سفیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن گفت: ما از نتیجه‌ای دیپلماتیک که موجب بازگردانی قابل توجه توانمندی‌های هسته‌ای ایران برای مدتی طولانی شود، حمایت خواهیم کرد. نگرانی ما این است که توافق مذاکره شده مطابق این معیارها نباشد.

 با دولت بایدن درباره توافق هسته‌ای اختلاف داریم / حرفمان شنیده نمی‌شود

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، سفیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن در اظهاراتی با تکرار مواضع کارشکنانه این رژیم در زمینه توافق هسته‌ای، بیان کرد که این رژیم خواهان توافقی «طولانی‌تر و قوی‌تر» با ایران در زمینه برنامه هسته‌ای ایران است.

به گزارش پایگاه خبری المانیتور، مایکل هرتزوگ، سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا در یک نشست خبری به میزبانی المانیتور در واشنگتن، درباره احیای توافق هسته‌ای گفت که رژیم صهیونیستی نگران است متحمل پیامدهای احیای توافق هسته‌ای با ایران باشد، بدون این که این توافق بر پایه شروط توافق اصلی پیش برود.

هرتزوگ اظهارکرد که رژیم صهیونیستی از توافقی «طولانی‌تر و قوی‌تر» حمایت خواهد کرد، عنوانی که پیش‌تر توسط دولت بایدن برای تشریح برنامه‌ها در زمینه توافقی جامع‌تر جهت پرداختن به برنامه موشکی ایران استفاده شده بود.

او ادامه داد: «اما دیگر صحبتی از "طولانی‌تر و قوی‌تر" نمی‌شنویم.»

سفیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن در این باره گفت: ما از نتیجه‌ای دیپلماتیک که موجب بازگردانی قابل توجه توانمندی‌های هسته‌ای ایران برای مدتی طولانی شود، حمایت خواهیم کرد. نگرانی ما این است که توافق مذاکره شده مطابق این معیارها نباشد.

هرتزوگ در راستای مواضع کارشکنانه رژیم صهیونیستی در جریان اجرایی شدن توافق هسته‌ای مطرح کرد: (ایران) یا باید با نتیجه‌ دیپلماتیکی روبه‌رو شود که ما هم بتوانیم با آن کنار بیاییم یا با بازدارندگی‌ای مواجه شود که نتواند از حد فراتر برود.

او درباره اختلافات میان رویکرد رژیم صهیونیستی با دولت بایدن در زمینه احیای توافق هسته‌ای، گفت: نمی‌توانم گله کنم که حرفمان شنیده نمی‌شود. ما به خوبی می‌دانیم که اختلاف داریم، اما گفتمانمان ادامه دارد.

۳۱۱۳۱۱

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید