محصولات حصیری زیباترین و ارگانیک ترین محصولاتی هستند که شما می توانید از آنها به عنوان وسایل کاربردی و یا اکسسوری های تزئینی استفاده کنید.

محصولات حصیری شیک و کاربردی

محصولات حصیری و محصولات حصیربافی از درختان و گیاهان طبیعی مانند برگ درخت خرما و در برخی مناطق از گیاهانی که شبیه بامبو هستند، تهیه می شوند. این محصولات دست ساز بسیار محبوب و کاربردی اند. به گونه ای که باید بگوییم طی چند سال اخیر استفاده از وسایل و اکسسوری های حصیری به ترند تبدیل شده است. این محصولات زیبا، ارگانیک و دست ساز کاربردهای بسیار زیادی دارند. استفاده از اکسسوری های حصیری هم به عنوان تزئینی و دکوری و هم به عنوان وسایل کاربردی بین مردم رایج است. به طور مثال جا حبوباتی حصیری یکی از وسایل بسیار کاربردی در آشپزخانه است. این محصول سبک بسیار زیبا و جذابی را در آشپزخانه به وجود می آورد. ضمن اینکه فضای مناسبی را برای نگهداری از حبوبات فراهم می کند.

همچنین آویزان کردن محصولات حصیری جلوه هنری و سنتی به فضای خانه می بخشد. چرا که محصولات حصیر بافی شده بسیار خاص و زیبا هستند. علاوه بر اینکه وسایل حصیر بافی شده کاربردی هستند و جنبه تزئینی نیز دارند، حس و حال طبیعی و گرمی را به فضای منزل می بخشند. عطر و بوی حصیر طبیعی و زیبایی بافت آن می تواند حس زندگی را در فضای خانه به وجود بیاورد.

مزایای استفاده از محصولات حصیری چیست؟

آیا می دانید مزایای محصولات حصیری چیست؟ یا به چه علت باید از این محصولات استفاده کنیم؟ خوب است تا بدانید محصولات حصیر بافی شده مزایای بسیار زیادی دارند. اما معایب محصولات حصیری بسیار محدود هستند. بنابراین خرید این محصولات، خریدی هوشمندانه است. به طور کلی محصولات حصیر بافی شده:

  • با محیط زیست سازگار هستند

از آنجایی که محصولات حصیر بافی شده از مواد طبیعی تهیه شده اند، با محیط زیست سازگار هستند و هیچ آسیبی به آن وارد نمی کنند. استفاده از این محصولات در زندگی های مدرن امروزی باعث ایجاد حس طراوت و سرزندگی می شود.

  • انعطاف پذیر هستند

محصولات حصیری از انعطاف پذیری بالایی برخوردارند. به طور مثال استفاده از جامدادی حصیری علاوه بر شکل زیبایی که دارد، باعث می شود تا شما بتوانید وسایل بیشتری را داخل آن قرار دهید. چرا که حصیر انعطاف پذیر است و از این نظر مشکلی برای شما به وجود نمی آید.

آیا خرید محصولات حصیری و استفاده از آن در زندگی ایده خوبی است؟

سبد حصیر بافی شده ارگانیک

  • دوام بالایی دارند

اگر قصد دارید وسایلی را تهیه کنید که مقاومت و دوام بالایی داشته باشند و در بازه زمانی کوتاهی کیفیت خود را از دست ندهند، حتما سراغ محصولات حصیری بروید. یکی از پرکاربردترین وسایلی که در خانه به آن نیاز پیدا می کنید، سینی است. شما می توانید سینی حصیری دسته دار را در سایزهای مختلف تهیه کنید و برای سالیان سال از آن استفاده کنید؛ بدون اینکه کیفیتش افت پیدا کند.

  • قیمت مناسبی دارند

در کنار این همه مزیت، محصولات حصیر بافی شده قیمت مناسبی دارند و خرید آنها مقرون به صرفه است. شما می توانید سبد پیک نیک حصیری و یا سرویس پذیرایی حصیری را با قیمتی بسیار مناسب تهیه کنید و از تمام مزایای محصولات حصیر بافی شده برخوردار شوید.

آشنایی با انواع محصولات حصیری

محصولات حصیری انواع مختلفی دارند. شما می توانید این محصولات را در انواع تزئینی و کاربردی تهیه کنید. نکته ای که لازم است در خصوص استفاده از محصولات حصیر بافی شده بدانید، نحوه نگهداری از آنهاست. در کنار تمام مزایایی که این محصولات دارند، به دلیل برخورداری از بافت طبیعی و دست ساز بودن در صورتی که از آنها به درستی نگهداری نشود، عمر کوتاهی خواهند داشت. پس در صورتی که محصولات حصیربافی کاربردی را تهیه می کنید، هنگام چربی زدایی و شستشو دقت داشته باشید تا بافت آنها دچار آسیب نشوند.

انواع محصولات حصیر بافی شده کاربردی

زیر قابلمه دورچین حصیری، اردو خوری سه تکه حصیری، لانه پرنده حصیری، جابرنجی حصیری، جانونی حصیری و...

انواع محصولات حصیر بافی شده تزئینی

گلدان حصیری، انواع میوه خوری پایه دار و دسته دار حصیری، جابرنجی حصیری و...

خرید انواع محصولات حصیربافی شده از ای تحفه

کیفیت محصولات حصیری و همچنین ارگانیک بسیار مهم است. جنس و نوع حصیر و همچنین نوع بافت آن تاثیر بسیار زیادی بر کیفیت و دوام آن دارد. شما می توانید انواع محصولات حصیر بافی شده ارگانیک را با قیمتی مناسب از ای تحفه خریداری کنید. خرید محصولات حصیری با کیفیت بالا و همچنین تنوع محصول در وب سایت ای تحفه امکان پذیر می باشد. برای آشنایی بیشتر با انواع محصولات کاربردی و تزئینی حصیری می توانید به وب سایت ای تحفه به آدرس https://etohfeh.com مراجعه کنید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید