۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
کد خبر: 55336852

· یک کپی از برنامه سفر خود را بگذارید و به مخاطب خود در خانه بدهید. مدیر تور و شماره دفتر BNT را در این لیست قرار دهید. یک کپی کاغذی از مخاطبین اضطراری خود را در کیف پول یا چمدان خود نگه دارید. مطمئن شوید که حداقل یکی از دوستان مسافر می‌داند کجاست.

وسایل ضروری برای مسافرت

اسناد سفر

· در صورت مسافرت به خارج از کشور از پاسپورت خود کپی بگیرید. یکی را نزد افراد خانواده‌اتان برای موارد اضطراری در خانه بگذارید و دیگری را در چمدان خود بگذارید.

· شناسه تصویری صادر شده توسط دولت

· گواهینامه رانندگی یا معادل آن.

· کارت‌های پزشکی

· فهرستی از نسخه‌هایی را که مصرف می‌کنید

· شماره‌های تماس اضطراری

· یک کپی از برنامه سفر خود را بگذارید و به مخاطب خود در خانه بدهید. مدیر تور و شماره دفتر BNT را در این لیست قرار دهید. یک کپی کاغذی از مخاطبین اضطراری خود را در کیف پول یا چمدان خود نگه دارید. مطمئن شوید که حداقل یکی از دوستان مسافر می‌داند کجاست.

تلفن همراه

تلفن همراه می‌تواند به عنوان یک دوربین و نگهدارنده اطلاعات اضطراری عمل کند.

کیسه‌های زیپلاک و مکعب‌های بسته بندی

کیسه‌های زیپ‌لاک برای قرار دادن لوازم آرایش هنگام پرواز، جدا کردن وسایل ظریف از لباس‌های سنگین‌تر، جمع‌آوری لباس‌های کثیف (بسیار خوب، ممکن است یک آشپزخانه کوچک یا کیسه‌های پلاستیکی مواد غذایی باشد)، لوازم جانبی مو، وسایلی که سریعا در کیف بزرگ‌تان قرار می‌گیرند، دستمال‌های مرطوب مفید، ویتامین‌ها و نسخه‌های روزانه هستند. جدا کردن وسایل داخل چمدان با مکعب‌های بسته بندی باعث می‌شود که وسایل حمام خود را تمیز نگه دارید و از هم اتاقی خود دور نگه دارید. البته به شما کمک می‌کنند بسته بندی را به طور موثر باز کنید. اگر زیاد سفر می‌کنید، برای تور بعدی، برخی از وسایل را در مکعب‌های بسته بندی نگه دارید. این یک ترفند قدیمی ارتش است، اما چرخاندن لباس شما بیشترین فضای را از چمدان شما فشرده می‌کند و لباس شما را عملا بدون چروک نگه می‌دارد!

مطالب خواندنی

یکی از بهترین چیزها در مورد سفر، این است که زمان مطالعه کمی بیشتر است! در حالی که در دست گرفتن کتاب و ورق زدن لذت‌بخش‌تر است، بسته به فضای چمدان و تعداد کتاب‌هایی که در تعطیلات می‌خوانید، کیندل یا آی‌پد راهی مناسب برای سفر با مواد مطالعه شماست.

لباس مشکی یا پیراهن و کراوات دکمه دار

یک لباس مشکی که با پارچه‌های ژاکتی یا بدون چروک ساخته شده است، برای قدم زدن در خیابان‌ها، به‌عنوان پوشش ساحلی و پوشیدن برای شام در یک رستوران مجلل، خنک و راحت است. می‌توانید آن را با یک روسری و صندل‌های "زیبا" خود بپوشید. پیراهن‌های دکمه دار برای مردان یک راه حل ساده برای لباس پوشیدن بالا یا پایین هستند. تنها چیزی که نیاز دارد یک کراوات است!

بسته اضطراری کوچک

می‌توانید قبل از خروج یا بعد از رسیدن، یک بسته اضطراری کوچک و سخت همراه با پدهای الکلی، نوار چسب و مواردی از این دست را در داروخانه خریداری کنید. یا می‌توانید خودتان بسازید!

لوازم بهداشتی یکبار مصرف

لوازم آرایش مورد علاقه خود را در ۳ اونس قرار دهید. بطری خالی، من نباید آن را به خانه ببرم که با امنیت خطوط هوایی مطابقت دارد و در پایان سفر آن را دور بیندازید. بازیافت بطری‌های خالی یا تقریبا خالی لوازم آرایش، فضایی را در چمدان‌های شما برای سوغاتی‌ها آزاد می‌کند و باز کردن بسته‌بندی را بسیار کارآمدتر می‌کند. هنر بی نظمی در تعطیلات به همان اندازه در خانه احساس خوبی دارد. من یک جعبه از وسایل سفری را که جمع‌آوری می‌کنم نگه می‌دارم (مانند لوازم آرایشی اتاق هتل، مسواک دور ریختنی، وسایل اندازه سفر، آداپتورهای برق، ضدعفونی‌کننده دست، دستمال مرطوب‌های صورت و غیره). این یک روش بسته بندی سریعتر برای کل خانواده است.

ضدعفونی کننده دست

اگر اهل گرما نیستید، لازم نیست به شما یادآوری کنم که هنگام مسافرت، ضدعفونی کننده دست (ژل یا دستمال مرطوب) را برای پاک کردن تلفن‌ها، دستگیره‌های در، دستگیره‌های توالت و کنترل تلویزیون همراه خود داشته باشید. وقتی در تعطیلات و سفر هستید، بیمار شدن بسیار آزاردهنده است.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید