به طور کلی در این مقاله مطالبی مهم و کلیدی در رابطه با تحلیل و بررسی انواع روش های شستشوی فرش در قالیشویی کرج خدمت شما به طور کامل بیان خواهیم کرد و همچنین در ادامه این مقاله خواندنی و جذاب به سراغ معرفی قالیشویی خوشنام کرج نیز خواهیم رفت.

روش های شستشوی فرش در قالیشویی

قالیشویی کرج جزء یکی از مجموعه های توانمند و حرفه ای در زمینه شستشوی فرش و مبل به شمار می رود و به طور کلی به این نکته مهم و کلیدی توجه داشته باشید که شستشوی اصولی فرش و موکت یک امر تخصصی محسوب می شود و در مجموع پیشنهاد ما به شما این است که از خدمات ویژه و منحصر به فرد قالیشویی فردیس نیز استفاده کنید.

در ادامه این مقاله مطالبی مهم و کلیدی در رابطه با تحلیل و بررسی انواع روش های شستشوی فرش در قالیشویی کرج خدمت شما به طور کامل بیان خواهیم کرد و همچنین به سراغ معرفی قالیشویی خوشنام کرج نیز خواهیم رفت.

طریقه شستن فرش در قالیشویی کرج

همان طور که میدانید به طور کلی تمامی فرش ها و موکت ها معمولا به سه شیوه اصلی در قالیشویی کرج شسته می شوند که این سه روش شامل شستشوی سنتی، شستشوی نیمه اتوماتیک و شستشوی اتوماتیک است.

شستشوی سنتی فرش اولین روشی است که به معرفی و بررسی آن خواهیم پرداخت؛ این شیوه در زمان های گذشته بسیار مرسوم بوده است و همچنین جزء یکی از قدیمی ترین روش های شستشو به شمار می رود.

طریقه انجام این فعالیت سنتی به این صورت است که در ابتدا غبار روبی روی فرش ها صورت می گیرد و سپس فرش ها را روی زمین و یا یک سطح صاف پهن می کنیم و در آخر مواد شوینده مناسب و استاندارد را روی فرش ها می ریزیم و فرش ها را مورد شستشو قرار می دهیم.

پس از این که فرآیند شستشوی سنتی فرش در قالیشویی کرج به پایان رسید حال نوبت به خشک کردن فرش ها می رسد و همچنین به این نکته توجه داشته باشید که در زمان های قدیم فرش ها را روی دیوار ها پهن می کردند تا به طور کامل خشک شوند.

روش های شستشوی فرش در قالیشویی

روش بعدی که راجع به آن صحبت خواهیم کرد شستشوی نیمه اتوماتیک نام دارد؛ در این شیوه افراد درون یک قالیشویی تمامی فرش ها و موکت ها را به کمک وسایل و ابزار های ویژه مورد شستشو قرار می دهند و همچنین به این نکته توجه داشته باشید که این شیوه در واقع ترکیبی از روش سنتی و روش اتوماتیک است.

از دیگر روش های شستشوی فرش در قالیشویی کرج می توان به شیوه اتوماتیک نیز اشاره کرد؛ در این شیوه تمامی مراحل شستشو، شلاق زنی، فرچه کشی و آب گیری توسط دستگاه های مجهز و پیشرفته صورت می گیرد و در مرحله آخر فرش ها وارد دستگاه های خشک کن می شوند تا فرآیند آب گیری به طور کامل انجام شود.

ارسال و بسته بندی این دسته از محصولات به این صورت است که تمامی فرش ها و موکت ها هر کدام به طور مجزا داخل نایلکس قرار می گیرند و در مرحله آخر ماموران مخصوص حمل و نقل فرش ها را دریافت می کنند و تحویل مشتریان مورد نظر خود می دهند.

در حین شستشوی فرش های دستباف به این نکته اساسی توجه داشته باشید که میزان دمای آب باید مناسب و استاندارد باشد و همچنین در هنگام شستشوی فرش های دستباف حتما از مواد شوینده مخصوص و با کیفیت استفاده کنید زیرا این نوع از فرش ها از حساسیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

روش های شستشوی فرش در قالیشویی

از دیگر خدمات مهم و کلیدی قالیشویی کرج می توان به شستشوی اسلامی نیز اشاره کرد؛ در این مجموعه مجهز و پیشرفته تمامی فرش ها و موکت ها به وسیله آب کر شسته می شوند.

در رابطه با نحوه شستشوی فرش های دستباف و حساس پیشنهاد ما به شما این است که از روش تمام اتوماتیک استفاده کنید زیرا این دستگاه ها به صورت دقیق و اصولی تنظیم می شوند و وجود همین عامل کلیدی باعث می شود که هیچ گونه آسیبی به فرش مورد نظر شما وارد نشود.

هزینه شستشوی فرش در قالیشویی کرج

در رابطه با میزان هزینه شستشوی فرش در قالیشویی کرج اینگونه می توان بیان کرد که تمامی قیمت ها و نرخ های رسمی توسط اتحادیه معتبر قالیشویان تصویب می شود و همچنین به این مورد توجه داشته باشید که تمامی افراد موظف هستند که این قوانین را به طور کامل رعایت کنند.

به این نکته اساسی توجه داشته باشید که تعدادی از فرش های نفیس و گران قیمت نیازمند خدمات بیشتر و خاص هستند و همچنین شما می توانید در رابطه با هزینه های اضافی با مسئول مربوط به قالیشویی ارتباط برقرار کنید و توافق های لازم و ضروری را انجام دهید.

همان گونه که میدانید میزان هزینه شستشوی فرش به عوامل مختلف و متنوعی بستگی دارد که در مجموع می توان به مواردی مثل اندازه، جنس فرش، نحوه شستن، خدمات تخصصی و محل شستشو نیز اشاره کرد.

روش های شستشوی فرش در قالیشویی

بعضی از افراد به این مسئله تمایل دارند که کارگران قالیشویی فرش های خودشان را در خانه شخصی همان فرد مورد شستشو قرار دهند و در این صورت قالیشویی ها اشخاص متخصص و حرفه ای را به محل مورد نظر می فرستند تا فرآیند شستشوی فرش را انجام دهند و در مجموع به این نکته توجه داشته باشید که میزان قیمت و هزینه قالیشویی سیار کمی متفاوت است.

توضیحاتی در مورد مبل شویی کرج

در رابطه با سرویس مبل شویی کرج در قالیشویی فردیس اینگونه می توان بیان کرد که دستگاه های مجهز و مخصوص مبل شویی تمامی آلودگی های موجود در درون مبل را تا حد بسیار زیادی از بین می برند و در نهایت یک مبل تمیز و خوشبو را تحویل شما می دهند.

طریقه انجام فرآیند مبل شویی به این صورت است که در مرحله اول مواد شوینده مخصوص به وسیله یک عدد فرچه مجهز و استاندارد روی مبل پخش می شود و سپس در مرحله آخر کارشناسان به وسیله یک دستگاه مکش قوی تمامی قسمت های یک مبل را مورد شستشو قرار می دهند.

در نهایت با توجه به مطالب مهم و اساسی که در رابطه با معرفی، تحلیل و بررسی انواع روش های شستشوی مبل و فرش در قالیشویی کرج خدمت شما بیان کردیم؛ شما می توانید به قالیشویی خوشنام کرج مراجعه کنید و همچنین از خدمات ویژه و منحصر به فرد این مجموعه توانمند و حرفه ای نیز بهره مند شوید.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید