اگر شما هم جزو افرادی هستید که تجربه راه‌اندازی حداقل یک وب سایت را دارند، حتما می‌دانید که طراحی و راه‌اندازی وب سایت دارای مراحل مختلفی است که یکی از این مراحل، خرید هاست و ثبت دامنه است.

خرید نمایندگی هاست و راه‌اندازی یک کسب و کار پُرسود

شرکت‌های مختلفی وجود دارند که به ارائه خدمات میزبانی وب و ثبت دامنه می‌پردازند. اگر شما هم به راه‌اندازی چنین کسب و کاری علاقه دارید، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

همان‌طور که اشاره شد، راه‌اندازی وب سایت دارای مراحل مختلفی است. اگر از سیستم‌های مدیریت محتوای آماده مانند وردپرس، جوملا، پرستاشاپ و... برای راه‌اندازی وب سایت خود استفاده می‌کنید، بدون نیاز به دانش برنامه نویسی می‌توانید صرفا با ثبت یک دامنه با نام موردنظرتان و خرید هاست به میزان مورد نیاز، وب سایتتان را راه‌اندازی کنید؛ اما اگر وب سایت شما به صورت اختصاصی کد نویسی شده است، احتمالا مراحل طراحی و برنامه نویسی وب سایتتان توسط تیم فنی انجام شده است و حالا برای راه‌اندازی وب سایت خود نیاز به خرید هاست و ثبت دامنه دارید.

شرکت‌های ارائه خدمات هاست و دامنه

مهم‌ترین نتیجه‌ای که می‌توان از این مقدمه گرفت، این است که مهم نیست از چه سیستم مدیریت محتوا و یا از کدام زبان برنامه نویسی برای طراحی وب سایت خود استفاده می‌کنید؛ مهم این است که در هر صورت برای راه‌اندازی یک وب سایت، نیاز به خرید فضای هاست و ثبت دامنه دارید. شرکت‌های مختلفی مانند فراسو، ایران سرور، هاست ایران، پارس پک و... وجود دارند که در زمینه ارائه خدمات خرید هاست و ثبت دامنه فعالیت دارند.

ارائه خدمات هاستینگ، یک کسب و کار پُر سود و کاملا آنلاین است. به همین دلیل، افراد مختلفی قصد راه‌اندازی کسب و کاری در زمینه میزبانی وب را دارند اما دو مشکل اساسی بر سر راه آن‌ها وجود دارد:

  1. راه‌اندازی کسب و کار هاستینگ نیاز به سرمایه اولیه قابل توجهی دارد.
  2. مدیریت و پشتیبانی یک شرکت هاستینگ نیاز به دانش فنی بالایی دارد.

همین دو دلیل باعث می‌شود اغلب افراد از راه‌اندازی چنین کسب و کاری منصرف شوند؛ اما راه حل بهتری وجود دارد که می‌تواند این دو مشکل را برطرف کند و آن راه حل استفاده از سرویس نمایندگی هاست است.

خرید نمایندگی هاست فراسو

نمایندگی هاست

بسیاری از شرکت‌های هاستینگ، سرویسی تحت عنوان نمایندگی هاست و نمایندگی ثبت دامنه ارائه می‌دهند. شما می‌توانید با استفاده از این سرویس‌ها، بدون نیاز به دانش فنی جهت مدیریت سرور و همچنین بدون نیاز به سرمایه اولیه زیاد، کسب و کار خود را در زمینه هاستینگ آغاز کنید.

در سرویس‌های نمایندگی هاست، تمامی مسائل مربوط به مدیریت سرور مربوط به شرکت ارائه دهنده نمایندگی هاست است. تمامی مشکلاتی که ممکن است در هر ساعت از شبانه روز برای سرورها رخ دهد توسط شرکت مربوطه برطرف خواهد شد. بنابراین شما می‌توانید بدون هیچ دغدغه و نگرانی، صرفا با خرید نمایندگی هاست، کسب و کار خود در زمینه هاستینگ را راه‌اندازی کنید.

معمولا پس از خرید نمایندگی هاست، یک کنترل پنل در اختیار شما قرار می‌گیرد که می‌توانید با استفاده از آن پکیج‌های هاست مورد نظرتان را بر اساس میزان فضای هاست، مقدار پهنای باند (ترافیک)، تعداد اکانت ایمیل‌های قابل تعریف، تعداد اکانت‌های دیتابیس و... تعریف کنید. سپس می‌توانید کنترل پنل خود را به یک سیستم مدیریت هاستینگ مانند WHMCS متصل کنید تا تمامی مراحل از ثبت نام اولیه کاربر تا پرداخت آنلاین و تحویل هاست به مشتری به صورت کاملا خودکار انجام شود.

نمایندگی ثبت دامنه

علاوه بر نمایندگی هاست، برای ثبت دامنه نیز می‌توانید از شرکت‌هایی که در زمینه هاستینگ فعالیت دارند، نمایندگی دریافت کنید. مراحل دقیقاً مانند خرید نمایندگی هاست است. کافیست نمایندگی ثبت دامنه را دریافت کنید و آن را به WHMCS خودتان متصل کنید و قیمت مورد نظرتان را برای هرکدام از پسوندهای دامنه وارد کنید.

فروش را آغاز کنید!

حالا دیگر همه چیز آماده است! کاربران می‌توانند با مراجعه به وب سایت شما، دامنه مورد نظر خود را ثبت کرده و پلن هاست مورد نیاز خود را خریداری کنند. اگر از WHMCS استفاده کنید، تمامی این مراحل به صورت کاملا خودکار انجام خواهد شد. تنها کاری که لازم است انجام دهید، تمرکز بر بازاریابی و فروش است.

شرکت فراسو سامانه پاسارگاد سال‌هاست که در زمینه خرید هاست، سرور مجازی، سرور اختصاصی و ثبت دامنه فعالیت دارد. اگر قصد راه‌اندازی کسب و کاری در زمینه هاستینگ را دارید، توصیه می‌کنیم از سرویس نمایندگی هاست شرکت فراسو استفاده کنید. نمایندگی هاست فراسو علاوه بر امکانات فوق‌العاده‌ای مانند بکاپ گیری منظم، سخت افزار قدرتمند، آپ تایم بسیار بالا و... سرعت بسیار بالایی دارد و می‌تواند بهترین انتخاب برای خرید نمایندگی هاست باشد.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید