گوگل در حال آزمایش قابلیتی جدید در پلی استور است که به آنها اجازه می‌دهد تا چند برنامه را به صورت همزمان دانلود کنند.

خبر خوشی برای کاربران اندروید! / دانلود همزمان چند برنامه در پلی استور

به گزارش سلام نو آنطور که دیجیاتو نوشته است این قابلیت که " دانلود موازی " نامیده می‌شود، می‌تواند تا حد زیادی سرعت دانلود برنامه‌ها را افزایش دهد.

دانلود موازی برای اولین بار حدود چهار سال پیش مشاهده شد، اما به نظر می‌رسد که گوگل آن را حذف کرده بود. با این حال، اخبار جدید نشان می‌دهد که این شرکت در حال بازگرداندن این قابلیت است.

در حال حاضر، دانلود موازی در نسخه آزمایشی پلی استور موجود است و دارای محدودیت‌هایی است. برای مثال، این قابلیت فقط برای دو برنامه به صورت پیش فرض کار می‌کند و برای آپدیت برنامه‌ها قابل استفاده نیست. با این حال، با غیرفعال کردن یک فلگ داخلی، می‌توان تعداد برنامه‌های قابل دانلود همزمان را تا پنج عدد افزایش داد.

هنوز مشخص نیست که گوگل چه زمانی این قابلیت را به طور عمومی برای کاربران ارائه می‌دهد، اما انتظار می‌رود که این اتفاق در آینده ای نزدیک رخ دهد.

دانلود موازی می‌تواند یک ویژگی بسیار مفید برای کاربران اندروید باشد. این قابلیت می‌تواند به آنها کمک کند تا برنامه‌ها را سریع‌تر دانلود کنند و در زمان خود صرفه‌جویی کنند.

در اینجا به برخی از مزایای دانلود موازی اشاره می‌شود:

  • سرعت بیشتر دانلود برنامه‌ها
  • صرفه‌جویی در زمان
  • بهبود تجربه کاربری

اگر شما از کاربران اندروید هستید، بی‌صبرانه منتظر عرضه عمومی قابلیت دانلود موازی باشید.

البته این ویژگی در حال حاضر دارای محدودیت‌هایی نیز است. اول از همه، دانلود همزمان برای آپدیت برنامه‌ها کار نمی‌کند. دوم، گوگل به طور پیش‌فرض نصب همزمان اپ‌ها را فقط به دو برنامه محدود کرده است. اما این محدودیت قابل رفع است و کاربران می‌توانند با غیرفعال کردن یک فلگ داخلی، تعداد برنامه‌های قابل دانلود همزمان را تا پنج برنامه افزایش دهند.

اسکرین‌شات‌های منتشر شده نشان می‌دهد که کاربران می‌توانند برنامه‌های Adobe Lightroom و Adobe Acrobat را به طور همزمان و بدون مشکل دانلود کنند.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید