۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰
کد خبر: 55385461

در این مقاله قصد داریم درباره بهترین هتل‌های شیراز با شما مطالبی را به اشتراک بگذاریم تا در هنگام سفر به شیراز با خیالی آسوده تر اقامت کنید.

بهترین هتل‌های شیراز کدامند؟

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: یکی از مهمترین مسائلی که همواره در طی سفر کردن و انتخاب مقصد مناسب برای گردشگری مطرح می‌شود مسئله اقامت در مقصد مورد نظر است. شیراز یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای ایرانیان به خصوص در اوایل بهار و اواخر تابستان است و معمولا در این فصول گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. در این مقاله قصد داریم درباره بهترین هتل‌های شیراز با شما مطالبی را به اشتراک بگذاریم تا در هنگام سفر به شیراز با خیالی آسوده تر اقامت کنید.

با خیالی آسوده‌تر در شیراز اقامت کنید

  • در هتل بزرگ شیراز اقامت کنید: هتل بزرگ شیراز جزو یکی از مجلل‌ترین هتل‌ها در شهر شیراز است و در نزدیکی دروازه قرآن قرار دارد. این هتل یک هتل پنج ستاره است. نمای بیرونی هتل بزرگ شیراز بسیار جذاب است چرا که از بیرون همچون یک کشتی به نظر می‌رسد. از دروازه قرآن عبور کنید در سمت شمالی شما هتل بزرگ شیراز دیده می‌شود. هتل بزرگ شیراز ساختمانی ۱۴ طبقه با ۱۵۰ واحد اقامتی بسیار لوکس و طراحی منحصر به فردی است که می‌تواند برای شما و خانواده‌تان لحظات خوشی را در کمال رفاه به همراه آورد. در این هتل کلیه خدمات رفاهی در اختیار شما خواهند بود.

  • در هتل آریوبرزن شیراز اقدامات کنید: هتل آریوبرزن که یک هتل ۴ ستاره در مرکز شهر شیراز است به دلیل موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی که دارد توانسته مسافران زیادی را به خود جذب کند. این هتل فاصله کوتاهی تا فرودگاه شیراز دارد و در نزدیکی مجموعه زندیه، مقبره سعدی، باغ ارم و حافظه قرار گرفته است. هتل آریوبرزن در پنج طبقه طراحی شده است و تمامی خدمات رفاهی را در اختیار اقامت کنندگان قرار می‌دهد.

  • در هتل الیزه شیراز اقامت کنید: هتل الیزه شیراز هتل ۴ ستاره و بسیار لوکسی است که به گفته صاحبانش مجهز به برترین امکانات روز دنیا شده است. این هتل تخت‌هایی را برای استراحت مسافران در نظر گرفته است که دارای استانداردهای جهانی هستند. جالب است که بدانید هتل الیزه شیراز دارای یک مجموعه آبی است که مجهز به استخر سونا بخار، سونا خشک و جکوزی است. این هتل که تمامی سرویس‌های اقامتی را به نحو احسن به مسافران شعرا می‌کند دارای پارکینگ اختصاصی نیز هست.

  • در هتل هما شیراز اقامت کنید: هتل هما شیراز هتل ۸ طبقه با ۲۱۲ اتاق است. این هتل به ۲۲ سوئیت بسیار لوکس با طراحی داخلی منحصر به فرد مجهز و آمادگی پذیرایی از میهمانان است. این هتل دارای بهترین امکانات رفاهی است. شما می‌توانید در رستورانی که درون مجموعه هتل هما واقع شده است از طعم انواع غذاهای ایرانی و بین المللی لذت ببرید. هتل هما شیراز تنها ۱۰ دقیقه تا آرامگاه شاهچراغ فاصله دارد. پس به راحتی می‌توانید با کمی پیاده روی کردن در هنگام شب تا آرامگاه شاهچراغ پیش روید.

  • در هتل چمران شیراز اقامت کنید: این هتل در دسته هتل‌های بسیار لوکس شیراز قرار می‌گیرد. هتل چمران که ۲۳ طبقه است دارای استخر، سونا و سالن ماساژ است. هتل چمران شیراز دارای مجموعه ورزشی نیز هست. هتل چمران نیز مانند سایر هتل‌های موجود در سطح شهر شیراز کلیه خدمات رفاهی را به مسافران خویش عرضه می‌کند. این هتل توانسته درون مجموعه رستوران و کافی شاپ هایش فالوده اصیل شیرازی را سرو کند و از این نظر محبوب بسیاری از مسافران شده است.
کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید