با خرید هاست سی پنل آلمان، سی پنل از پیش نصب شده را خواهید داشت. این موضوع باعث صرفه جویی در زمان صرف شده برای نصب هر کنترل پنل دیگری می شود.

تنوع در خدمات و پشتیبانی، سئو حرفه ای و فروش بیشتر با هاست سی پنل آلمان

آیا می دانید در هر دقیقه حداقل ۳۸۰ وب سایت جدید ایجاد می شود؟! همان طور که می دانید، هر یک از این وب سایت ها نیاز به میزبانی دارند. اگر شما هم قصد خرید هاست دارید، بهتر است با تمام ویژگی های یک میزبانی خوب آشنا شوید. ما در این مقاله می خواهیم، یکی از بهترین میزبانی های موجود در جهان، هاست سی پنل آلمان را مورد بررسی قرار دهیم، پس در ادامه با ما همراه شوید.

قبل از آشنایی کامل، توجه داشته باشید که هاست سی پنل محبوب ترین گزینه میزبانی در بین متخصصان وب می باشد.

هاست سی پنل چیست؟

کنترل پنلی که سرویس هاست مبتنی بر لینوکس شما را مدیریت می کند. یکی از مهم ترین ویژگی های سی پنل این است که حتی افراد غیر فنی را قادر می سازد تا میزبانی کامل را بدون نیاز به هیچ مهارت فنی مدیریت کنند. سی پنل توسط بسیاری از افراد برای کارهای اساسی و روزمره مانند مدیریت و مدیریت ایمیل استفاده می شود.

هاست سی پنل آلمان

هاست سی پنل آلمان

بسیاری از متخصصان وب، این میزبانی را به دلیل رابط کاربر پسند آن ترجیح می دهند. این هاست محبوب ایجاد حساب‌ های ایمیل، بازنشانی رمز عبور و غیره را آسان می ‌کند. سایر ویژگی ‌های آن شامل راه‌ اندازی ساب دامنه است که به شما امکان می‌ دهد یک نام دامنه را به نام دامنه دیگری هدایت کنید یا چندین نام دامنه را تحت یک حساب میزبانی مدیریت نمایید. شما اگر یک تازه کار هستید و هیچ اطلاعات فنی ای در مورد میزبانی ندارید، این گزینه ایده آل ترین انتخاب برای شما خواهد بود.

قبل از خرید خرید هاست سی پنل آلمان، در ادامه ی مقاله با ویژگی های منحصربه فرد آن به طور کامل آشنا شوید.

ویژگی های میزبانی وب سی پنل آلمان

هنگامی که میزبانی وب با cPanel ارائه می شود، چندین ویژگی مانند امنیت، مدیریت فایل و نصب برنامه را پوشش می دهد.

  1. حساب های FTP را مدیریت کنید

پروتکل انتقال فایل یا FTP پروتکلی است که به کاربران امکان می ‌دهد تا فایل ‌ها را آپلود و دانلود، ایجاد و یا حذف کنند، همچنین سازماندهی فایل ‌ها در پوشه با این کنترل پنل و به کمک حساب های FTP به آسانی انجام می شود.

  1. ۲. پشتیبانی قوی از پایگاه داده

MySQL و PostgreSQL از cPanel پشتیبانی می کنند. هر دوی آنها زبان های پرس و جوی ساختاریافته ای هستند که به طور گسترده برای جمع آوری اطلاعات از پایگاه های داده استفاده می شوند. هاست سی پنل آلمان، وب سایت شما را با یک سیستم مدیریت پایگاه داده قوی تقویت می کند. کار کردن با چنین کنترل پنلی هیجان انگیز نیست؟!

  1. ۳. چندین دامنه اضافه کنید

آیا می خواهید چندین دامنه داشته باشید؟ میزبانی وب سی پنل به شما این امکان را می دهد که چندین دامنه اضافه کرده و با تغییر سوابق دامنه ها، فایل های Zone را ویرایش کنید. در صورتی که می خواهید کاربران وب سایت شما را با نام دامنه متفاوتی ببینند، این امکان در سی پنل وجود دارد. همراه با ایجاد نام های مستعار دامنه، می توان یک صفحه وب خاص را با استفاده از ویژگی Redirect به دامنه دیگری هدایت کرد. علاوه بر این، شما می توانید زیر دامنه ها را با استفاده از هاست سی پنل آلمان اضافه کنید.

  1. ۴. ایمیل های خود را به راحتی مدیریت کنید

مدیریت ایمیل های شما با میزبانی وب سی پنل آسان می شود، زیرا گزینه های زیادی را ارائه می دهد. امکان ایجاد، ویرایش و حذف حساب های ایمیل، تغییر رمز عبور و... به راحتی انجام می شود. همچنین این امکان وجود دارد که ایمیل های خود را با حساب جیمیل خود پیکربندی کنید. یک گزینه لیست پستی در اختیار شما قرار داده شده است که به ارسال ایمیل به چند کاربر کمک می کند. ایمیل ها همچنین می توانند بر اساس نیاز شما فیلتر شوند.

هاست سی پنل آلمان

  1. ۵. آمار دقیق وب سایت را دریافت کنید

هاست سی پنل آلمان آمار دقیقی از متغیرهای مختلف مانند تعداد بازدیدکنندگان سایت، صفحات مشاهده شده، آدرس IP بیننده، صفحات پربازدید، بازدیدکنندگانی که به سایت بازگشته اند، سیستم عامل بازدیدکنندگان، مرورگرها، رتبه سایت و غیره را ارائه می دهد. این آمار به سایت کمک می کند. مالکان برای رفع نیازهای کاربران تنظیماتی را انجام دهند و در جهت سئوی وب سایت خود کار کنند.

مزایای میزبانی وب سی پنل

وقتی نوبت به مدیریت وب سایت شما می رسد، هاست سی پنل آلمان یک بسته کامل است زیرا امنیت، کنترل و همچنین آزادی را ارائه می دهد. جدا از ویژگی های برجسته ارائه شده، میزبانی وب سی پنل مزایای طولانی مدتی نیز ارائه می دهد.

  • کنترل کامل بر روی برنامه ها

شما با میزبانی وب سی پنل کنترل کاملی بر نرم افزار و برنامه های سخت افزاری خواهید داشت.

  • سی پنل آماده و نصب شده را دریافت کنید

با خرید هاست سی پنل آلمان، سی پنل از پیش نصب شده را خواهید داشت. این موضوع باعث صرفه جویی در زمان صرف شده برای نصب هر کنترل پنل دیگری می شود. همچنین به نظارت بر عملکرد وب سایت شما کمک می کند. در صورتی که قصد دارید برنامه میزبانی خود را به روز کرده و منابع را ارتقا دهید، می توانید تعداد منبع های استفاده شده از نظر فضای دیسک یا سرعت و غیره را نیز پیگیری کنید.

  • پشتیبان گیری و مقیاس پذیری

وقتی cPanel در برنامه میزبانی وب شما گنجانده شود، داده هایتان ایمن باقی می مانند. یکی از مزایای قابل توجه این است که شما می توانید در هر زمان بک آپ بگیرید زیرا هاست سی پنل آلمان با ویژگی های پشتیبان ادغام شده است.

خرید هاست سی پنل آلمان

  • مقرون به صرفه در مقایسه با ویندوز

میزبانی سی پنل به اندازه سایر پلتفرم ها پرهزینه نیست. این یکی از دلایلی است که افراد سی پنل را به جای کنترل پنل های دیگر ترجیح می دهند. هاست سی پنل آلمان شامل برنامه های کاربردی مناسبی است که با هم ترکیب می شوند تا مدیریت قوی برای وب سایت شما ارائه دهند. تمام ویژگی های اضافه شده در این میزبانی با در نظر گرفتن نیازهای مختلف متخصصان وب اضافه شده است.

کلام آخر

می بینید که میزبانی وب سی پنل هر آنچه که کاربر برای مدیریت وب سایت خود نیاز دارد را ارائه می دهد. شما می توانید برای خرید هاست سی پنل آلمان به سایت معتبر امن اس اس ال مراجعه کنید و مناسب ترین پلن را با قیمت استثنایی دریافت کنید. در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید با تیم حرفه ای این شرکت تماس بگیرید.

میزبانی وب سی پنل را برای وب سایت خود انتخاب کنید و از مزایای آن بهره ببرید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید