۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
کد خبر: 55290621

قالیشویی کرج از سابقه درخشان و طولانی در این حوزه بهره می برد و در طول خدمت رسانی خود به ساکنین کرج، توانسته خدمات استثنایی و ارزان قیمت به تمامی مشتریان ارائه دهد. این قالیشویی را می توان اولین قالیشویی فعال در کرج دانست که با کمک نیروی متخصص و با بهره گیری از تجهیزات خاص و پیشرفته توانسته در این مدت محبوبیت خوبی بین مردم کسب کند.

تاریخچه قالیشویی در کرج؟

قالیشویی باغستان کرج

آشنایی با تاریخچه قالیشویی کرج؟

قالیشویی کرج به عنوان پیشتاز در این عرصه توانسه با تجربه نیم قرن، خدمات فوق العاده خوب و ارزان قیمت را به مشتریان خود ارائه دهد. همانطوری که می دانید تمیز کردن و شستشوی فرش ها به طور موثر مهارت و تجهیزات خاصی می طلبد. به همین دلیل ما در تمیز کردن و شستشوی مدرن فرش از تجهیزات پیشرفته و نیروی کار متخصص استفاده می کنیم.

مجموعه ما اولین قالیشویی فعال با نیم قرن تجربه در کرج است که از گذشته تا کنون توانسته مطابق با استانداردهای جهانی در این حوزه فعالیت کند و روز به روز بر دانش و تجربه کاری خود بیفزاید. در حال حاضر قالیشویی فردیس کرج و قالیشویی باغستان کرج به پشتوانه خدمات استثنایی و تعرفه های ارزان قیمت و پشتیبانی ۲۴ ساعته، از اعتبار و محبوبیت بالایی برخوردار است.

تجربه بیش از ۵۰ سال ما در این صنعت به ما آموخته است که علاوه بر تمیز کردن و شستشوی فرش ها، باید مراقب باشیم که آنها را نیز به درستی خشک کنیم. اگر این کار به درستی انجام نشود، ممکن است صدمه ای ایجاد شود، بنابراین ما از به روزترین ماشین آلات خشک کن استفاده می کنیم. ما متخصص نظافت انواع فرش هستیم و تخصص ما فرش های شرقی، ایرانی، ابریشمی، آنتیک و پشمی است.

تاریخچه قالیشویی در کرج؟

قالیشویی فردیس

ما در قالیشویی کرج می دانیم که فرش ها برای صاحبانشان بسیار ارزشمند هستند و آنها بخشی از خانه و قسمتی از دارایی مشتریان می باشند، بنابراین اشتیاق ما برای دستیابی به نتایج عالی نظافت فرش به این معنی است که ما همیشه با نهایت دقت و احترام با فرش های مشتریان خود رفتار می کنیم.

ما به عنوان اولین قالیشویی فعال در کرج با ارائه معتبرترین خدمات شستشو و تعمیر فرش، و قیمت مقرون به صرفه شهرت یافته ایم.

ما فقط سطح فرش ها را به صورت سطحی تمیز نمی کنیم، بلکه آنها را کاملاً در آب غوطه ور کرده و از ایمن ترین مواد شوینده و همچنین پیشرفته ترین تجهیزات استفاده می کنیم.

ما علاقه زیادی به فرش داریم و برای نظافت و شستشوی آنها ماشین آلات پیشرفته ای را اختصاص داده ایم. تکنسین های مجرب ما بیش از ۳۵ سال در این کار تجربه دارند و اطمینان حاصل می کنند که فرش های شما به خوبی در این قالیشویی شستشو شود.

قالیشویی فردیس کرج و قالیشویی باغستان کرج  می تواند گرد و غبار خشک و خاک و سایر آلودگی های موجود در فرش شما را به صورت عمقی با تکنیک های خاص شستشو و آنها را رفع آلودگی کند.

 تکنیک ما همچنین در از بین بردن کنه ها و میکروب های موجود روی فرش موثر است. اگر مشکلاتی در زمینه سلامتی  دارید مانند آلرژی، ما می توانیم با استفاده از ماشین آلات پیشرفته به بهترین نحو و با تضمین کیفیت این مشکل را برای شما رفع کنیم. ما همچنین می توانیم لکه ها و بوی ادرار حیوان خانگی را با موفقیت از روی فرش شما از بین ببریم.

تاریخچه قالیشویی در کرج؟

 قالیشویی کرج

دلیل محبوبیت قالیشویی کرج چیست؟

ما به عنوان اولین قالیشویی فعال در کرج از سال ۵۰ در شستشوی فرش و تعمیر فرش فعالیت می کنیم و الزامات این حوزه را بهتر از سایر قالیشویی ها در کرج درک می کنیم. ما همیشه در تلاش هستیم تا بهترین خدمات شستشوی فرش را در کرج ارائه دهیم. خدمات برتر و مداوم به ما کمک می کند تا محبوبیت مصرف کنندگان در سراسر کرج را به دست آوریم و بتوانیم روز به روز خدمات خود را بیشتر از قبل کنیم.

مهمترین دلیل محبوبیت قالیشویی کرج، ارج نهادن به مشتریان و حفظ کیفیت انواع قالی است. ما همواره تلاش می کنیم تا بتوانیم خدمات خود را به قیمت ارزان و با سرعت بالا به مشتریان خود در کرج ارائه دهیم.

شما می توانید قبل استفاده از خدمات قالیشویی کرج، نظرات واقعی مشتریان ما را در مورد خدمات شستشوی فرش بخوانید و از کیفیت کار ما مطلع شوید.

از نظر ما هیچ چیز به اندازه فرش تمیز دوست داشتنی نیست. گفته می شود، با گذشت زمان حتی سالم ترین فرش ها کثیف می شوند. برای از بین بردن همه گرد و غبار موجود روی فرش و کثیفی که فرش شما را ناخوشایند می کند، باید نظافت کامل و حرفه ای انجام دهید. توجه داشته باشید"بنیاد آسم و آلرژی آمریکا (AAFA) توصیه می کند که فرش ها را سه تا چهار بار در سال تمیز کنید تا از آلرژن های موجود در آنها خلاص شوید".

در قالیشویی کرج ، ما فرش های شما را با استفاده از فرایند هوشمند و با ماشین آلات پیچیده و پیشرفته، کاملاً تمیز می کنیم. ما از شوینده های سازگار با محیط زیست استفاده می کنیم که فرش شما را به دقت و به آرامی از هر دو طرف تمیز می کند بدون این که رنگ آن محو شود. لکه ها و بوها نیز با دقت شسته و تمیز می شوند و از بین می روند. نتیجه کار ما مطمئن باشید بی عیب و نقص خواهد بود.

https://london-rugcleaning.co.uk/wp-content/uploads/2016/01/Rugcleaners-London.jpg?x55311

  بهترین مرکز قالیشویی در کرج

فرایند شستشوی فرش در قالیشویی کرج چگونه است؟

بازرسی اولین کاری است که ما در قالیشویی کرج انجام می دهیم. ما ابتدا، فرش شما را از نزدیک بررسی می کنیم تا لکه ها، آسیب ها، تغییر رنگ و هرگونه درخواست خاصی که ممکن است داشته باشید را شناسایی کنیم. همه چیز از الیاف فرش، حاشیه، رنگ تا زیرپوش مورد بررسی قرار می گیرد. فرش ها در سیستم ما با برچسب منحصر به فرد بر اساس نوع مواد، اندازه و منشا فرش فهرست بندی شده اند تا با دقت بالا و به شکل اصولی شستشو شوند.

در مرحله بعد ماشین آلات گرد و غبار ما تمام ذرات گرد و غبار را از فرش خارج می کند. بعد از آن و قبل از شستشو با ماشین، هر فرش را با محلول صابون ایمن و سازگار با محیط زیست می کنیم. این محلول دوگانه برای نرم شدن و تجزیه مواد معدنی روی فرش ها اعمال می شود.

https://www.loveyourrug.ca/wp-content/uploads/2019/07/rug-cleaners-brampton-1.jpg

  قالیشویی کرج

پس از اعمال پیش تصفیه، متخصصان ما برای شستشوی فرش از واشرهای فشار قوی استفاده می کنند تا الیاف را شل کرده و خاک را از اعماق فرش شما بیرون کشیده و به دنبال آن با آب تازه شستشو دهند.

در مرحله بعد، فرش ها با استفاده از دستگاه مخصوص تمیز کردن فرش که مانند کارواش کار می کند، با ماشین شستشو می شوند. هر فرش به آرامی توسط یک خط از برس های نرم به اصطلاح مسواک زده می شود که عمیقاً تمیز می شوند و به طور کلی رسوبات و لکه های معدنی باقی مانده را از بین می برند. استفاده از این دستگاه باعث می شود فرش شما کاملاً شسته شود.در پایان برای خشک کردن فرش ها اقدام می شود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید