۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷
کد خبر: 55412371

برای سفر به ماسال در مهرماه باید به خوبی شرایط سفرتان را بررسی کنید و وسیله های ضروری را همراه خودتان ببرید.

سفر به ماسال در مهرماه

سلام نو-سرویس گردشگری: اگر شما نمی توانید در بهار و تابستان به ماسال بروید، سفر به ماسال در مهرماه را پیشنهاد می دهیم که حتما تجربه کنید. بسیاری از افراد به دلایل متنوع شاید نتوانند در تابستان و بهار به شهر ماسال بروند. آنها بر این باور هستند که در پاییز و زمستان، ییلاقات ماسال زیبایی زیادی ندارند و به همین دلیل از رفتن به این شهر پشیمان می شوند. ولی باید بدانید که در ماه مهر، زیبایی این شهر بسیار عالی است و شما حتما می توانید در این ماه، بازدید از شهر ماسال را تجربه کنید. ماسال یکی از شهرهای سرسبز استان گیلان می باشد که تا حدودی با دریا فاصله دارد. به همین دلیل بسیاری از افرادی که می خواهند از رطوبت شدید شهرهای شمالی دور باشند، ماسال را برای اقامت انتخاب می کنند.

نکاتی برای سفر به ماسال در پاییز

اگر می خواهید برای سفر به ییلاق ماسال در مهرماه ، اقدام کنید باید به خوبی برخی از وسیله ها و تجهیزاتی که ضروری است را همراه خودتان ببرید. در صورتی که با ماشین شخصی می خواهید به ییلاق بروید، باید تمامی تجهیزات ایمنی ماشین را درون صندوق عقب بگذارید. در صورتی که تمامی تجهیزات را همراه خود ببرید با خیال آسوده سفر می کنید. دقت داشته باشید که برای سفر با ماشین شخصی باید به خوبی مسیر را بلد باشید، در غیر این صورت مسیر را گم می کنید و دیرتر به مقصد برسید. بارندگی در فصل پاییز بیشتر از فصل بهار و تابستان می باشد. از آنجایی که هوای شهر ماسال سرد است، همیشه باید با خودتان لباس گرم ببرید. در فصل پاییز و ماه مهر، حتما لباس گرم در ماشین داشته باشید.

سفر به ماسال در مهرماه و زیبایی های ییلاق ماسال

شهر ماسال ییلاقات زیادی دارد که هر یک از آنها دارای ویژگی ها و مشخصات خاصی هستند. شما زمان سفر به ییلاق ماسال در مهرماه، باید به خوبی ویژگی ها و مشخصات ییلاقات این شهر را بررسی کنید. به عنوان مثال باید بدانید که ییلاق اولسبلنگاه، یکی از زیباترین ییلاقات این شهر می باشد که سبک زندگی روستایی را در این ییلاق به طور کامل مشاهده می کنید. تمامی خانه هایی که در این ییلاق هستند با چوب ساخته شده اند. سوپر مارکت در این ییلاق وجود ندارد. محصولات لبنی بی نظیری را مردم محلی این ییلاق آماده می کنند که می توانید آنها را میل نمایید.

اگر شما سفر به ماسال در مهرماه را تجربه کنید بدون شک از سفر خود لذت می برید. این شهر به دلیل کوهپایه ای بودن آب و هوای سردی دارد. ولی باید بدانید که شدت سرما در ماه مهر چندان بالا نیست. بنابراین شما با خیال راحت می توانید از این شهر و ییلاقات ماسال در فصل پاییز بازدید کنید. از آنجایی که ماه مهر اولین ماه پاییز است و بعد از شهریور می آید، زیبایی های ماسال هنوز حفظ شده و شما از طبیعت سرسبز این شهر لذت می برید. یکی از مزیت های سفر در ماه مهر ماه این است که در این ماه، ماسال خلوت تر می باشد. بسیاری از مسافرین ترجیح می دهند که در تابستان و بهار به این شهر بروند. به همین دلیل فصل پاییز مسافران کمتری در این شهر حضور دارند.

سفر به ماسال در مهرماه

رفتن به ماسال در فصل پاییز

ماسال در مهرماه و شرایط اسکان

اگر می خواهید زمان سفر به ییلاق ماسال در مهرماه را برای چند روز انجام دهید، باید به فکر اسکان در این شهر باشید. برخی از افرادی که با تورهای گردشگری به این شهر می روند، مایل هستند که در دل طبیعت چادر بزنند. ولی باید بدانید که در پاییز تا حدودی هوا سرد است و شرایط چادر زدن وجود ندارد. البته در اوایل ماه مهر شرایط مناسبی برای چادر زدن در دل طبیعت وجود دارد. دقت داشته باشید که باید مکان مناسبی را برای چادر زدن انتخاب کنید. در این صورت با خیال راحت می توانید در چادر اسکان نمایید.

کلبه های چوبی زیادی هستند که در ییلاقات ماسال اجاره داده می شوند. شما برای اسکان و سفر به شهر ماسال در مهرماه می توانید این کلبه ها را اجاره کنید. هزینه اجاره هر یک از کلبه ها با یکدیگر فرق می کند. بنابراین شما باید به خوبی در مورد هزینه و تعداد نفراتی که می توانند در کلبه ها اقامت داشته باشند، اطلاعات بیشتری جمع آوری کنید و سپس کلبه را اجاره نمایید. از آنجایی که در فصل پاییز هوا سرد می باشد، بهتر است که کلبه یا هتل را برای اقامت تان انتخاب کنید.

سفر به ماسال در مهرماه

ماسال در پاییز

سفر به ماسال در مهرماه با اتوبوس و ماشین شخصی

برای سفر به ماسال در مهرماه، می توانید با اتوبوس یا ماشین به این شهر بروید. بسیاری از افراد ترجیح می دهند با اتوبوس های گردشگری و همراه با دوستان خود به این شهر بروند. آنها می توانند در تور گردشگری شرکت کنند و به در فصل پاییز از شهر ماسال بازدید نمایند. سفر با ماشین شخصی، آسان تر از سفر با اتوبوس می باشد. به همین دلیل بیشتر افرادی که مایل هستند خودشان برای سفرشان برنامه ریزی کنند، سفر با ماشین شخصی را ترجیح می دهند. برای اینکه از ماسال به ییلاقات دیدنی شهر بروید، باید باک بنزین خود را پر کنید تا در جاده با خالی شدن باک بنزین مواجه نشوید.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید