هر پدر و مادری همواره سعی می نماید بهترین ها را برای کودک خود تهیه نمایند، از این رو برای خرید سیسمونی سنگ تمام می گذارند و اقلام رنگارنگ و مختلفی را از لباس و لوازم جهت کودک خود خریداری می نمایند.شما می توانید با مراجعه به سایت مانیلو خرید سیسمونی کودک خود را از بهترین برند های خارجی و ایرانی با قیمت مناسبی انجام دهید.

خرید سیسمونی و نکته های طلایی آن
سعی هر پدر و مادری این است که همواره بهترین ها را برای کودک خود تهیه نمایند، از این رو برای خرید سیسمونی سنگ تمام می گذارند و اقلام رنگارنگ و مختلفی را از لباس و لوازم جهت کودک خود خریداری می نمایند. به خصوص مادر و پدری که برای اولین بار این حس بسیار شیرین را تجربه می نمایند، ممکن است در خرید خود دچار آزمون و خطاهایی شوند، از این رو کسب تجربه و اطلاعات به عنوان عامل مهمی در خرید لوازم مورد نیاز کودک، می تواند به کمک والدین آمده تا خرید هوشمندانه و کاربردی را انجام دهند. در این مقاله سعی داریم به بررسی ویژگی های دو کالای اساسی پوشک بچه و ظرف غذای کودک در خرید سیسمونی و نکته های طلایی آن بپردازیم تا بر این اساس تجربه خرید موفقی را داشته باشید.

پوشک بچه

پوشک بچه

شاید شما هم از آن دسته والدینی باشید که قصد دارند در خرید سیسمونی کودک خود، پوشک بچه را به تعداد بالایی خریداری و ذخیره نمایند. در ادامه توضیح خواهیم داد که چرا بهتر است، خرید پوشک عمده را به زمان پس از تولد کودک موکول نمایید. همچنین پوشک از اقلام بسیار پر مصرف و گران است و خرید جزئی آن ممکن است برای خانواده ها چندان به صرفه نباشد. به همین دلیل بهتر است در هنگام خرید پوشک برای فرزند خود چند نکته را مورد توجه قرار دهید.

نکات لازم در خرید پوشک بچه

l پوشک از جمله اقلامی است که در برندها و مدل های مختلفی در بازار موجود است. در صورتی که شما قبل از تولد اقدام به خرید پوشک نمایید، ممکن است که بعد از استفاده آن برای نوزاد، متوجه حساسیت کودک به این نوع از پوشک شوید و دیگر نتوانید از پوشک های خریداری شده برای نوزاد استفاده نمایید. به همین جهت بهتر است در خرید سیسمونی تنها پوشک سایز صفر و یا یک را به تعداد محدودی خریداری نمایید و خرید عمده خود را به زمان دیگری موکول نمایید.

l بعد از اینکه از عدم حساسیت نوزاد خود به پوشک و برند خاصی از آن مطمئن شدید، می توانید با توجه به وزن گیری و رشد کودک، پوشک های متناسب با آن را به صورت عمده خریداری نمایید تا مشمول تخفیفات لازم گردید. به عنوان مثال پوشک سایز ۴ از جمله پوشک های بسیار پر مصرف در کودکان است که می توانید تعداد بیشتری از این سایز را تهیه نمایید.

l همواره از پوشک های با کیفیت و ضد آلرژی برای نوزاد خود استفاده نمایید چرا که سلامتی و آرامش کودک مهمتر از خرید پوشک های ارزان و بی کیفیت می باشد.

l از خرید پوشک های کیلویی و فاقد بسته بندی کارخانه خودداری نمایید چرا که به بهداشتی بودن آن اطمینانی نیست و استفاده از چنین پوشک هایی ممکن است خطرات پوستی زیادی را برای نوزاد به همراه داشته باشد.

l از پوشک هایی با قدرت جذب بالا استفاده نمایید، البته بهتر است که پوشک کودک زود به زود تعویض گردد.

l یک پوشک مناسب ضمن اینکه پای کودک را تحت فشار قرار نمی دهد، باید از چسب های مناسبی جهت فیکس کردن برخوردار باشد.

ظرف غذای کودک

ظرف غذای کودک

ظرف غذای کودک نیز از لوازم مورد نیاز نوزاد در سنین بالاتر می باشد که معمولا در لیست خرید سیسمونی قرار می گیرد. غذای نوزاد تا حدود شش ماهگی تنها شیر مادر و یا شیر خشک می باشد، اما بنا بر توصیه پزشک اطفال، گاهی می توان غذای کمکی نوزاد را از سنین ۴ ماهگی نیز شروع نمود. از این رو خرید یک ظرف غذای کودک مناسب و با کیفیت ضروری می رسد، به خصوص زمانی که کودک خود تمایل به غذا خوردن پیدا می نماید و می خواهد در این امر مستقل باشد. در ادامه به بررسی انواع ظرف های غذا که برای کودکان طراحی و تولید شده اند می پردازیم تا نهایتا یک سرویس مناسب و مرغوب از ظرف غذای کودک را بتوان خریداری نمود.

بشقاب کودک

بشقاب به عنوان اصلی ترین بخش ظرف غذای کودک در انواع مختلف ساده و مدل دار وجود دارد. مدل ساده آن همانند بشقاب بزرگسالان بوده و تنها از نظر طرح و سایز به صوت بچگانه می باشد. همچنین بشقاب های مدل دار که مانند سلف سرویس می باشند دارای قسمت های جداگانه ای بوده که هر قسمت مخصوص قرار گیری نوع خاصی از غذای کودک می باشد.

کاسه و یا ظرف عمق دار

برخی از ظرف های غذای کودک همانند کاسه دارای ارتفاع و عمق مناسبی می باشند که کودک می تواند به راحتی غذای خود را از داخل آن بردارد. بهتر است که این کاسه ها را از نوع چسبک دار آن انتخاب نمایید تا کودک در حین غذا خوردن قادر به برگرداندن آن و ریختن غذای خود نشود.

لیوان

کودک تا سن مشخصی از شیشه شیر برای نوشیدن شیر و مایعات استفاده می نماید و لازم است بعد از آن کم کم به  استفاده از لیوان و نوشیدن مایعات در آن عادت نماید. از این رو بهتر است از لیوان های مخصوص کودک که دارای دسته و نی می باشند، تهیه نمایید تا ضمن کسب اشتیاق، بتواند در استفاده از لیوان راحت و مستقل عمل نماید. برخی از لیوان های کودک به گونه ای طراحی شده اند که در صورت وارونه شدن، مایعات آن به بیرون نمی ریزد.

قاشق و چنگال

کودک در ابتدای استفاده از قاشق و چنگال مهارت ندارد و لازم است جنس این وسیله پلاستیکی و نرم باشد تا در برخورد با دهان کودک، به او صدمه ای نرساند.

خرید سیسمونی از فروشگاه های معتبر و مطمئن

امروزه با توجه به افزایش فروشگاه های اینترنتی و استقبال خانواده ها از خرید سیسمونی به صورت اینترنتی، می توان با شناخت فروشگاه های معتبر و مطمئن، تجربه یک خرید لذت بخش و امن را کسب نمود. فروشگاه اینترنتی مانیلو با توجه به سابقه درخشانی که در زمینه فروش لباس و انواع اکسسوری نوزاد دارد را می توان به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی در سطح کشور معرفی نمود. شما می توانید با مراجعه به سایت مانیلو خرید سیسمونی کودک خود را از بهترین برند های خارجی و ایرانی با قیمت مناسبی انجام دهید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید