیشویی جایگاه قابل اعتمادی در بین مردم یافته است. امروزه شمار قالیشویی ها زیاد شده است. ولی عالی ترین قالیشویی آن است که خود را با علم روز و پیشرفت فناوری هماهنگ کند. به این صورت  دامنه خدمات خود را افزایش دهد.

در قدیم به دلیل عدم امکانات لازم و سرویس قالیشویی آنلاین، شستشوی فرش به روش سنتی صورت می گرفت. ولی توسعه زندگی نوین شهری، مدل زندگی مدرن را می طلبد. خدمات فرش شویی نوین با دستگاه های به روز و مدرن، در خلال شستشوی فرش مناسب و با سطح کیفی عالی ، خدمات آنلاین را به کاربران خود می دهد.

مزایای استفاده از قالیشویی آنلاین

خدمات قالیشویی آنلاین دارای مزایای متنوعی است که عبارتند از:

صرفه جویی در زمان و انرژی

خدمات قالیشویی آنلاین هیچ فرقی با فرش شویی های عادی ندارد. به این مفهوم که فرقی نمی کند شما به شیوه آنلاین یا به شیوه عادی و مرسوم با تماس تلفنی نوبت رزرو کنید. در هر صورت خدمات و سرویس های قالیشویی یکی می باشند و در اسرع وقت می توانید نوبت رزرو کنید. در این صورت عمده ترین فایده خدمات فرش شویی آنلاین صرفه جویی در زمان و انرژی می باشد.

از بین رفتن محدودیت جغرافیایی

از دیگر مزایایی که قالیشویی آنلاین دارد این است که جهت سفارش گذاری هیچ گونه محدودیت جغرافیایی ندارد. بدین مفهوم که چنانچه شما ساکن شهر کرج می باشید اصلا احتیاجی نیست به دنبال قالیشویی محله خودتان بروید. بلکه می توانید از خدمات مراکز معتبر اینترنتی که در تهران مشغول به کار هستند بهره ببرید. در حقیقت شما حق انتخاب های زیادی دارید.

بکارگیری دستگاه ها و فناوری روز قالیشویی

بهتر است بدانید قالیشویی در حقیقت یک شغل سنتی است. اصولی که فرش شویی ها جهت شستن فرش بکار می برند مشابه است. ولی مسئله ای که هست زمانی یک فرش شویی آغاز به عرضه خدمات آنلاین می کند مسلما هم اعتبار زیادی دارد هم از فناوری روز دنیا برخوردار است.

بهترین قالیشویی آنلاین کدام است؟

پیگیری سریع‌تر

شعب مختلفی در سایت‌های قالیشویی آنلاین در حال فعالیت هستند که این مهم‌ترین ویژگی قالیشویی آنلاین است.با بالاتر رفتن تعداد قالیشویی مشتریان زیادی می‌توانند در کمترین زمان سفارشات خود را به نزدیک‌ترین قالیشویی تحویل دهند.در این شرایط مراحل شست و شو سریع‌تر انجام شده و در وقت شما صرفه جویی می‌شود.
 

اهمیت سفارش آنلاین قالیشویی

شیوع ویروس کرونا در جهان و ایران، اهمیت کسب و کار آنلاین را بر همگان آشکار کرد. این اپیدمی موجب شد، شرکت‌ها و کسب و کارهایی که همچنان به شیوه سنتی با مشتریان و ارباب رجوع تعامل می‌کردند؛ از غافله عقب مانده و کسب و کارهای نوین همگام با تکنولوژی روز و خدمات آنلاین مورد توجه بیشتر قرار گیرند.

در قالیشویی آنلاین ، مشتری سفارش شستشوی فرش خود را در سایت ثبت می‌کند و سپس کارشناسان قالیشویی برای تحویل فرش و کالای مورد نظر به محل مراجعه می‌کنند. همچنین امکان پیگیری کلیه مراحل کار شما به صورت اینترنتی و حتی تماس تلفنی ممکن است. با قالیشویی آنلاین فاصله شما تا آن تنها یک کلیک است.

ویژگی بهترین قالیشویی آنلاین تهران

اگر نیاز به قالیشویی، فرش شویی و رفوگری و ترمیم فرش و یا حتی مبل شویی در منزل دارید، می‌توانید به راحتی با ثبت سفارش خود به صورت آنلاین از این خدمات بهره مند شوید. 

۱.استفاده از متخصصین حرفه‌ای

در بهترین قالیشویی آنلاین از متخصصین حرفه‌ای استفاده می‌شود. متخصصان قالیشویی با استفاده از بهترین مواد شوینده و با آگاهی کامل از انواع جنس فرش و پارچه مبل شما، به شستشوی انواع فرش، قالی، موکت و همچنین مبل راحتی و استیل می‌پردازند.

۲.اعلام دقیق هزینه قالیشویی و مبل‌شویی

بهترین قالیشویی آنلاین قیمت شستشوی فرش را بر اساس تعرفه اتحادیه قالیشویی اعلام می­کند. از طرفی قیمت قالیشویی دربهترین قالیشویی آنلاین بر اساس ماشینی یا دستباف بودن فرش، تعداد گره­های فرش، روش شستشو و لکه­ بری تعیین می‌شود.

ناگفته نماند اگر فرش شما نیاز به تعمیرات ( آسیب­های ناشی از سوختن، پوسیده شدن، پارگی و … فرش) یا رفوگری داشته باشد، بر هزینه شستشو اضافه می­ شود.

بهترین قالیشویی آنلاین کدام است؟

۳.ارائه خدمات قالیشویی و مبل شویی در محل

در بسیاری موارد فرش یا موکت شما در راه ­پله است و یا مبل شما سنگین است و امکان جابه­ جایی وجود ندارد. در چنین شرایطی حتماً از خدمات در محل بهترین قالیشویی آنلاین بهره‌مند خواهید شد. یعنی علاوه بر شستشوی قالی و مبل با روش­های خاص ، خشک­شویی نیز در محل مورد نظر شما انجام می‌شود و شما بدون هیچگونه حمل و نقلی بعد از چند ساعت فرش و مبل تمیز را تحویل می‌گیرید.

۴.مشاهده نظرات مشتریان

یک مرکز معتبر همیشه از دیگران راجع به خدماتی که ارائه می­ دهد نظرسنجی می­کند و آنها را با دیگران به اشتراک می­گذارد تا به اعتبار خودش اضافه کند. در ضمن وقتی شما رضایت دیگران را ببینید با اطمینان خاطر بیشتری ثبت سفارش می­کنید.

۵.اطمینان از مرغوب بودن مواد شوینده­ مصرفی

یک مجموعه معتبر از کادر مجرب و آموزش­دیده استفاده می­کند که اطلاعات کافی برای شستشوی قالی­های دستباف، ماشینی، انواع مبل با روکش­های مختلف و … داشته باشد. چون با کوچک­ترین اشتباه فرش یا مبل شما آسیب جدی می­بیند.

۶.سرعت عمل

زمان شستشو به مدل و جنس فرش شما بستگی دارد. اما به­ طور متوسط ۴۸ ساعت زمان برای مراحلی از جمله کنترل، شستشو ،خشک کردن، کنترل نهایی و بسته بندی لازم دارند. درضمن زمان حمل و نقل نیز با توجه به محل زندگی شما به این زمان اضافه می‌شود.

۷.تضمین شستشوی فرش و مبلمان

قطعاً قالیشویی معتبر از بهترین امکانات برای شستشو استفاده می­کند و احتمال آسیب ­دیدگی را به صفر می­رساند، اما با این حال باید مطمئن شوید، در صورتی­ که آسیبی به­ وجود آمد، تمامی ضرر و زیان شما توسط قالیشویی پرداخت شود.

بهترین قالیشویی آنلاین تمامی امور خدماتی که در طول روز به آن احتیاج پیدا می­کنید را در بهترین کیفیت موجود و با قیمت های مقرون به صرفه و شفاف ارائه می‌کند.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید