مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از به تعویق افتادن جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان خبر داد و گفت: به علت شیوع کرونا برگزاری این رویداد به اردیبهشت ۱۴۰۱ موکول شده است.

به تعویق افتادن جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان| برگزاری در سال ۱۴۰۱

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان «احمدرضا احسانی» اظهار داشت: به دلیل شیوع بیماری کرونا و قرمز بودن وضعیت بیشتر شهرهای کشور اجرای این رویداد بزرگ به تاخیر افتاد. 

وی ادامه داد: شورای سیاستگذاری بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان این تصمیم را گرفت و مصوبه ای در این خصوص صادر کرد. 

احسانی خاطرنشان کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار همدان، نماینده مجلس، مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی، دبیر و رئیس جشنواره از اعضای شورای سیاستگذاری هستند. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان افزود: بر اساس مصوبه این شورا نیمه دوم اردیبهشت سال ۱۴۰۱ شاهد برگزاری بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان خواهیم بود. 

به گزارش ایرنا، این رویداد هنری قرار بود بعد از ۲ سال توقف به دلیل محدودیت‌های کرونایی، در اسفند سال جاری به دبیری "امیرمشهدی عباس" در کهن شهر تاریخی همدان برگزار شود و پوستر جشنواره نیز به تازگی رونمایی شد. 

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید