دالیان چین منظره پانورامایی فوق‌العاده‌ای از آب‌های دریای زرد به گردشگران ارائه می‌کند و اگر این مورد برایتان جالب نیست، همیشه تاریخ و مناظر سرسبز وجود دارد که منتظر کاوش هستند. دالیان شهری مدرن، پیچیده و چندوجهی است.

خیابان روسی (دالیان چین)

سلام نو-سرویس گردشگری: دالیان چین یک شهر بندری است که گزینه‌های زیادی برای مشاهده و کاوش ارائه می‌دهد. معماری دالیان که توسط روسها در دهه ۱۸۵۰ کشف شد، هنوز اندکی از تأثیر خود را حفظ کرده است. دالیان چین منظره پانورامایی فوق‌العاده‌ای از آب‌های دریای زرد به گردشگران ارائه می‌کند و اگر این مورد برایتان جالب نیست، همیشه تاریخ و مناظر سرسبز وجود دارد که منتظر کاوش هستند. دالیان شهری مدرن، پیچیده و چندوجهی است.

در ادامه به معرفی برخی از جاذبه های توریستی این شهر میپردازیم.

  1. جاده بینهای

مکان­ های گردشگری دالیان + عکس

جاده بینهای برای عکس گرفتن بسیار مناسب است زیرا این مسیر طولانی مناظر زیبای متنوعی را ارائه می‌کند و هر کیلومتری را که سفر می‌کنید تغییر می‌دهد. دریای آزاد، غارهای زیبا، شاخ و برگ‌های فراوان، جاده‌های آسفالت‌شده و آسیاب‌های بادی قدیمی با پس‌زمینه دریا، مکان‌های خوبی برای توقف هستند. اگر می‌توانید ماشینی کرایه کنید و کل مسیر را رانندگی کنید تا دالیان را تماشا کنید که زیبایی‌اش را آشکار می‌کند.

  1. خیابان روسی

مکان­ های گردشگری دالیان + عکس

در دهه ۱۸۹۰، روس‌ها امپراتوری کوچک خود را در دالیان ایجاد کردند و شگفتی‌های معماری زیادی ایجاد کردند که مطمئنا شما را شگفت‌زده خواهد کرد. معماری این ساختمانها به حدی شما را گیج میکنند که با خود میپرسید آیا به روسیه سفر کردهاید یا نه، و این یکی از راههای فریب دوستان خود بهصورت آنلاین است! همه چیز از اجناس فروخته شده در خیابانها، سقفهای شیبدار و کاشیکاریشده، پنجرهها و گلدستهها روسیه را فریاد میزند. میادین باشکوه شهر و حتی رنگ ساختمانها حفظ شدهاند تا آن را تا حد امکان بهصورت روسی حفظ کنند. وقتی آنجا هستید، ببینید آیا میتوانید ساختمانهای قدیمی را از ساختمانهای تازه ساخته شده تشخیص دهید یا خیر.

  1. غذا

مکان­ های گردشگری دالیان + عکس

درست در کنار ساحل، دالیان صدف‌های شگفت‌انگیزی ارائه می‌کند که با قیمتی معادل ۱ دلار در هر پاپ سرو می‌شوند! در این ضیافت غذاهای دریایی که بهترین سرو را در ساحل سنگریزه طلایی و مناظر باورنکردنی دارد، لذت ببرید. دالیان همچنین با میگوهای سرخ شده خوشمزه، ماهی بخارپز، گوشماهی و ماهی آبلیان خود را به عنوان پایتخت غذاهای دریایی شمال شرقی چین نشان میدهد. یک غذای معروف دیگر که اینجا سرو میشود جلبک دریایی است که خشک و جوشانده شده و با گیاهان مخلوط میشود. خوبی دالیان این است که میتواند همه چیز را از غذاهای خیابانی گرفته تا یک تجربه ناهار خوری مجلل فراهم کند.

  1. باغوحش جنگل دالیان

مکان­ های گردشگری دالیان + عکس

یکی از بهترین دلایل برای بازدید از باغوحش جنگل دالیان، غرفه پانادا است. برخی از بهترین ویدیوهای پاندای بازیگوش در اینترنت در اینجا گرفته شدهاند و تصور کنید که این موجودات نوازشگر سیاه و سفید پشمالو را تماشا کنید که در تمام طول روز بازی و شیطنت میکنند! جدا از پانداها، شیرها، خرسها، گورخرها، ببرها و انواع پرندگان در باغوحش شما را برای تمام روز مشغول نگه میدارند!

  1. پارک لیبر

مکان­ های گردشگری دالیان + عکس

یکی دیگر از نقاطی که دالیان میتواند شما را شگفت‌زده کند، پارک لیبر یک زمین سرسبز است که مملو از فضای سبز، حوضچهها، رایحه گلهای منحصر به فرد، مردم شاد در همهجا و هزاران فعالیت برای انجام دادن است. بازدیدکنندگان پیشنهاد می‌کنند که اگر در فصل بهار از آن بازدید می‌کنید، حواس بویایی خود را متمرکز کنید، زیرا این پارک مملو از رایحه‌های گلها است. جدای از آن، در این پارک مجسمه فوتبال نمادین و همچنین چرخ فلکها، مکانهایی برای غذا خوردن و بسیاری از فعالیتهای سرگرم کننده نیز وجود دارد!

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید