رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از کشف بیش از ۶ کیلوگرم طلا و ۲۰ عدد گوشی گرانقیمت تلفن همراه در جریان بازرسی از شناور در شهرستان بندرلنگه خبر داد.

 ۲۰ گوشی قاچاق در بندر لنگه کشف شد

به گزارش سلام نو به نقل از میزان، مجتبی قهرمانی اظهار کرد: مأموران پایگاه دریابانی مستقر در بندرلنگه متعاقب دستور اخذ شده از مقام قضایی، یک فروند شناور حامل محموله طلای قاچاق را در حوزه استحفاظی این شهرستان توقیف کرده اند.

وی در ادامه با اشاره به کشف بیش از ۶ کیلوگرم طلا و ۲۰ عدد گوشی گرانقیمت تلفن همراه در جریان بازرسی از شناور مذکور، افزود: ۲ نفر از اعضای اصلی باند قاچاق طلا و جواهرات نیز در این عملیات دستگیر شده اند.

قهرمانی همچنین با اشاره به اینکه پرونده اعضای این باند قاچاق طلا در سیر مراحل رسیدگی قضایی قرار دارد، گفت: متهمان دستگیر شده جهت تکمیل روند تحقیقات در بازداشت به سر می برند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به اینکه اقدام به قاچاق موجب نوسانات در بازار، ضربه به تولید ملی و اخلال در نظام اقتصادی کشور می‌شود،تأکید کرد: دستگاه قضایی با تمام توان خود به قاچاقچیان اجازه فعالیت نخواهد داد و با مرتکبین اینگونه جرایم قاطعانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید