بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سهام در ۱۷ مهر ۱۴۰۱ با ریزش سنگین همراه شد و شاخص کل بورس ۱۱۶۳۹ واحد کاهش یافت.

گزارش وضعیت بورس ۱۷ مهر ۱۴۰۱ / شاخص کل سقوط کرد

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، در معاملات امروز شاخص کل ریزش ۰.۸۸ درصدی را تجربه کرده و شاخص کل هم وزن ریزش ۱.۴۷ درصدی را شاهد بود.

امروز شاخص کل بورس با ریزش ۱۱۶۳۹ واحدی به یک میلیون و ۳۰۵ هزار واحد رسید تا بازار دوباره به محدوده بحرانی برسد زیرا از دست رفتن حمایت یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحدی می‌تواند وضعیت بازار را با هیجان فروش بسیار بیشتری مواجه کند.

در معاملات امروز شاخص کل ریزش ۰.۸۸ درصدی را تجربه کرده و شاخص کل هم وزن ریزش ۱.۴۷ درصدی را شاهد بود، نمادهای شستا، کچاد، کگل، شپدیس، حکشتی، میدکو، وپاسار، شبندر، بفجر، خودرو، ومعادن و خساپا بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص کل از خود نشان دادند.

ضربه اغتشاشات دیروز به بورس؛ ریزش ۱۱۶۳۹ واحدی شاخص کل بورس

۱۰۲ نماد در صف فروش قرار گرفتند

در معاملات امروز ۱۰۲ نماد در وضعیت صف فروش قرار داشته که این میزان صف فروش بسیار قابل توجه است، همچنین ۳۹۰ نماد نیز منفی معامله شده و تنها ۷۷ نماد مثبت بوده و از میان آنان ۳۱ نماد صف خرید بودند.

ارزش معاملات خرد اما امروز به محدوده ۲,۲۰۹ میلیارد تومان بوده که این میزان نسبت به دیروز تغییر چندانی نداشته اما نسبت به هفته قبل با افزایش همراه است. امروز بازار با ۶۲۹ میلیارد تومان خروج پول حقیقی همراه بوده و تنها با ۲۵ میلیارد تومان ورود پول هوشمند همراه بود که بسیار اندک است.

به گزارش مهر، دیروز در برخی از محلات تهران به ویژه بازار تهران برخی از اغتشاشگران به صورت هدفمند وارد شده تا به اقتصاد و بازار ضربه زنند و امروز بازار در واکنش به آن شرایط ملتهب ریزشی را تجربه کرد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید