ویدیویی قدیمی از رختکن پرسپولیس که در آن مرحوم علی انصاریان به معرفی بازیکنان می‌پردازد در فضای مجازی منتشر شد که مورد توجه کاران قرار گرفت.

فیلم دیده نشده از رختکن پرسپولیس با گزارش علی انصاریان + فیلم

به گزارش سلام نو، علی انصاریان متولد ۱۴ تیر ۱۳۵۶ در تهران، بازیکن بازنشسته و بازیگر است .

وی با ۱۸۶ سانتی متر قد بعنوان مدافع تجربه پوشیدن هر دو پیراهن تیم استقلال و پرسپولیس را دارد و حالا هنرپیشه شده و در عرصه اجرا هم حضور داردعلی انصاریان در شهر تهران به دنیا آمده و کودکی اش را در محله پایین شهر همچون «عارف» و «غیاثی» گذرانده است.

پدرش سال ها پیش فوت کرده و مادرش «حاجیه» خانم، خانه دار است و یک برادر و یک خواهر دارد و حسین انصاریان روحانی مشهور رسانه ملی، عموی وی است.

علی انصاریان در برنامه اینترنتی ویژه دربی در ۲۲ دی ۱۳۹۹ که از قضا مهرداد میناوند نیز مهمان برنامه بود مبتلا به ویروس کرونا شد طبق اعلام یکی از نزدیکان این دو ورزشکار در آن برنامه مهرداد علائم بیماری کرونا رو داشته که از یکی دو روز بعد علی نیز علائم ابتلا به کرونا را در خود می بیند.

علی انصاریان هم با وجود مقاومت در مقابل ویروس و در حالی که اخبار امیدوار کننده از وضعیت اش به گوش می رسید به یکباره در بامداد ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ به کما رفت.

در نهایت با درگیر شدن ۱۰۰ درصد ریه ها و بالا نرفتن میزان اکسیژن خون، علی انصاریان روز ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ در ۴۳ سالگی دار فانی را وداع گفت بنابر خواسته خودش او در قطعه ۲۲ بهشت زهرای تهران در کنار پدر مرحومش «اسماعیل انصاریان» به خاک سپرده شد.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید