برای سفر به استان مازندران باید به خوبی بهترین سواحل مازندران را بشناسید. هر یک از سواحل دارای دیدنی های خاصی هستند.

بهترین سواحل مازندران کجاست ؟

سلام نو-سرویس گردشگری: برای سفر به استان مازندران باید به خوبی بهترین سواحل مازندران را بشناسید. با شناخت هر یک از سواحل این استان که در شهرهای متنوع هستند، می توانید از زیبایی و جذابیت های سواحل لذت ببرید. هر یک از سواحل استان مازندران دارای ویژگی ها و مشخصات متنوعی هستند. شما بر اساس سلیقه خود می توانید یکی از سواحل را برای تفریح انتخاب کنید. مازندران یکی از استان های زیبای شمالی می باشد که گردشگران زیادی را جذب می کند. سواحلی که در این استان وجود دارند به عنوان بهترین نقاط گردشگری شناخته می شوند. سواحل را بر اساس روش های متنوعی سازماندهی می نمایند. برخی از مهمترین سواحلی که در مازندران قرار دارند را در ادامه معرفی می کنیم.

معرفی بهترین سواحل مازندران

برخی از بهترین سواحل مازندران که باید برای سفر به این استان آنها را بشناسید عبارت است از :

1. خزرشهر

یکی از زیباترین سواحل مازندران، خزرشهر می باشد. قسمت شمالی این ساحل دارای ویلاهای خصوصی است و خزرشهر جنوبی دارای ویلاهای ساده تری می باشد. به همین دلیل اگر شما می خواهید با هزینه کمتری ویلای مناسبی در خزرشهر اجاره کنید می توانید قسمت جنوبی را انتخاب نمایید. خزرشهر یکی از انواع سواحلی می باشد که ویلاهای خاص و لاکچری زیادی دارد، به طور معمول مالکین ویلاهای این ساحل، ثروتمندان هستند. فروشگاه، مراکز خرید و امکانات زیادی در این شهرک قرار گرفته است.

2. کلوپ ورزشی تله کابین رامسر

یکی دیگر از زیباترین سواحل مازندران، کلوپ ورزش های دریایی می باشد که زیر نظر تله کابین رامسر قرار گرفته است. تفریحات زیادی مانند اسکی روی آب، شاتل دریایی، جت اسکی، قایق های تندرو، پاراسل و ... در این کلوپ ارائه می شوند. اگر شما اهل تفریح و بازی های هیجانی هستید می توانید این کلوپ ورزشی را انتخاب کنید.

3. تفرجگاه ساحلی نمک آبرود

تفرجگاه ساحلی نمک آبرود را به عنوان بهترین سواحل مازندران می شناسند. این تفرجگاه در قسمت شمالی جاده چالوس می باشد و امکانات زیادی دارد. شما برای استفاده از پیست موتورسواری، جت اسکی، شهربازی، شاتل، امکانات اقامت شبانه روزی، سوئیت های مبله و ... می توانید این تفرجگاه را انتخاب کنید. از آنجایی که روز به روز تعداد گردشگران این تفرجگاه بیشتر می شود، امکانات آن را افزایش داده اند. شما می توانید در فصل بهار و تابستان از تفریحاتی که این تفرجگاه دارد استفاده کنید.

4. پلاژ متل قو جذاب ترین ساحل مازندران

سلمان شهر یکی از شهرهای عباس آباد می باشد که آن را به عنوان متل قو می شناسند. متل قو جذاب ترین ساحل مازندران است که دیدنی های زیادی دارد. ساحل پردیس متل قو دارای امکانات زیادی است و به همین دلیل شما می توانید برای تفریح و گردش این ساحل را انتخاب کنید. رستوران ها، مراکز خرید، تفریحات متنوع و ... در این پلاژ قرار گرفته اند.

بهترین سواحل مازندران کجاست ؟

بهترین ساحل مازندران

5. ساحل سی سنگان

یکی دیگر از بهترین سواحل مازندران، ساحل سی سنگان می باشد که در شهرستان نوشهر قرار گرفته است. امکانات زیادی در این ساحل قرار گرفته است که هر یک از امکانات شرایط تفریح و خوشگذرانی شما را فراهم می کنند. قایق سواری، رستوران های متنوع و آلاچیق ها به عنوان مهمترین امکانات این ساحل هستند.

6. ساحل نقره ای شهرستان رامسر زیباترین ساحل مازندران

یکی دیگر از زیباترین سواحل مازندران، ساحل نقره ای می باشد که در شهرستان رامسر است. آن دسته از گردشگرانی که به تفریح در سواحل زیبای شمال علاقه دارند می توانند از این ساحل بازدید نمایند. کمپینگ در ساحل نقره ای برای بسیاری از افراد لذت بخش می باشد.

7. تالاب میانکاله

تالاب میانکاله را می توانیم به عنوان زیباترین ساحل مازندران معرفی کنیم که در شهرستان بهشهر قرار گرفته است. این تالاب را به عنوان یکی از مناطق حافظت شده می شناسند که پناهگاه بسیاری از حیوانات می باشد. پرندگان آبی زیادی را در این تالاب می توانید مشاهده کنید. علاوه بر پرندگان حیوانات زیادی مانند خرگوش، گرگ، گربه های وحشی و .... را می توانید در این تالاب مشاهده کنید. اگر علاقه زیادی به پرندگان و حیوانات دارید می توانید از این تالاب بازدید نمایید.

8. بوستان ساحلی چپکرود زیباترین ساحل مازندران

یکی از بهترین سواحل مازندران، بوستان ساحلی چپکرود می باشد. این پارک را برای استفاده گردشگران و مسافران تاسیس کرده اند. امکانات رفاهی زیادی در این ساحل قرار گرفته که شما می توانید از آنها استفاده نمایید. زمین های ورزشی فوتسال، فوتبال و وسیله های بازی کودکان زیادی را در این ساحل قرار داده اند. اتاقک های تابستانه ای که در این ساحل وجود دارد، برای استراحت بسیار مناسب می باشند. شما می توانید از فضای سبز و رستوران های این ساحل استفاده کنید.

بهترین سواحل مازندران کجاست ؟

ساحل استان مازندران

9. دهکده ساحلی رامسر

دهکده ساحلی رامسر به عنوان جذاب ترین ساحل مازندران شناخته می شود. این دهکده را به عنوان یکی از دهکده های صنایع دستی می شناسند که شما می توانید از صنایع دستی ساحل بازدید نمایید. رستوران های متفاوتی در این دهکده قرار دارد که غذاهای بی نظیری طبخ می کنند. شما می توانید از موزه مردم شناسی این دهکده بازدید نمایید. نمد دوزی، سفالگری، لباس های محلی، چرم دوزی، حصیر بافی و ... به عنوان مهمترین صنایع دستی این دهکده هستند.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید