۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۲
کد خبر: 55399144

آیا به دنبال خوراکی برای سفر یک روزه هستید؟ در این مطلب قصد داریم بهترین خوراکی‌ها و غذاها را با شما به اشتراک بگذاریم.

خوراکی برای سفر یک روزه

سلام نو-سرویس گردشگری: حتماً برایتان پیش آمده است به دلایل مختلفی قصد سفرهای یک روزه را داشته باشید. فرقی ندارد دلیل این سفر چیست؟ تنها چیزی که اهمیت دارد این است چه خوراکی‌هایی را باید آماده کنیم تا در طول مسیر با مشکلی مواجه نشویم؟ خوراکی برای سفر یک روزه می‌تواند طیف گسترده‌ای از دسته‌بندی‌ها را در بر بگیرد که تهیه هر یک بستگی به ذائقه و البته بودجه شما دارد. در ادامه مهم‌ترین و ایده‌آل‌ترین خوراکی‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد. همراه ما باشید.

انواع ساندویچ سرد؛ مناسب‌ترین خوراکی برای سفر یک روزه

اگر به دنبال خوراکی برای سفرهای یک روزه خود هستید، ساندویچ سرد گزینه بسیار مناسبی است. این ساندویچ‌ها به راحتی تهیه می‌شوند و نیاز به بودجه زیادی ندارند. همچنین احتمال فاسد شدن آن‌ها نیز پایین است. این ساندویچ‌ها توانسته‌اند تنوع زیادی را به خود اختصاص دهند. از مهم‌ترین و بهترین آن‌ها می‌توانیم به ژامبون، الویه، تست کالباس و پنیر و... اشاره داشته باشیم. همچنین به شما پیشنهاد می‌کنیم این ساندویچ‌ها را در ابعاد کوچک تهیه کنید تا خوردن آن‌ها در طول سفر برایتان راحت‌تر باشد.

از انواع کوکو با طعم‌های مختلف استقبال کنید

اگر به دنبال خوراکی برای سفر یک روزه هستید، می‌توانید دستور پخت انواع کوکو را یاد بگیرید. کوکو سبزی یا کوکو سیب‌زمینی می‌توانند در طول سفر به کمک شما بیایند و یک روز فوق‌العاده را برایتان بسازند. همچنین به غیر از طعم خوب، آماده کردن انواع کوکو چندان سخت به نظر نمی‌رسد و در مدت زمان کمتری می‌توان برای یک تا چند نفر آن را تهیه کرد. همچنین اگر می‌خواهید مدت زمان ماندگاری این غذا را افزایش دهید، پیشنهاد می‌کنیم تخم‌مرغ را از آن حذف کنید.

خوراکی برای سفر یک روزه

انواع کوکو و ساندویچ را فراموش نکنید

پیراشکی گوشت و سبزیجات؛ انتخابی خوشمزه

برای بسیاری از افراد مصرف گوشت و پروتئین بالا اهمیت دارد؛ به همین دلیل به دنبال غذاهایی هستند که گوشت داشته باشند. خوراکی برای سفر یک روزه می‌تواند شامل پیراشکی باشد. پیراشکی‌ها هم با کمک گوشت و هم با کمک سبزیجات درست می‌شوند. درست کردن هر مدل بستگی به سلیقه شما دارد. تهیه این خوراکی کار چندان سختی نیست. می‌توانید از خمیرهای آماده به منظور پخت آن بهره ببرید. همچنین این پیراشکی‌ها هم با کمک فر و هم اجاق قابل پخت هستند. در کل از آنجایی که گوشت سریع فاسد می‌شود، به شما پیشنهاد می‌کنیم تمرکز خود را روی سبزیجات بگذارید. همچنین استفاده از گوشت سفید بهتر از گوشت قرمز است.

سمبوسه؛ یک پیش‌غذای ساده

اگر به دنبال بهترین خوراکی برای سفر یک روزه هستید، می‌توانید نسبت به تهیه سمبوسه اقدام کنید. سمبوسه به شکل‌های مختلف طبخ می‌شود. به عنوان مثال می‌توان آن را به صورت گرم و سرد یا بدون گوشت و با گوشت درست کرد. اگر می‌خواهید سمبوسه شما دیرتر فاسد شود، به شما پیشنهاد می‌کنیم آن را داخل یک فویل بپیچید و در فریزر بگذارید.

ماکارونی؛ ویژه‌ترین خوراکی برای سفر یک روزه

ماکارونی را می‌توانیم در بین محبوب‌ترین غذاها برای گروه‌های سنی مختلف جای دهیم. از آنجایی که می‌توان ماکارونی را به دو شکل سرد و گرم مصرف کرد، افراد زیادی از آن به عنوان میان وعده سفرهای خود بهره می‌برند. همچنین می‌توانید غذای مربوطه را در نان‌های باگت بریزید و به شکل ساندویچ مصرف کنید. برای خوش‌طعم شدن غذا می‌توانید از انواع سس‌ها نیز بهره ببرید. اگر می‌خواهید ماندگاری غذا افزایش پیدا کند، پیشنهاد می‌کنیم در آن از ترکیبات گوشتی استفاده نکنید.

خوراکی برای سفر یک روزه

ساندویچ ماکارونی به دو شکل سرد و گرم

دلمه برگ مو را از قلم نیندازید

حالا نوبت به معرفی خوشمزه‌ترین خوراکی برای سفر یک روزه می‌رسد. دلمه یکی از غذاهای خوشمزه به حساب می‌آید که محبوبیت خاصی بین ایرانیان دارد. دلمه را می‌توان به شکل‌های مختلفی درست کرد؛ اما راحت‌ترین گزینه برای سرو استفاده از برگ مو است. هر چند مراحل آماده کردن این غذا در مقایسه با سایر خوراکی‌ها سخت‌تر است؛ اما خوردن راحت آن، شما را از چالش‌های بسیاری در طول سفر دور می‌کند.

غذاهای کنسروی را از یاد نبرید

مناسب‌ترین غذا برای سفر یک روزه می‌تواند انواع کنسروها را شامل شود. کنسروهای آماده به راحتی در فروشگاه‌ها در دسترس هستند و شما می‌توانید با تهیه آن‌ها، آذوقه سفرتان را مهیا کنید. کنسروها ماندگاری بالایی دارند و همین باعث خواهد شد خیال شما از فاسد شدن و مسمومیت راحت شود. از محبوب‌ترین کنسروها می‌توانیم به لوبیا، تن‌ماهی، خوراک قارچ و لوبیا و همچنین بادمجان اشاره داشته باشیم. البته لازم به ذکر است اگر شرایط به اندازه کافی مساعد بود، قبل از استفاده تمامی کنسروها را بجوشانید.

خوراکی برای سفر یک روزه

استفاده از انواع کنسروها به عنوان آذوقه سفرهای یک روزه

سخن آخر درباره خوراکی برای سفر یک روزه

در این مطلب سعی کردیم به معرفی خوراکی برای سفر یک روزه بپردازیم. انتخاب هر خوراکی بستگی به سلیقه و بودجه شما دارد. قبل از اینکه بار و بندیل سفر را ببندید، حتماً یک لیست از بهترین غذاها و خوراکی‌ها تهیه کنید تا در طول مسیر با مشکلی مواجه نشوید. تا جایی که می‌توانید از تهیه غذاهای حاوی تخم‌مرغ و گوشت دوری کنید. همچنین غذاهای کنسروی را نیز قبل از استفاده بجوشانید. به طور کلی پیشنهادهای زیادی پیش روی شما وجود دارند. کافی است زمان بیشتری را به تهیه چک لیست خوراکی و غذا اختصاص دهید.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید