در شبانه روز گذشته آوج با هفت و آبیک با ۲۷ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب خنک ترین و گرمترین مناطق استان بودند و دمای هوای مرکز استان نیز طی این مدت ۱۳ تا ۲۵ درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بود.

بارانی شدن هوای استان قزوین

کارشناس هواشناسی خبر داد؛ کارشناس اداره کل هواشناسی قزوین از ورود سامانه بارشی به استان خبر داد و گفت: سامانه جدید بارشی به تدریج از بعدازظهر امروز وارد استان شده و تا فردا نیز منطقه را تحت تاثیر خود قرار می دهد.

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، مریم بهروزی با اعلام این خبر گفت: براساس نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره ای، سامانه بارشی از امروز وارد استان می شود و پیک بارش ها نیز از امشب تا صبح فردا پنجشنبه خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی با اشاره به اینکه بارش ها تمامی سطح منطقه را تحت تاثیر خود قرار می دهد، افزود: این در حالی است که به لحاظ دمایی تا پایان هفته شاهد کاهش دمای هوا نیز خواهیم بود.

وی ادامه داد: برای روز جمعه نیز با توجه به گذر تراز میانی جو، در ارتفاعات استان بارش های پراکنده پیش بینی می شود و برای روز شنبه هفته آینده نیز جو پایدار خواهد بود.

بهروزی یادآور شد: در شبانه روز گذشته آوج با هفت و آبیک با ۲۷ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب خنک ترین و گرمترین مناطق استان بودند و دمای هوای مرکز استان نیز طی این مدت ۱۳ تا ۲۵ درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بود.

انتهای پیام/
کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید