اگر می خواهید به خوبی بدانید که آب و هوای ماسال چگونه است باید ویژگی های تمامی فصل های سال را در این شهر بررسی کنید.

آب و هوای ماسال چگونه است ؟

سلام نو-سرویس گردشگری: بسیاری از افرادی که می خواهند به ماسال بروند نمی دانند که آب و هوای ماسال چگونه است. آنها باید به خوبی در هر فصلی آب و هوای این شهر را بررسی کنند تا بدانند به چه وسیله های نیاز دارند. شما برای رفتن به هر یک از شهرهای شمالی، نیاز است که به طور کامل در مورد شرایط آب و هوای آن شهر آگاهی به دست آورید تا از سفر خود لذت ببرید. اگر آب و هوای ماسال سرد باشد و شما لباس گرم با خودتان نبرید بدون شک این مسئله اذیت تان می کند. به طور کلی باید به خوبی بدانید که ماسال شهری کوهپایه ای می باشد، به همین دلیل در هر یک از فصل های سرد آب و هوای این شهر خنک یا سرد می باشد. ویژگی های هر یک از فصل های سال این شهر را بشناسید تا بدانید که چه زمانی بهترین زمان زمان به ماسال می باشد.

هوای بی نظیر ماسال در فصل بهار

بهترین زمان سفر به ماسال، فصل بهار می باشد. در این فصل از آنجایی که تعطیلات نوروز زیاد است، بیشتر مسافرین به ماسال می روند. در واقع آب و هوای ماسال در این فصل عالی و مناسب می باشد. به همین دلیل اگر شما به دنبال یک فصل دل انگیز و بی نظیر برای رفتن به ماسال به هستید، باید بدانید که بهار انتخاب مناسبی به شمار می رود. زمانی که فصل بهار آغاز می شود، درختان شکوفه می زنند و حس تازگی و شادابی شهر بیشتر می شود. درختان سرسبز زیبایی را می توانید در این فصل در ماسال مشاهده نمایید. اگر می خواهید مناظر رنگارنگ زیبایی را در ییلاقات ماسال مشاهده کنید، بدون شک فصل بهار را برای بازدید از این شهر و ییلاقات آن پیشنهاد می دهیم.

آب و هوای ماسال چگونه است و آیا گرمای زیادی را در این شهر حس می کنید ؟

درجه هوا شهر ماسال در ماه خرداد بالا می رود و گرم می شود در واقع از آنجایی که این شهر در محیط جنگلی قرار گرفته است و با دریا فاصله نه چندان زیادی دارد، رطوبت شهر در ماه خرداد بالا می رود. اگر در فصل بهار می خواهید به ماسال بروید، پیشنهاد می دهیم اوایل فصل را انتخاب کنید. آب و هوای شهر در ماه خرداد تا حدودی گرم و شرجی می شود. البته شرجی بودن این شهر نسبت به دیگر شهرهای شمالی کمتر است، چرا که فاصله آن با دریا بیشتر می باشد. اگر می خواهید بدانید که ماسال شهر گرم و شرجی است یا نه باید بگوییم، در اواخر فصل بهار شدت گرمای آن تا حدودی زیاد می شود.

آب-و-هوای-ماسال-در-فصل-تابستان

ماسال در تابستان

آب و هوای ماسال در فصل تابستان

اگر می خواهید بدانید که آب و هوای ماسال چگونه است، نیاز است که ابتدا فصل مورد نظرتان برای سفر را بررسی کنید. بعد از اینکه ماه خرداد تمام می شود در ماه تیر هوای شرجی و گرم تا حدودی بیشتر می گردد. گرمای شدید فصل تابستان در ماه تیر، افزایش پیدا می کند و رطوبت هم شاید شما را آزار دهد. برای افرادی که به رطوبت حساسیت دارند و نمی خواهند گرمای زیادی را حس کنند، ماه خرداد، تیر و مرداد را اصلا ماه خوبی برای سفر به ماسال نمی دانیم. گرمای شهر ماسال در ماه مرداد به بیشترین حد می رسد. گرما و شرجی بودن هوا در ماه مرداد بیشتر می شود و به همین دلیل شاید شما از سفر خود لذت نبرید.

در ارتفاعات شهر ماسال، آب و هوای خنک تری را احساس می کنید. بنابراین اگر به دنبال بهترین فصل سفر به ماسال هستید باید بدانید که تابستان و بهار فصل مناسبی هستند. ولی ماه خرداد، تیر و مرداد از جمله ماه های گرم سال هستند که رطوبت هوا در این سه ماه افزایش پیدا می کند. با این وجود بسیاری از افراد در این سه ماه هم به ماسال می روند و در ارتفاعات خانه ای را اجاره می کنند تا از اقامت خود لذت ببرند. اقامت در کلبه های چوبی که در ارتفاعات هستند لذت بخش می باشد. ماه شهریور به عنوان بهترین ماه برای سفر به ماسال شناخته می شود. در این ماه، آب و هوای شهر ماسال بسیار عالی می باشد.

آب-و-هوای-بکر-پاییزی-شهر-ماسال

ماسال در پاییز

آب و هوای ماسال چگونه است و شرایط سفر در پاییز

اگر می خواهیم بدانیم که در فصل پاییز آب و هوای ماسال چگونه است باید اوایل پاییز را برای سفری دلچسب به ماسال انتخاب کنیم. رنگ درختان در فصل پاییز زرد و زیبا می شود. شما با گردش در شهر ماسال و ییلاقات این شهر لذت می برید. در ماه مهر آب و هوای این شهر بی نظیر می باشد. شما می توانید در ماه مهر به شهر ماسال بروید و از آب و هوای خنک و کم رطوبت شهر لذت ببرید. در ماه آبان، تا حدودی هوا بارانی است و وزش باد آغاز می شود.

آب و هوای ماسال در زمستان

درجه هوا شهر ماسال در زمستان کاهش پیدا می کند. در ماه دی ریزش برف آغاز می شود و شهر لباس سفید می پوشد. مه زمستانی تمام شهر و ییلاقات را در بر می گیرد. افرادی که به آب و هوای بارانی و زمستانی علاقه دارند می توانند فصل زمستان را برای سفر به ماسال انتخاب کنند.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید