سرهنگ مجید صالح‌پور رئیس‌ پلیس راهنمایی و رانندگی استان هرمزگان، از مرگ کودک 6 ساله به دلیل شدت صدمات در یک حادثه رانندگی خبر داد.

مرگ دردناک کودک بر اثر پرتاب از سانروف خودرو

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، پرتاب ناگهانی خودروی پژو ۴۰۵ و سقوطش به مسیر مخالف در بلوار سدید در شهر بندرعباس منجر به تصادف با دو خودروی دیگر و مرگ یک کودک ۶ ساله شد.

سرهنگ مجید صالح‌پور، رئیس‌ پلیس راهنمایی و رانندگی استان هرمزگان در تشریح این خبر اظهار کرد: عصر پنجشنبه گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بریک فقره تصادف در محدوده پل روگذر نایبند شمالی بندرعباس بلافاصله مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی به محل مورد نظر اعزام شدند.
با حضور پلیس در محل حادثه و بررسی‌های صورت گرفته، مشخص شد که یک دستگاه خودروی پژو۴۰۵ در مسیر شرق به غرب بلوار سدید در حال حرکت بوده که پس از انحراف و برخورد با جدول و تیر چراغ برق وسط بلوار ناگهان وارد مسیر مخالف شده و با دو دستگاه خودروی تیگو ۵ و پژو ۲۰۶ که درحال حرکت بودند، برخورد کرد.
وی با بیان اینکه علت تامه حادثه رانندگی توسط کارشناسان ترافیکی در حال بررسی است، ادامه داد: در حین وقوع این سانحه یک کودک ۶ ساله از سانروف خودرو تیگو به بیرون پرت شده و به‌دلیل شدت جراحات وارده در دم جان باخته و رانندگان هرسه خودرو مصدوم شدند که بوسیله آمبولانس اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید