امروزه تهیه محصولات مختلف خوراکی و همچنین لوازم بهداشتی نوزاد به یکی از دغدغه های مهم میان والدین تبدیل شده است که با توجه به حساسیت های مختلف در کودکان تهیه محصولات مختلف باید با دقت و بررسی ویژه ای تهیه شود.

نکات مهم بهداشتی و غذایی درباره کودکان

با توجه به پیشرفت فضای مجازی اکنون فروشگاه محصولات نوزاد در بستر اینترنت نیز فعال می باشند که یکی از به روزترین آنها آنیل شاپ است.
 

خرید اینترنتی محصولات نوزاد

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم با پیشرفت تکنولوژی و استفاده اکثر مردم از اینترنت بسیاری از خرید ها در فضای مجازی صورت میگیرد که این کار دارای یک سری معایب و مزایا می باشد. فروشگاه محصولات نوزاد نیز به شدت در سال های اخیر رشد کرده اند و سایت های مختلفی در این زمینه فعالیت می کنند که سبب شده تا شما به راحتی و با چند کلیک خرید خود را نهایی کنید. البته نکته ای که باید در نظر بگیرین حتما از فروشگاهی اقدام به خرید کنین که کاملا امن و مطمئن باشد. یکی از فروشگاه های معتبر محصولات نوزاد آنیل شاپ " anilshoap.ir " می باشد که با مراجعه به این سایت می توانید از محصولات و خدمات متنوع آن استفاده نمایید.

مکمل های غذایی کودکان

همانطور که میدانید کودکان برای رشد در سنین پایین نیاز به تغذیه مناسب دارند که بخشی از آن به صورت مکمل غذایی تهیه و مصرف می شود. توجه به خوراک و غذا کودک یکی از مهم ترین مسائل در نوزادی آن است که باید توسط والدین به دقت و بررسی کامل انجام شود که نوزاد در رشد دچار مشکل خاصی نشود. اگر شما در تهیه مکمل های غذایی برای فرزند خود دچار مشکل هستید می توانید به سایت آنیل شاپ و بخش فروش مکمل غذایی کودک مراجعه کنید و محصولات مورد نیاز خود را با کیفیت و قیمت مناسب تهیه و خریداری کنید.

یکی از مکمل های غذایی مهم که تاثیر در قد و وزن نوزاد دارد مکمل غذایی پدیاشور می باشد که مصرف آن با تایید پزشک می تواند در رشد خوب کودک موثر باشد. مکمل غذایی پدیاشور برای وزن دهی، افزایش کالری و پروتئین بدن کودکان بسیار مفید است و همچنین دارای انواع ویتامین ها و مواد معدنی است. نکته مهم در مورد مکمل پدیاشور که باید به آن توجه کنید این است که معمولا بعد از باز کردن درب آن به مدت ۴ هفته قابل استفاده می باشد.
 

لوازم بهداشتی کودک

رعایت بهداشت همانطور که در افراد بالغ از اهمیت بالایی برخوردار است در کودکان نیز بسیار مهم می باشد و پدر و مادر باید در این زمینه نیز بسیار هوشیار باشند. در خرید لوازم بهداشتی کودک باید به یک سری نکات مهم از جمله فاقد رنگ و مواد شیمیایی مضر بودن آن محصول ،سازگاری با پوست نوزاد و ضد حساسیت بودن مورد توجه قرار بگیرد. همچنین هنگام تهیه لوازم بهداشتی نوزاد سعی کنید مواردی خریداری کنید که ضد التهاب بوده و برای کودک آرامش بخش باشد.

نکات مهم بهداشتی و غذایی درباره کودکان

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم خرید وسایل بهداشتی برای کودکان بسیار مهم می باشد که با توجه به حساس بودن پوست نوزاد در تهیه آن باید نهایت دقت را داشته باشید. یکی از فروشگاه های پر تنوع در زمینه لوازم بهداشتی برای کودکان آنیل شاپ می باشد که با مراجعه به این سایت با خیال راحت می توانید برای فرزند خود اقدام به خرید نمایید.

نکات مهم در بهداشت کودکان

با توجه به حساس بودن نوزاد و وجود کلی میکروب و ویروس در محیط باید به بهداشت کودک خود بسیار توجه کنید. از جمله نکات مهم در بهداشت کودک می توانیم به کوتاه کردن ناخن کودک ،شست و شوی کودک ،عوض کردن پوشاک کودک در زمان مناسب ،استفاده از لوازم بهداشتی استاندارد برای کودک ،بهداشت دهان ،نظافت گوش و بینی کودک اشاره کنیم.
 

۱.مراقبت از ناف نوزاد

یکی دیگر از نقاط حساس در نوزادان ناف آنها می باشد که نیاز به مراقبت و بهداشت ویژه ای دارد. خشک شدن بند ناف نوزاد از همان روزهای اول و دوم شروع می شود که شما باید بند ناف و محل اتصال آن به بدن نوزاد تمیز و خشک نگه دارید. بند ناف را در معرض هوا قرار دهید و از گذاشتن هر نوع پوشش روی آن خودداری کنید و حتی کهنه کودک نیز زیر آن قرار بگیرد. دیگر نکته مهم در مراقبت از ناف نوزاد که باید به آن توجه کنید از هرگونه دستگاری کردن و قرار دادن مواد آلوده روی آن جدا خودداری نمایید.
 

۲.شیر خشک نوزاد

شیر مهم ترین تغذیه یک نوزاد می باشد که در برخی موارد شیر خشک جایگزین شیر مادر می شود. با توجه به تاثیر مستقیم شیر در سلامتی و رشد کودک حتما در تهیه و مصرف آن دقت لازم را داشته باشد تا فرزند شما دچار مشکل خاصی نشود. برای خرید و تهیه شیر خشک نوزاد می توانید به فروشگاه اینترنتی آنیل شاپ مراجعه کرده و شیر خشک مورد نیاز کودک خود از جمله شیرخشک گلدن گات را با کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنید.

نکات مختلفی را در مورد شیر خشک نوزاد باید مورد توجه قرار دهید که مهم ترین آن این است که هرگز شیر خشک جای شیر مادر را نمیگیرد. از دیگر نکات مهم در مصرف شیر خشک می توان به شیشه شیر و سرشیشه بعد از هر بار تغذیه اشاره کرد و اینکه کودک را هنگام استفاده از شیر خشک رها نکنید زیرا ممکن است سبب خفگی کودک شود.

مراحل تهیه شیر خشک

برای تهیه شیر خشک ابتدا دستور العمل های مربوط به آن را مطالعه کرده و سلامت آب مورد استفاده و بهداشت شیشه شیر اطمینان حاصل نمایید. در مورد آب مورد نیاز جهت درست کردن شیر خشک باید به این نکته نیز اشاره کنیم که در صورتی که آب لوله کشی شرایط مناسبی را نداشت به جا آن از آب معدنی استفاده کنید.

برای اطمینان بیشتر می توانید از پیمانه مخصوص برای این کار استفاده کنید. در ابتدا آب رو ۵ دقیقه بچوشانید و بعد از آن مدتی در حدود ۲۰ ۳۰ دقیقه زمان دهید تا آب سرد شود و به مقدار نیاز داخل شیشه شیر بریزید. توسط پیمانه مخصوص پودر را به میزان تجویز شده پر کرده و به آب اضافه کنید. درب شیشه را بسته و با تکان دادن پودر را به خوبی در آب حل کنید. و قبل از استفاده حتما دمای آب را خودتان تست کرده و بعد از آن شیر خشک را به کودک خود دهید.
 

نکات مهم بهداشتی و غذایی درباره کودکان

معرفی فروشگاه محصولات نوزاد آنیل شاپ

یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه محصولات مورد نیاز نوزاد و کودکان آنیل شاپ می باشد که در زمینه های مختلفی چون لوازم بهداشتی کودک ،مکمل غذایی کودک ،شیر خشک های مختلف همچون گلدن گات و کلی لوازم دیگر مناسب نوزاد فعالیت می کند. فروشگاه اینترنتی آنیل شاپ به شما کمک خواهد کرد که برای بررسی و خرید اینترتی دسته کالاهای در سریعترین حالت به نتیجه مطلوبی برسید.

آدرس سایت : https://anilshoap.com/
تلفن تماس : ۰۷۶۳۳۷۵۷۴۰۴
شماره موبایل : ۰۹۱۷۹۵۸۷۹۹۰



اهمیت مراقبت از نوزاد

معمولا بعد از تولد حدودا ۳۰ روز را دوره نوزادی کودک می نامند که کودک در آن زمان بسیار نیاز به مراقبت دارد. مراقبت از فرزند در دوران نوزادی با توجه به احتمال وجود برخی از عفونت ها و خطرات بسیار مهم می باشد که در این دوره نسبتا سخت والدین باید تمام حواس خود را جمع کنند و بعد از آن نیز حتما توسط یک پزشک به طور مرتب کودک را مورد معاینه قرار دهید.

شامپو مورد استفاده کودکان

یکی دیگر از مسائل بسیار مهم در بهداشت کودک شست و شو می باشد که باید از شامپو و نرم کننده مخصوص خود کودکان استفاده شود که بسیاری از پزشکان تا سن ۱۲ ۱۳ سالگی نیز توصیه به استفاده از شامپو کودک می کنند. در هنگام خرید شامپو کودک به این نکته توجه کنید که شامپو بچه بدون لوریل سولفات از سوزش چشم جلوگیری می کند و همچنین استفاده از شامپو بدن کودک مناسب باعث افزایش رطوبت پوست می شود.

هنگام شستن سر کودک بسیار مراقب باشید زیاد سر کودکان بسیار حساس می باشد و شست و شوی موی سر کودک باید با آرامش و با استفاده از شامپوهای مناسب انجام شود. همچنین در دوران نوزادی هنگام حمام بردن کودک مواظب باشید تا از دست شما سر نخورد.

سیسمونی چیست؟

یکی از رسوم مهم در میان ایرانیان خرید سیسمونی می باشد که پس از باردار شدن مادر این کار صورت می گیرد و یک سری از لوازم ضروری و گاهی هم غیر ضروری برای نوزاد خریداری می شود. اگر بخواهیم به برخی از لوازم مهم در سیسمونی اشاره کنیم باید از خرید لباس نوزادی ،تهیه کمد و تخت کودک ،تهیه دستکش و جوراب ،پیشبند ،رخت آویز ،وسایل غذاخوری نوزاد مثل شیشه شیر ،پستانک ،وسایل حمل نوزاد مثل کالسکه ،ساک لوازم مادر و نوزاد ،سرویس رختخواب و اسباب بازی نوزاد به همراه کلی وسایل دیگر نام ببریم. بعد از تولد نوزاد نیز شما نیاز به خرید محصولات مختلف دیگر دارید که برخی از آنها را می توانید فروشگاه محصولات نوزاد آنیل شاپ خریداری کنید.
 

سخن پایانی

در مطلب بالا ما سعی کردیم به صورت کامل و جامع از اهمیت بهداشت و تغذیه کودک شما را مطلع سازیم. شما به عنوان والدین نوزاد باید در خرید لوازم بهداشتی کودک و موارد مربوط به غذای کودک از جمله مکمل ها و شیر خشک نهایت دقت را داشته باشید. برای خرید محصولات نوزاد ما به شما فروشگاه آنیل شاپ را پیشنهاد می دهیم.
 

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید