کف گرگی علی انصاریان به صورت زندی در زمان فوتبالیست بودنش این روزها خبرساز شده است.

 عکسی قدیمی از کف گرگی علی انصاریان به صورت زندی

علی انصاریان بازیگر نام آشنای سینمای ایران است. علی انصاریان قبل ازبازیگری فوتبالیست بود.علی انصاریان در تیم هایی همچون شاهین و پرسپولیس بازی می کرد. علی انصاریان سال گذشته به کرونا مبتلا شد. علی انصاریان پس از چندروز بستری در بیمارستان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جانش را از دست داد.

به گزارش سلام نو به نقل از  رکنا،استقلال در شرایطی موفق شد در جام حذفی فصل ۱۳۹۰-۹۱ به مقام قهرمانی برسد که شاهین بوشهر شگفتی ساز آن رقابت ها شده بود. تیمی که در بیشتر زمان لیگ یازدهم در قعر جدول به سر می برد، توانست با غلبه بر حریفان دسته یکی تا فینال پیش بیاید.

مسئولین باشگاه شاهین در ابتدای لیگ یازدهم به دنبال انتخاب سرمربی خود بودند. آنها پس از عدم پاسخ مثبت لوکا بوناچیچ که نخستین گزینه شاهین بوشهر بود، مذاکرات دیگری را با مربیانی همچون علی دایی، حمید درخشان و محمد مایلی کهن آغاز کردند. پس از این که علی دایی از بوشهری‌ها برای پذیرش سرمربیگری شاهین عذرخواهی کرد در نهایت بعد از پاسخ منفی مایلی‌کهن برای حضور در شهرستان، درخشان و شاهین به توافق رسیدند.

علی انصاریان

شاهین و درخشان نتایج خوبی کسب نکردند و با جدایی این مربی، فیروز کریمی جانشین او شد. اوضاع برای سرمربی جدید شاهین خوب پیش نرفت و کریمی نیز پس از مدتی این تیم را ترک کرد و درخشان یک بار دیگر هدایت بوشهری ها را در دست گرفت.

او با شاهینی که ستاره های زیادی در ترکیبش داشت، از سد تیم های ملوان، ابومسلم، داماش و مس کرمان گذشت و راهی دیدار فینال شد. در سمت مقابل نیز، استقلال موفق شد با پرویز مظلومی، شیرین فراز کرمانشاه، مهر کرج، پرسپولیس و شهرداری یاسوج را از مقابل برداشته و به دیدار فینال برسد.

طی تصمیمی عجیب از سوی سازمان لیگ، دیدار فینال در ورزشگاه ناهموار حافظیه شیراز برگزار شد. مسابقه ای که به دلیل وضعیت بد چمن استادیوم، خوب از آب درنیامد و در نهایت استقلال با پیروزی در ضربات پنالتی، از سد شاهین گذشت و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

در ترکیب شاهین، بازیکنانی نظیر وحید طالب‌لو، علی انصاریان، محسن ایران‌نژاد، هادی شکوری، مهدی کیانی، مهدی نوری، لک چیرا، امجد شکوه مقام، مرتضی عزیز محمدی، مهرزاد رضایی، عباس پورخسروانی، ایوان پترویچ، منصور تنهایی و... حضور داشتند ولی این تیم نتوانست در لیگ برتر ماندگار شود و راهی دسته یک شد.

در جریان دیدار فینال جام حذفی، شاهد تقابل استقلالی ها با تیم سابقشان بودیم. مرحوم علی انصاریان یکی از افرادی بود که در بازی پایانی انگیزه های زیادی برای پیروزی داشت و حتی در پنالتی ها نیز ضربه اش را به گل تبدیل کرد. او در صحنه ای برای تصاحب توپ با فریدون زندی درگیر شد و برخورد ناخواسته ای نیز با او داشت.

صحنه زیبای تقابل انصاریان و زندی توسط دوربین داوود امان الله شکار شد که در آن سال به یکی از تصاویر منتخب تبدیل گردید و حتی جایزه های فراوانی را نیز کسب کرد. تقابلی که در پایان به سود آبی های پایتخت به پایان رسید و آنها در یکی از زودهنگام ترین فینال های حذفی ایران که در اسفند ماه برگزار شد، جام قهرمانی را بالای سر بردند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید