برای اینکه بدانیم فاصله رشت تا قلعه رودخان چند کیلومتر است باید در مورد ویژگی ها و مشخصات جاده اطلاعات بیشتری به دست آوریم.

فاصله رشت تا قلعه رودخان چند کیلومتر است ؟

سلام نو-سرویس گردشگری: قلعه رودخان یکی از جاذبه های گردشگری بی نظیری می باشد که بسیاری از افراد مایل هستند از این دژ نظامی تاریخی بازدید کنند. در صورتی که بدانیم فاصله رشت تا قلعه رودخان چند کیلومتر است، می توانیم برای سفر به این دژ نظامی تاریخی برنامه ریزی کنیم. شما قبل از اینکه به شهرهای متنوع بروید باید به خوبی جزئیات مسیر را بررسی کنید. در این صورت با آگاهی بیشتری می توانید سفر نمایید و ویژگی ها و امکانات مسیر را هم مورد استفاده قرار دهید. در صورتی که بدانید باید چند کیلومتر رانندگی کنید، به خوبی متوجه خواهید شد که در مسیر به چه چیزهای نیاز دارید. بنابراین برای اینکه آگاهی بیشتری در مورد مسیر رشت تا قلعه رودخان داشته باشید با ما همراه گردید.

مسافت جاده رشت تا قلعه رودخان

مسافت رشت تا قلعه رودخان تنها ۴۸ کیلومتر می باشد. این فاصله کم را می توانید در زمان کوتاهی طی کنید تا به قلعه رودخان برسید. در صورتی که سرعت تان ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت باشد باید حدود ۴۰ دقیقه در مسیر باشید. ولی اگر سرعت تان را افزایش دهید می توانید در عرض نیم ساعت به قلعه رودخان برسید. نوع ماشین شما و نحوه رانندگی تان تاثیر زیادی روی مدت زمان رسیدن تان به مقصد دارد. دقت داشته باشید که هر یک از ویژگی های مربوط به مسیر مانند تابلوهای مسیر را باید مشاهده کنید. در این صورت هرگز مسیر را گم نمی کنید و در زمان کوتاهی به مقصد می رسید. برای اینکه از رشت به سمت قلعه رودخانه بروید باید مسیر درست را انتخاب کنید.

فاصله رشت تا قلعه رودخان چند کیلومتر است و چه روستاهایی در مسیر قرار دارد ؟

اکنون که به خوبی متوجه شدید فاصله رشت تا قلعه رودخان چند کیلومتر است، باید روستاهای بین مسیر را بشناسید. برخی از این روستاها دیدنی و جذاب هستند، شما می توانید در این روستاها توقف نمایید و از جاذبه های گردشگری آنها بازدید کنید. دقت داشته باشید که برای طی کردن مسیر باید به خوبی جاده را بررسی نمایید و تابلوهایی که در مسیر نصب شده اند را بررسی کنید. شما برای اینکه از سمت رشت به قلعه رودخان بروید باید از طریق بلوار افتخاری از شهر رشت خارج شید. پس از اینکه از شهر رشت خارج شدید می توانید روستاهای زیادی را در مسیتان مشاهده نمایید.

روستای کسار، ماشوتک، ملاسرا، پسیخان، شادخال، شالده، شفت، آقامحله، پشتسرا، احمدسرگوراب و ... روستاهای مهم فاصله رشت تا قلعه رودخان هستند. شهری را در این مسیر مشاهده نمی کنید و تمامی تابلوهای مسیر مربوط به روستاها هستند. بعد از رد کردن روستاهای متنوع می توانید به قلعه رودخانه برسید. یکی از مهمترین ویژگی هایی که روستاهای قبل از قلعه رودخان دارند این است که سرسبز و دیدنی هستند. شما می توانید روستاهای زیادی را قبل از قلعه رودخان مشاهده کنید که هر یک از آنها دارای بافت خاص و منحصر به فردی می باشند.

فاصله رشت تا قلعه رودخان چند کیلومتر است ؟

رشت تا قلعه رودخان با ماشین

امکانات جاده رشت تا قلعه رودخان چیست ؟

برای اینکه فاصله رشت تا قلعه رودخان را با اطمینان خاطر طی کنید باید به خوبی در مورد امکانات جاده اطلاعات بیشتری داشته باشید. در این مسیر شما می توانید یک پمپ بنزین مشاهده کنید. در این پمپ بنزین باک بنزین خود را می توانید پر کنید. همچنین دکه های اغذیه فروشی و سوپرمارکت های زیادی را می توانید در این مسیر مشاهده کنید و خوراکی های مورد نظرتان را از آنها بخرید. در مسیر می توانید دست فروشان زیادی را مشاهده کنید که در حال فروش خوراکی های محلی هستند. اگر به خوراکی های محلی علاقه زیادی دارید می توانید از این دست فروشان انواع خوراکی ها را بخرید. از آنجایی که مسیر رشت تا قلعه رودخان یکراست و بدون پیچیدگی است شما به راحتی می توانید این مسیر را طی کنید. دقت داشته باشید که باید با احتیاط رانندگی کنید تا مشکلی برایتان به وجود نیاید.

با ماشین و اتوبوس فاصله رشت تا قلعه رودخان چند کیلومتر است ؟

اگر می خواهیم به قلعه رودخان برویم باید بدانیم که با ماشین یا اتوبوس فاصله رشت تا قلعه رودخان چند کیلومتر است. شما می توانید با ماشین یا اتوبوس این مسیر را طی کنید. از آنجایی که سرعت اتوبوس نسبت به ماشین کمتر است، شما مدت زمان بیشتری در مسیر خواهید بود. اما خودروی شخصی سرعت بیشتری دارد و در کمترین بازه زمانی شما با این ماشین به مقصد می رسید. در صورتی که با احتیاط رانندگی نکنید ممکن است خطر جدی برایتان به وجود آید. قبل از اینکه حرکت تان را آغاز کنید باید به خوبی در مورد شرایط جاده اطلاعات لازم را کسب نمایید.

فاصله رشت تا قلعه رودخان چند کیلومتر است ؟

رشت تا قلعه رودخان

در صورتی که بخواهید فاصله رشت تا قلعه رودخان را با اتوبوس طی کنید شاید نیاز باشد در مسیر توقف نمایید. در واقع زمانی که با تورهای گردشگری به سفر می روید باید تابع جمع باشید تا تمامی افراد از سفر خود رضایت داشته باشند. برخی از ون های گردشگری در مسیر رشت تا قلعه رودخان، توقف می نمایند تا افراد از جاذبه های گردشگری بین مسیر بازدید کنند. این مسئله مدت زمان رسیدن تان به مقصد را افزایش می دهد. در صورتی که با ماشین شخصی بروید می توانید به صورت یکسره رانندگی کنید تا به قلعه رودخان برسید.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید