کرمانشاه با داشتن مهم‌ترین آثار تاریخی ایران مقصدی جذاب برای سفر است، در راستای اقامت با ما همراه باشید و درباره چند هتل برتر در کرمانشاه بدانید.

چند هتل برتر در کرمانشاه

سلام نو _ سرویس گردشگری: کرمانشاه شهری سرشار از تاریخ و فرهنگ است که با جاذبه های دیدنی و تاریخی خود همواره مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. شاید برایتان جالب باشد بدانید که شهر کرمانشاه جز اولین سکونتگاه های بشری به حساب می آید و در دوره های مختلف تاریخی رونق فروانی داشته است. در ادامه به تعدادی از هتل‌های برتر در کرمانشاه می‌پردازیم.

هتل‌های برتر در کرمانشاه

هتل لاله بیستون

هتل بین‌المللی لاله بیستون بهترین هتل کرمانشاه در بین هتل های ۵ ستاره و لوکس می‌باشد که در فاصله ۲۵ کیلومتری از شهر و در محوطه داخلی سایت جهانی بیستون قرار دارد. هتل لاله بیستون جزو هتل‌های سنتی کرمانشاه محسوب می‌شود زیرا با معماری چهار ایوانی در کاروانسرای تاریخی عباسی واقع شده است. کاروانسرای عباسی که در مسیر قدیمی کرمانشاه به همدان در دوران صفویه ساخته شده بود در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی و مرمت قرار گرفت و به عنوان هتلی سنتی فعالیت خود را با نام هتل لاله بیستون آغاز نمود.

این هتل دارای ۲۰ واحد اقامتی زیبا با فضایی سنتی و دلنشین می‌باشد و میهمانان آن می‌توانند از آثار تاریخی و جاذبه‌هایی همچون کاخ نیمه تمام ساسانی، پل کهنه، پل کاروانسرای صفوی، کتیبه بیستون، پل خسرو، پرستشگاه پارتی، مجسمه هرکول، طاق بستان و غار شکارچیان به راحتی بازدید نمایند.

چند هتل برتر در کرمانشاه

رستوران هتل لاله بیستون با نام شیرین یکی از بهترین رستوران‌های این منطقه محسوب می‌شود که انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و محلی را در فضایی خاص و زیبا ارائه می‌دهد. هتل بین المللی لاله بیستون عضو گروه هتل های لاله، به فرم چهار ایوانی سنتی در ناحیه ای کوهستانی قرار گرفته است. آحرین بازسازی فضای سنتی این مجموعه در سال ۱۳۹۴ صورت گرفته و با تجهیزات حفاظتی پیشرفته و سایر امکانات رفاهی، شرایط حضور پذیرایی از گردشگران داخلی و خارجی را به بهترین شکل ممکن فراهم آورده است. قابل توجه میهمانان گرامی اتاق های این مجموعه فاقد پنجره می باشند

آدرس هتل لاله بیستون: کرمانشاه، بیستون، محوطه داخلی سایت جهانی بیستون، کاروانسرای عباسی.

هتل پارسیان

هتل پنج ستاره پارسیان از مجموعه هتل‌های پارسیان ایران است و یکی از بهترین و مجلل‌ترین هتل‌های غرب کشور به شمار می‌آید. اگر سفر کاری به کرمانشاه دارید، این هتل را به شما توصیه می‌کنیم چون این هتل انتخابی ایدئال برای کسانی است که کارهای اداری و دانشگاهی دارند. همچنین فاصله کم هتل به فرودگاه، این هتل را به انتخاب فوق‌العاده‌ای برای این افراد تبدیل کرده است.

چند هتل برتر در کرمانشاه

یکی از امتیازات این هتل رستوران آن است که در طبقه آخر هتل با چشم‌اندازی از شهر قرار گرفته است و انواع غذاهای خوش‌طعم ایرانی و فرنگی را برای مسافران هتل سرو می‌کند. امکانات هتل: رستوران چشم‌انداز در طبقه آخر هتل، مجموعه‌ ورزشی شامل سالن بدن‌سازی، استخر، سونا، سالن‌ ماساژ، جکوزی و بیلیارد، غرفه‌ها و فروشگاه‌های صنایع دستی، قنادی، سالن صبحانه‌خوری، کافی‌شاپ یاسمن، رستوران تیروژ، رستوران طاق‌بستان، رستوران وی‌آی‌پی، روم‌سرویس، سالن آمفی‌تئاتر، اینترنت پرسرعت

آدرس: کرمانشاه، بلوار شهید کشوری، جنب پل ولایت

هتل‌های مقرون به صرفه و برتر در کرمانشاه

هتل جمشید

هتل چهار ستاره جمشید در یکی از خوش‌آب وهواترین و زیباترین مناطق کرمانشاه قرار گرفته است. معماری این هتل بسیار چشمگیر و باشکوه است و شما را به به یاد بناهای تاریخی ایران می‌اندازد. دو پارک بزرگ و زیبا در غرب و شرق این هتل واقع شده‌اند که برای وقت‌گذرانی و پیاده‌روی می‌توانید به آنجا بروید. با اقامت در این هتل همچنین به جاهای دیدنی کرمانشاه از جمله بیستون و غار قوری قلعه نیز نزدیک هستید.

امکانات هتل: نمازخانه، آسانسور، سیستم اعلام حریق، پارکینگ، لابی، خشکشویی، اینترنت، رستوران، تاکسی‌سرویس، کافی‌شاپ، کافی‌نت، صندوق‌ امانات، سالن ورزشی، فضای سبز

آدرس: کرمانشاه، طاق‌بستان، هتل جمشید

چند هتل برتر در کرمانشاه

هتل آزادگان کرمانشاه

هتل چهار ستاره آزادگان یک هتل خوب در میان هتل‌های میان رده در کرمانشاه است. این هتل با قرارگیری در شهرک تعاون کرمانشاه در موقعیتی است که از آن دسترسی راحتی به مکان‌های دیدنی چون طاق‌بستان، پارک کوهستان و درخت رحمت وجود دارد. همچنین فاصله آن از بازار و مرکز شهر کم است.

هتل آزادگان کرمانشاه دارای اتاق‌هایی استاندارد و امکاناتی مطلوب است که از جمله این امکانات می‌توان به لابی، رستوران، کافی‌شاپ، سالن اجتماعات و کنفرانس، فروشگاه، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهبانی، کافی‌نت، تاکسی‌سرویس، پارک بازی کودکان و فضای سبز اشاره کرد.

هتل آپارتمان کوروش کرمانشاه

هتل آپارتمان کوروش یک هتل سه ستاره در کرمانشاه است که در بلوار گلریزان قرار دارد.

چند هتل برتر در کرمانشاه

این هتل ۵ طبقه دارای ۸ واحد اقامتی است که همگی از امکانات قابل قبول همچون آشپزخانه با امکان پخت‌وپز، یخچال، مینی‌بار، مایکروویو، ظروف آشپزخانه ، چایی‌ساز، تلویزیون LED، اسپیلت، مبلمان و فرش، اتو، سشوار، سرویس ایرانی و فرنگی و… برخوردارند. از امکانات عمومی این هتل آپارتمان نیز می‌توان به رستوران، اینترنت پرسرعت، آسانسور، صندوق امانات، خدمات آژانس مسافرتی، استخر، پارکینگ و لابی اشاره کرد.

همان طور که اشاره شد این هتل در یکی از مناطق خوب کرمانشاه یعنی بلوار گلریزان واقع شده است و به همین خاطر فاصله نزدیکی با مسجد عمادالدوله، موزه پارینه سنگی، طاق‌بستان، مجموعه‌ بیستون، تندیس هرکول و فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی دارد. هتل آپارتمان کوروش بهترین هتل کرمانشاه در بین هتل آپارتمان های این شهر به شمار می‌رود.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید