رشتخوار یکی از شهرهای بسیار زیبای مشهد است که زیبایی‌های بسیاری را در خود جای داده است. یکی از جاذبه‌های بسیار زیبای ایران دره ییلاقی رشتخوار است که آب و هوایی مطلوب دارد.

دره‌ای با آب و هوای رویایی در رشتخوار

سلام نو - سرویس گردشگری: دره ییلاقی زیر غرقاب در فاصله تقریبی ۸ کیلومتری شمال شهر رشتخوار واقع شده است. این ناحیه کوهستانی و کوهپایه ای دارای آب و هوایی مطلوب و مفرح است که رودخانه ای فصلی در فصول گرم سال باعث طراوت هوای آن می‌شود. آب و هوای مناسب، این ناحیه را از پوشش متنوعی از جمله گیاهان خودرو، باغ‌های میوه و درختان غیرمثمر سرشار کرده است. مناظر طبیعی دره ییلاقی زیر غرقاب چشم اندازهایی را به وجود آورده که توجه گردشگران را به خود جلب می‌کند.

دره‌ای با آب و هوای رویایی در رشتخوار

نحوه دسترسی به دره ییلاقی

اگر با شنیدن وصف این محل، مشتاق شدید که به دیدن این مکان بروید می توانید با خودرو شخصی خود را به این مکان برسانید. برای رفتن به اینجا باید در جاده ای قرار بگیرید که شما را به این محل می رساند و بر اساس مبدا خود می توانید راهی این سف شوید.

دره‌ای با آب و هوای رویایی در رشتخوار

بازدید از دره ییلاقی زیر غرقاب

دیدار از این مکان برای شما شرایط خاصی را نمی طلبد و تنها کافی است وسایل سفر را جمع کنید و به این محب بروید. لازم به یادآوری است که این مکان امکانات رفاهی چندانی ندارد پس حتما تمام چیزهایی که مورد احتیاجتان است را با خود ببرید.

کد خبرنگار: ۲۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید