فتوشاپ یک ویرایشگر گرافیکی است که توسط شرکت ادوب برای سیستم عامل های ویندوز و مک ارائه شد. قابلیت های متعددی در این نرم افزار گنجانده شده است تا به تدوین و ویرایش عکس بپردازد.

بررسی برنامه فتوشاپ و دانلود IDM

دانلود منیجر حرفه ای با IDM

نسخه کامل و کرک شده برنامه اینترنت دانلود منیجر (IDM) را از سایت دانلودسیتی دانلود کرده و نصب کنید تا منتظر دانلودهای خود نباشید. دانلود فایل با سرعت فوق العاده بالا توسط نرم افزار Internet Download Manager شما را شگفت زده خواهد کرد.  همچنین فایلهای خراب دانلود شده را تعمیر کرده و دانلودهای قطع شده به دلیل از دست رفتن اتصالات، مشکلات شبکه، خاموش شدن کامپیوتر  یا قطع برق غیرمنتظره را از سر می گیرد.

دانلود IDM

IDM چگونه کار میکند؟

 به دلیل فناوری و الگورتیم نوآورانه این برنامه با تقسیم‌بندی فایل، دانلودها را سرعت می‌بخشد. برخلاف سایر دانلود منیجرها و شتاب دهنده ها،IDM  فایل های دانلود شده را به صورت پویا در طول فرآیند دانلود تقسیم بندی می کند و از اتصالات موجود بدون مراحل اتصال و ورود اضافی برای دستیابی به بهترین عملکرد شتاب ممکن استفاده می نماید. با کمک آن می‌توانید فایل‌های PDF، ویدیو، موسیقی و موارد دیگر را دانلود کنید. با افزودن پلاگین نرم افزار IDM CC به مرورگر فایرفاکس و کروم امکان این را خواهید داشت تا ویدیوهای سطح وب را فقط با چند کلیک دانلود نمایید.

بررسی برنامه فتوشاپ و دانلود IDM

فتوشاپ چیست؟

فتوشاپ یک ویرایشگر گرافیکی است که توسط شرکت ادوب برای سیستم عامل های ویندوز و مک ارائه شد. قابلیت های متعددی در این نرم افزار گنجانده شده است تا به تدوین و ویرایش عکس بپردازد. آخرین نسخه از این نرم افزار در سال ۲۰۲۲ منتشر شد. نسخه های اصلی ارائه شده از این نرم افزار در قالب سه نسخه Adobe photoshop elements، Adobe photoshop express، Adobe photoshop touch است که مورد اول نسخه موبایل فتوشاپ و ارزانترین نسخه آن می باشد که دارای امکانات کمتری نسبت به دیگر انواع آن است.

بررسی برنامه فتوشاپ و دانلود IDM

نسخه دوم یک ویرایشگر سطح پایین است که خدمات کمی مانند تغییر رنگ پوست یا از بین بردن لکه ها را ارائه می دهد. مورد سوم که کاملترین آن می باشد مخصوص تبلت ها و دستگاه های لمسی است و دارای ویژگی های رایانه ای می باشد. فتوشاپ دارای قابلیت های فراتر از ویرایش عکس به منظور چاپ کاغذی است و از آن در زمینه ویرایش عکس در فرمت های دیجیتال نیز استفاده می گردد. همچنین به منظور ویرایش و ساخت انیمیشن نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

دانلود فتوشاپ

فتوشاپ ویرایشگری برای حرفه ای ها

 باید به این نکته نیز توجه کرد که تفاوت اساسی در نوع ویرایش بین فتوشاپ و ایلوستریتور وجود دارد. به عبارتی فتوشاپ یک ویرایشگر گرافیکی شطرنجی است که بر اساس پیکسل است ولی ایلوستریتور یک ویرایشگر گرافیک برداری است. از سویی دیگر فتوشاپ در زمینه ویرایش تصاویر و عکس های گرفته شده با دوربین می باشد اما ایلاستریتور در زمینه تصویر سازی و طراحی اشکال هندسی است. در سال های اخیر برنامه فتوشاپ پیشرفت های بسیاری داشته است و ویژگی های مختلفی به آن اضافه شده است تا عملکرد آن را بهبود ببخشد اما در اصل فتوشاپ یک ویرایشگر تصویر است. فتوشاپ ابزاری است برای همه کسانی که در رایانه با گرافیک ثابت و حتی متحرک سر و کار دارند. گرافیست ها، ناشرین کتاب، چاپخانه ها، شرکت های تبلیغاتی، طراحان سایت، عکاس ها، انیمیشن ساز ها و بسیاری موارد دیگر در زمینه کارشان به فتوشاپ نیاز دارند. برای دانلود برنامه با لینک مستقیم و کرک معتبر می توانید از سایت دانلودسیتی اقدام کنید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید