برای طی کردن فاصله قزوین تا جاده اسالم به خلخال بهتر است که به خوبی جزئیات مسیر را بشناسید و سپس رانندگی را آغاز کنید.

فاصله قزوین تا جاده اسالم به خلخال

سلام نو-سرویس گردشگری: برای طی کردن فاصله قزوین تا جاده اسالم به خلخال باید به خوبی جزئیات مسیر را بشناسید. این مسئله که به خوبی شهرها و روستاهای بین مسیر را بررسی کنید اهمیت زیادی دارد. در این صورت می توانید سفری آسوده و با آگاهی کامل داشته باشید. در واقع اگر امکانات و شهرها و روستاهای میانی مسیر را بشناسید می توانید در هر کجا که مایل هستید توقف نمایید. جاده اسالم به خلخال یکی از زیباترین جاده هایی می باشد که سرسبز و بکر است. به همین دلیل بسیاری از افراد از شهرهای متفاوت به این جاده می روند تا زیبایی ها و جذابیت های جاده را زمان رانندگی مشاهده کنند.

بررسی فاصله شهر قزوین تا جاده اسالم به خلخال

مسافت قزوین تا جاده اسالم به خلخال ۲۵۶ کیلومتر می باشد. این مسیر شاید برای برخی از افرادی که زیاد رانندگی نمی کنند زیاد باشد. ولی باید بدانید از آنجایی که در مسیر طی شده شهرهای زیبای شمالی را مشاهده می کنید، جذابیت سفر چندین برابر می گردد. در صورتی که سرعت شما ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت باشد حدود ۳ ساعت و نیم باید در مسیر رانندگی کنید. اما اگر سرعت تان بالاتر از ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت باشد و اصلا توقف نکنید بعد از دو ساعت و نیم به مقصد می رسید. بسیاری از افراد از آنجایی که مسیر طولانی است توقف می کنند تا استراحت نمایند.

شهرهای و روستاهای میانی فاصله قزوین تا جاده اسالم به خلخال

اگر شهرها و روستاهایی که در مسیر قزوین تا جاده اسالم به خلخال مشاهده می شوند را بشناسید می توانید در هر مکانی که مایل هستید برای استراحت و بازدید توقف کنید. زمانی که از قزوین خارج می شوید باید وارد جاده قدیم رشت، قزوین گردید تا به سمت جاده اسالم به خلخال حرکت تان را آغاز نمایید. در مسیری که طی می کنید روستاهای زیادی مانند محمود آباد نمونه، نظام آباد، آقابابا، ارشت، بوعینک، دودهه، کوهین، الوند، قزل دره، شیرین سو و .... را مشاهده خواهید کرد. بعد از طی کردن روستاهای متنوع به شهر لوشان می رسید. لوشان یکی از شهرهای زیبای استان گیلان می باشد که دیدنی های بسیار زیبایی دارد.

مسیر قزوین تا جاده اسالم به خلخال را زمانی که بعد از لوشان طی می کنید، روستاهای زیادی را می توانید مورد بازدید قرار دهید. بعد از رد کردن روستاهای متنوع به منجیل و هرزویل می رسید. منیجل یکی از شهرهای زیبای استان گیلان به شمار می آید که جاذبه های گردشگری زیادی دارد. در این شهر می توانید توقف نمایید و زیبایی های شهر را از نزدیک مشاهده کنید. بعد از رد کردن منجیل به علی آباد پایین، کلشتر، گلدیان و ... می رسید تا وارد شهر رودبار می گردید.

شهر رودبار یکی از زیباترین شهرهایی می باشد که در مسیر قزوین تا جاده اسالم به خلخال قرار گرفته است. بعد از رودبار روستاهای زیادی دشتگان، دولت آباد، گنجه و ... را طی می کنید تا به توتکابن می رسید. توتکابن هم به عنوان یکی از شهرهای زیبای میانی مسیر شناخته می شود که بسیار زیبا و دیدنی است. بعد از رد کردن توتکابن، روستای نقله بر، حلیمه جان، کندلات، امامزاده هاشم، سراوان و ... را مشاهده می کنید تا به رشت می رسید. بعد از رد کردن رشت شهر مرجغل، صومعه سرا، رضوانشهر و روستاهای زیادی را مشاهده می کنید تا سرانجام وارد جاده اسالم به خلخال می گردید.

فاصله قزوین تا جاده اسالم به خلخال

قزوین تا اسالم به خلخال با ماشین

امکانات فاصله شهر قزوین تا جاده اسالم به خلخال

در فاصله قزوین تا جاده اسالم به خلخال امکانات زیادی قرار گرفته است. این امکانات را می توانید برای سفری آسوده تر مورد استفاده قرار دهید. در صورتی که باک بنزین خودروی خود را می خواهید پر کنید در مسیرتان پمپ بنزین های بیشماری قرار گرفته اند که می توانید از آنها استفاده نمایید. همچنین سوپرمارکت ها، دکه های اغذیه فروشی، فروشگاه ها و ... در مسیر راه اندازی شده اند. این مسئله موجب شده که مسافران به راحتی بتوانند هر خوراکی و وسیله ای که مورد نیازشان می باشد را خریداری کنند. افراد زیادی در کنار جاده خوراکی ها و وسیله های متنوع را می فروشند که می توانید آنها را خریداری نمایید.

فاصله قزوین تا جاده اسالم به خلخال با ماشین شخصی

زمان طی کردن مسیر قزوین تا جاده اسالم به خلخال با ماشین شخصی به سرعت ماشین تان بستگی دارد. در صورتی که شما این مسیر را قبلا رانندگی کرده باشید می توانید با سرعت ۱۰۰ کیلومتر به بالا برای رفتن به مقصد حرکت تان را آغاز نمایید. اما اگر قبلا این مسیر را رانندگی نکرده اید بهتر است که آرام تر رانندگی کنید تا خطری برایتان به وجود نیاید. زمانی که با ماشین شخصی سفر کنید می توانید در هر یک از شهرها و روستاهای میانی قزوین تا جاده اسالم به خلخال توقف نمایید. همچنین می توانید به صورت یکسره رانندگی کنید تا به مقصد برسید.

فاصله قزوین تا جاده اسالم به خلخال

قزوین تا اسالم به خلخال

فاصله شهر قزوین تا جاده اسالم به خلخال با اتوبوس

زمان طی کردن فاصله قزوین تا جاده اسالم به خلخال با اتوبوس تا حدودی طولانی تر می شود، چرا که اتوبوس سرعت کمتری دارد و در مسیر بدون شک توقف می کند. اگر می خواهید با اتوبوس ها سفرتان را آغاز کنید باید بدانید که حدود ۳ ساعت و نیم الی ۴ ساعت باید در مسیر باشد.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید