۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵
کد خبر: 55514395

یک رسانه عبری زبان هشدار داد که فلسطینی ها موفق شدند تا کشتن سربازان ارتش اسرائیلی خانواده های زیادی در اسرائیل را بی سرپرست بکنند.

بیوه‌های اسرائیلی زیاد شدند

به گزارش سلام نو به نقل از مشرق، پایگاه خبری عبری زبان کیپا در گزارشی در این باره اعلام کرد، در میان صدها نظامی کشته شده در جنگ غزه، تعداد قابل توجهی از آنها همسر و فرزندانی به جای گذاشته‌اند که سازمان‌ها و نهادهای مسئول حاضر نیستند آمارها آنها را به روز رسانی کنند.

در ادامه این گزارش به نقل از یکی از این بیوه‌ها اعلام شد، از زمان مرگ شوهرش در نوار غزه حتی یک مسئول رسمی هم از ما سئوال نکرد که چه چیزی نیاز دارید؟

به اعتراف این رسانه صهیونیستی، جنگ در غزه‌ها صدها بیوه جدید به خانواده تلفات ارتش اسرائیل افزوده است اما نوع رفتار و قوانین به روز رسانی نشده مربوط به نهادهای مسئول رسیدگی به این افراد شرایط فلاکت باری را برای آنها به همراه آوره است.

رژیم صهیونیستی حاضر به افشای شمار دقیق تلفات خود در نوار غزه نیست، برخی از این کشته‌ها را شبانه دفن کرده و برخی دیگر نیز به نام قربانیان تصادفات جاده‌ای به خاک سپرده می‌شوند، برخی از گزارش‌ها حکایت از آن دارند شمار زیاد این تلفات باعث شده است تا نهادهای مسئول رسیدگی به خانواده کشته‌های ارتش، نتوانند به تمامی این پرونده‌ها رسیدگی کرده و همین امر بسیاری از این خانواده‌ها را سرگردان کرده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید