محمد فائزی، مدیرکل آموزش و پرورش گیلان، با تاکید بر لزوم تصویب نرخ مشخص شده سرویس مدارس در شورای شهر، از تصویب نرخ سرویس مدارس برای دانش آموزان خبر داد و گفت: این نرخ در مدارس در معرض دید اولیا قرار خواهد گرفت.

نرخ سرویس مدارس در سال ۱۴۰۱ چقدر است؟

به گزارش سلام نو، محمد فائزی، با تبریک بازگشایی مدارس به اولیا و دانش آموزان و جامعه فرهنگی، اظهار کرد: شاهد فعال سازی ایاب و ذهاب دانش آموزان در قالب سرویس مدارس هستیم.

وی با بیان اینکه طبق روان قانونی نرخ سرویس مدارس در کارگروهی تحت همین عنوان تعیین می شود، افزود: نماینده انجمن اولیا و مربیان مدارس، نماینده انجمن تاکسیرانی، نماینده شهرداری، نماینده شورای شهر و نماینده بخشداری عضو این کارگروه هستند و طی جلساتی مبلغ اولیه را مشخص می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در گفت وگوی ویژه خبری، با تاکید بر لزوم تصویب نرخ مشخص شده سرویس مدارس در شورای شهر، خاطرنشان کرد: این نرخ جهت اصلاح به مدارس هر شهرستان فرستاده می‌شود.

فائزی با بیان اینکه نرخ نهایی تعیین شده به فرمانداری ها جهت ابلاغ ارسال می شود، گفت: این نرخ در مدارس در معرض دید اولیا قرار خواهد گرفت.

وی یادآور شد: پیمانکاران حق اخذ مبلغ بیشتر را نخواهند داشت و می‌توانند اعتراض خود به قیمت‌های مصوب این کارگروه را به فرمانداری و شواری شهر ارائه دهند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید