اشکان بروج مدرس، مشاور و راهبر ارشد بازاریابی و توسعه گردشگری و هتل‌داری هست. اشکان پر انرژی و خلاقه و خودش رو اهل کار تیمی می‌دونه. همیشه رو به جلو حرکت میکنه و در مسیرش بیشتر در حال آموختن و یاد دادن هست. با تخصصی که در حوزه‌های گردشگری بازاریابی دیجیتال، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و کارآفرینی گردشگری داره به دنبال فرصت‌های نو هست.

غار نمکدان قشم، شورترین پاکی دنیا

اون به یکی از استان‌های جنوبی ایران؛ هرمزگان زیبا سفری داشته و از یک جاذبه دیدنی این استان بازدید کرده. جاذبه‌ای که آنچه از آن استخراج میشه برای مصارف پزشکی کاربرد داره و بهترین خودش محسوب میشه.

اشکان غار نمکدان قشم رو، "شورترین پاکی دنیا" میدونه و این طور توصیف‌اش میکنه:" غار نمکدان قشم یه جای سِحرکنندس"، "برشی از تاریخ و طبیعت چند میلیون ساله".

اون معتقده در طولانی‌ترین غار نمکی جهان که از زیباترین جاذبه‌های هرمزگان به شمار میاد، فقط باید لولید!  و میگه: "لایه‌های تاریخ و رنگ این غار نمکدان قشم اصلا یه چیزیه".

غار نمکدان قشم، شورترین پاکی دنیا

به نظر اشکان کانی‌ها و رنگ‌های این غار متنوع هست و میشه زیباترین صحنه‌ها رو در پاکترین هوا، پر انرژی و با حال خوب تجربه کرد. اون برای سفر به هرمزگان و قشم توصیه ای داره: "تو قشمگردی هاتون، قیمت روندن در جاده خاکی رو بخرید و با دیدن صحنه های ناب جزیره قشم٬ برسونید خودتون رو به غرب جزیره و غارنمکدان".  از توصیه‌ای که اشکان برای دیدن این جاذبه داره معلومه حسابی از بازدید از این غار کیف کرده.


 

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید